Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 15 November 2010

KENAPA ORANG RAMAI TAK PERCAYA !




TENGOK MUKA DAH KENAL !




nota:
susah nak percaya
bila mak janda mengaku dara
kah kah kah





BANCIAN : 47.6% TIDAK YAKIN DENGAN ETP NAJIB - mkini

Sebahagian besar perserta undian di laman web Utusan Malaysia tidak yakin bahawa Program Transformasi Ekonomi (ETP) akan meletakkan Malaysia di landasan yang betul ke arah menjadi negara berpendapatan tinggi.

Daripada 1,611 peserta yang mengundi, sebanyak47.6 peratus mengakui tidak yakin dengan porgram yang dilancarkan oleh Najib Razak.

Lebih mengejutkan lagi, sebanyak 19.2 peratus mengaku tidak tahu apa itu ETP.

Berdasarkan semakan pada jam 5.53 petang itu di laman web akhbar milik Umno itu, hanya 33.2 peratus yakin dengan program itu.

Kerajaan mengumumkan pelaksanaan ETP - peranannya yang mirip dengan fungsi Unit Prestasi Pengurusan dan Penyampaian (PEMANDU) - bertujuan menyediakan satu jentera penyampaian lebih berkesan antara pihak awam dan swasta dengan rakyat.

Najib sebelum ini dilaporkan berkata, ia juga merupakan komitmen kerajaan untuk merealisasikan program transformasi iaitu sebahagian daripada elemen penting Rancangan Malaysia Kesepuluh (RMK-10).

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…MANA NAK FAHAM NAMANYA ETP … kah kah kah..

kah kah kah… TAPI SEBUT PROGRAM TRANSFORMASI EKONOMI… kah kah kah..

woit… MACAM MANA PTE JADI ETP…. ITU PASAL MAK CIK FELDA TAK FAHAM… kah kah kah..

woit… YOU WANT TO USE ENGLISH… USE ALL IN ENGLISH…. kah kah kah…

woit… YOU MI SPIK INKLIS… YOU TALK MALAY MALAY MALAY…. kah kah kah..

kah kah kah... YOU KAN TALK SO KAN WEE...YEW KAN FART... SOH KAN WEE... kah kah kah

woit… FAT FAT SHORT SHORT DARK DARK FACE ROUND ROUND …. kah kah kah

kah kah kah... MACAM MANA RAKYAT NAK YAKIN.... kah kah kah...

kah kah kah... TENGOK MUKA NAMPAK ALTANTUYA.... kah kah kah...

kah kah kah.... TENGOK MUKA NAMPAK BALA... kah kah kah..

kah kah kah... ORANG RAMAI TENGOK MUKA NAMPAK BIK MAMA... LARI LINTANG PUKANG..kah kah kah

6 ulasan:

OCPA berkata...

Kah kah kah kah kah kah kah ....
Kah kah kah kah kah kah kah ....
Dah byk gelak ni..sakit perut aku..
Tersangat betul tu bang ooiii....

opisboi berkata...

tak sabau nak nengok hab hiburan di buat, seronok lihat anak melayu kerja jadi sundal makin basaulah sekolah ali ketam mungkin buat unibersiti anak haram jadah

cicit ngah layor berkata...

Rakyat marhain mcm teman bukan nak tahu sangat makner perkataan2 yg komer sebut.Lantak ler...komer nak sebut ETP ker,PET ker, TEP ker,PAN ker,TAT ker,itu komer punyer suker.Yg kumer ndak ialah jgn bebankan kumer...kumer org susah,hidup dibawah tahap kemiskinan.Ini tidak.....Org sebok2 pasai jander kayer mati,org sebok pasai nak ghayer,senyap2 komer naikkan gheger minyak...tak diumumkan pulak tu,tiber2 esok pagi ghakyat kener tambah duit utk beli minyak.Komer tak aper ler,beghaih segantang pon komer tak tau ghegernyer..semuer ditanggong duit gomen.Komer tak umum dulu sebelum naik gheger baghang tu komer pakai istilah aper pulak? Ader ker komer pakai istilah PUK?..atau istilah UKI? Mcm2 komer buat bagi kumer tak paham.Getek teman nengoknyer.

Tanpa Nama berkata...

ETP - Entot2 Tang Puki
- Entot2 Tak Pancut2
- Entot2 Terus Pancut

dariana berkata...

اللَّـهُمَّ لا يَأْتِي بِالْحَسَنَاتِ إِلاَّ أَنْتَ، وَ لا يَذْهَبُ بِالسَّيِّئَاتِ إِلاَّ أَنْتَ وَلاحَوْلَ وَلاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِاللَّـهِ

Ya Allah , tiada yang mendatangkan kebaikan melainkan Engkau , dan tiada yang menghilangkan keburukan melainkan Engkau, Tiada upaya melainkan dengan Allah swt

Tanpa Nama berkata...

mcm2 la nk sdap kn cite,tp xpe2 ntah,perabis boreh je najib,balik2 bik mama yg sapu bersih...