Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 3 November 2010

PERNIPUAN YANG DI RANCANG




HILANG LAYAK UNDI AWAM TERAMAI DI NEGERI PAKATAN
- mkini

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) didesak supaya menjelaskan persoalan yang berbangkit berhubung kumpulan pengundi 'hilang layak undi awam' yang berjumlah 18,493 orang dalam Rang Daftar Pemilih Suku ketiga 2010.

Dan lebih mencurigakan, kata Pemuda PAS Pusat, jumlah tiga negeri paling ramai pengundi “hilang layak undi awam” ialah Kelantan (3,187), Kedah (2,876) dan Perak (2,007).

nota:
lihat – nama pengundi hilang?

kenapa ini berlaku?

berapa banyak sedang berlaku?

sesiapa yang membaca berita ini
sila selidik untuk mengetahui apakah
alamat anda masih di tempat yang selamat

lakukan sekarang. jangan buang masa. penipuan
sedang diuruskan secara rasmi.

di pilihanraya kecil hulu selangor ramai pengundi
yang nama mereka hilang di makan hantu komkom
cari punya cari letih tak jumpa
justeru kita mesti bersedia.

yakinlah gerombolan akan melakukan apa sahaja
untuk memastikan mereka terus berkuasa.


JANGAN LUPA UNTUK DATANG


nota:
program bersih di dewan sivik petaling jaya!
hari rabu 10/11/2010

tukar tiub akan buat komidi/stand up
tetang erection kah kah kah

dijemput datang!


8 ulasan:

Modern Talking berkata...

bila nak buat Bersih 2, nnt dekat2 nak pilihan raya ada je alasan SPR konon x sempat nak buat...perlu kajian lah hapa lah... PIhak PR lakukan sesuatu... Rakyat dah malas nak dgr dah Pasal pengundi handi, nama kena buang, sekrang masa untuk bertindak.. bukan cakap2... ckp2 mmg x jalan punya... paham2 je lah SPR parti kompenan BN

Tanpa Nama berkata...

Terserlah kebabian SPR.

Umno Haram Jadah berkata...

Contoh orang Islam tapi kafir ialah Pengerusi SPR. Muka ahli neraka.

Tanpa Nama berkata...

kah kah aku nak tengok stand up komidi sham rais...kah kah erection ke election ?

hantu komkom berkata...

kakakakakkaka hantu komkom!!

lama tak dengar perkataan tu! where did you learn that?

Tanpa Nama berkata...

aku berdoa semoga puak2 UMNO tu mampus secepat mungkin!!

Tanpa Nama berkata...

Bro sham,
projek ini sedang giat dirancanakan utk pru 13 nanti oleh spr. tanya spr kenapa ??

Tanpa Nama berkata...

di pilihanraya kecil hulu selangor ramai pengundi
yang nama mereka hilang di makan hantu komkom
kah kah kah...kalasik!!!!!