Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 15 November 2010

WARGA KERDAU MENUNGGU BERITA BAIK




KALAU LEPAS APRIL TAK MASUK KIRA





ADUN KERDAU SEMAIN STABIL
- melayau


TEMERLOH 15 Nov. – Keadaan kesihatan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kerdau, Datuk Zaharuddin Abu Kassim, 63, yang dimasukkan ke hospital di sini untuk kali kedua kerana masalah darah tinggi baru-baru ini, kini semakin stabil.

Pengarah Hospital Sultan Haji Ahmad Shah (Hoshas),Dr. Bahari Awang Ngah berkata, sejak dirawat di hospital itu, Zaharuddin semakin sihat dan akan dibenarkan keluar bila-bila masa.

NOTA:
tidak adalah pengorbanan yang paling dimuliakan
untuk para adun dan para yb
lihat bagaimana waraga di galas mendapat pasir bertimbun
rumah baru akan siap
orang asli dapat sekolah dan rumah
jalan diturap
anak anak dapat komputer riba
semuanya kerana pengorbanan seorang adun

lihat pula di batu sapi
berapa banyak yang warga terima

malah dengan tetiba orang sabah di hornati
cerita-cerota tentang halangan mereka
menggunakan kalimah mereka menjadi senyap
inilah kerana pengorbanan seorang yb.

syabas para yb
inilah pengirban yang ditunggu
lakulan lah sebelum bulan april tahun depan
pengorban selepas tidak boleh lagi diguna pakai

i.e : nak mati mati sekarang kah kah kah
kalau tidak diharapkan akan sehat walafiat
dan kesehatan bertambah baik.


12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mati itu pasti bro... Kalau nak mati hrp2 mati skrg. Kalau lmbt mati alamat serupa tu je lah rakyat kerdau.

Tanpa Nama berkata...

perhatian untuk penduduk kampung kerinting adalah diharap bersedia dari sekarang kemungkinan akan ada pemberian zakat dari tuk garu ...kah...kah...kah...

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

fuuuh!
bertalu2 yb NAK terkorban untuk rakyat
tak sia2 jadi yb
tak sia2 pangkah yb

ni baru betul
"rakyat didahulukan, pengorbanan diutamakan"

PR akan telingkop lagi
tahniah zaid!

bosan berkata...

dah nak rya korban ni!! takdak kaa adun dan yb yg nak berkorban!

Tanpa Nama berkata...

Kalu YB sanggup menerima kematian untuk nanti diadakan PRKecil maka YB itu di Yang Berbudi (YB) atau Yang Berjasa.

-Kita Orang para pengundi Parlimen P Mas tetap menunggu untuk pilih YB baru...

- Zunodeng.

Tanpa Nama berkata...

ayat lu bila yb2 baca mau kena strok bro..tp elok gk bg depa paham bila jd yb..perngorbanan terakhir

Tanpa Nama berkata...

mungkin adunn ni belum bersedia bekorban lagi bro!

Tanpa Nama berkata...

YB dah lama naik kereta mewah kerana rakyat pangkah mereka masa pilihanraya, sekarangla masa mereka nak balas budi rakyat, terutama YB BN. Masa untuk di soal dari mana semua kemewahan itu datang dah nak sampai dah..........

king berkata...

haaaaaaaaa!! elok YB yg sanggup berkorban ni dianugerahkan pingat darjat kebesaran tertinggi!! sebab sanggup berkorban untuk rakyat. kalau boleh anugerahkan Pingat 'BMSPUBPBAG' (pingat Berani Mati Setia Pahlawan Ungu Berlingkar Pelangi Biru Awan Gemawan)

ha ha ha berkata...

Bro TT..

Kesian dengan Bini Baru dia..Aok jangan macam tu TT ..ha ha ha.

fiq berkata...

tak baik mengharap kecelakaan orang lain kan bro..jangan malukan parti. jangan kita pun berperangai sama dengan pihak yang satu lagi...

Budak Jelebu berkata...

Isham tu waris 4J ko tu :P