Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 3 November 2010

INI BERITA FITNAH - JANGAN PERCAYA




TERPERANGKAP OLEH LENDIR CHINA DOLL




TUDUHAN RASUAH : ADUN LENGGENG DIARAH BELA DIRI
- mikini

Mahkamah Tinggi Seremban hari ini memerintahkan ADUN Lenggeng, Mustafa Salim supaya membela diri terhadap tiga tuduhan menerima rasuah.

April lalu, Mahkamah Sesyen Seremban telah membebaskan Mustafa, 51, daripada tuduhan tersebut tetapi pihak pendakwa merayu terhadap keputusan tersebut.

Mustafa dituduh menerima rasuah sebagai dorongan untuk mengeluarkan surat sokongan untuk kontraktor M Manimaran, 37, bagi mendapatkan permit menjual pasir.

Pesuruhjaya Kehakiman, Ahmad Nasfy Yassin berkata pihak pendakwa telah berjaya membuktikan prima facie terhadap ADUN tersebut.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… TOLONG JANGAN BUAT FITNAH…. kah kah kah..

woit… JANGAN BUAT TOHMAH… kah kah kah…

kah kah kah…. KALAU HAL PASIR INI MESTI DI SELANGOR…. kah kah kah..

kah kah kah… MUSTAHIL DI NEGERI LAIN HAL JUAL BELI PASIR…. kah kah kah..

kah kah kah… MUSTAHIL … CUBA TENGOK PETA… LENGGENG INI MESTI DALAM SELANGOR… kah kah kah….

nota:
jangan hairan berita ini tidak akan
dilaporkan oleh media gerombolan

nota:
sila ambil perhatian kes ini hanya
akan selesai sesudah bulan april 2011
kes adun kedah yang muflis
kes anwar ibrahim – semuanya akan selesai sesudah april 2011

kenapa?
senang sahaja jawabnya – untuk mengelakkan
dari diadakan pilihanraya kecil.

untuk bani melayu a la perkasam ini salah
satu pindaan perlembagaan yang dilakukan oleh madey
sesudah piliharaya kecil di johor baharu dimana shahril samad
meletakkan jawatan dan bertanding kembali sebagai calon bebas.

geromboan kalah – lalu perlembagaan di pinda dimana tidak perlu
diadakan piliharaya kecil jika kerusi kosong seudah 3 tahun dari
tarikh pemilihan.

ini bukti perlembagaan BOLEH DIPINDA !

ada lag dalam pindaan perlembagaan ini:
para yb yang letak jawatan tidak boleh bertanding selama 5 tahun

tak percaya lagi ?
itu pasal gerombolan suka ajak bola
kerana dia kontrol padang
masih nak main guli juga kah kah kah



4 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Ha..bulih pon perlembagaa negare ni.Baghu2 ni katak lompat bayan baru dah hingor mengatterkan kalau PR memerentah,demer nak pindr perlembagaan.Perlembagaan tu bukan Keroan,kalau Keroan betoi ler tak bulih dipinder..Tp puak gerombolan ni,ape pon bulih demer buat saaikan demer dapat untong.Lamer2 esok,demer akan buat,saper2 yg keluor dr parti pekembor,tak bulih masuk parti lain selamer 5 tahun,tak bulih bertanding aper2 pertanddingan pon selamer 10 tahun,walau pon pertandingan main guli.Main politik jauh sekali.Opp!! luper pulak.Adun yg kener beler dighi tu dr parti maner?

Orang Kelawar berkata...

Lantaran itulah orang yang cerdik pandai,membuat andaian bahawa orang UMNO ngok-ngok semuanya.Percaya dan taat membuta tuli kepada ketua gerombolan.Terang-terang disiang bolong Najib tipu orang UMNO semasa perhimpunan umno tempoh hari menyatakan ada yang disebutnya perkara dalam perlembagaan tidak boleh diubah dan dipinta.Padahalnya ia amat mudah dipinta dengan ada syarat-syarat tertentu,antaranya disokong dua pertiga ahli yang menyokong.Bagaimana hal berhubung raja kekebalan raja raja melayu dipinda semasa Mahathir dulu.Kalau dulu sesuatu hal perlu mendapat persetujuan Yang Dipertuan Agong,jika tidak diperkenan langsung tak terpakai.Tetapi sekarang selepas dua minggu sesuatu perundangan itu akan berkuatkuasa.Mahathir juga pernah berkata semasa pemerintahannya,bahawa perlembagaan boleh diubah dan dipinta.Hanya Quran saja yang tak boleh dipinta atau diubah.
Jadi semua perwakilan umno tempoh hari kena gelembong dan dikelentong oleh Najib.Cuma tah pelik dan tak heran,kenapa semua perwakilan jadi pak angguk.Itu perwakilan tu,yang dianggap cerdik sikit oleh ahli,kalau tidak masakan terpilih.
Cuba fikir dan renungkan ahli biasa umno...... Kalau tahu tak apa.

Suku Samdol berkata...

Hisham,
Barua gerombolan dah mula buat hal dah ...
Mcm ko cakap Hisham, Kalau pilihanraya dapat mengubah sesuatu sudah lama dah kena haramkan!

Isteri tentera plak secara otomatik jadi pengundi pos? http://www.malaysia-today.net/mtcolumns/beritakomentar/35667-isteri-tentera-pula-didaftar-pengundi-pos

Tanpa Nama berkata...

sapa suruh korang undi amno????

apa le bangap penyokong amno nih