Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 16 November 2010

MENTERI YANG BERANI



ANAK DARA SUNTI BELASAN TAHUN





nota:
anak dara sunti belasan tahun
memang ramai peminat
terutama di melaka
kah kah kah







60 PERATUS RAKYAT MALAYSIA GEMUK : MENTERI
- melayau

KUALA LUMPUR 15 Nov. - Tiga puluh peratus penduduk di negara ini mempunyai berat badan berlebihan manakala 30 peratus lagi obes, kata Menteri Kesihatan Seri Liow Tiong Lai.

Beliau berkata, ia merangkumi semua peringkat umur, manakala jumlah kanak-kanak yang mengalami masalah kegemukan pula menunjukkan peningkatan yang membimbangkan sejak akhir-akhir ini.

"Kita perlu lihat kesihatan badan tu sebagai sesuatu yang penting kerana ia adalah pintu masuk kepada segala jenis penyakit yang berpunca daripada cara pemakanan dan gaya hidup yang kurang sihat.

"Fenomena ini membimbangkan kerana ia secara langsung berkaitan dengan peningkatan risiko penyakit seperti diabetes, sakit jantung, buah pinggang, darah tinggi, barah dan sebagainya,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan Persidangan Ahli Lembaga Pelawat Hospital 2010 di sini hari ini.

Sehubungan itu, Tiong Lai menggesa rakyat supaya mengamalkan pemakanan yang seimbang selain mengamalkan gaya hidup sihat dengan melakukan aktiviti fizikal termasuk bersenam, berjoging dan bersukan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MENTERI INI CUKUP BERANI… kah kah kah..

kah kah kah … BERANI BERCAKAP BENAR KERANA RAKYAT… kah kah kah…

woit… NAK TAHU APA MAKNA CAKAP MENTERI INI?.... kah kah kah..

woit…. NAK TAHU KENAPA BANYAK RAKYAT GEMOK?…. kah kah kah…

kah kah kah… MENTERI INI PERLI ROSMAH MANSOOOR YANG GEDEBAB…. kah kah kah..

kah kah kah… GEMOK LAGI HOTOK… GEDEBAB LAGI GEDUMPAK…. kah kah kah..

kah kah kah… SYABAS PAK MENTERI !.... HEBAT !.... THE BEST !.... kah kah kah…

kah kah kah... KALAU TERUS BERANI MACAM INI... BOLEH JADI PM... kah kah kah

nota:
awas!
jaga jaga!
bik mama akan menyerang kah kah kah

11 ulasan:

Yong berkata...

Yong tanya seorang pemerhati kenapa PAS kalah di Galas. Jawapannya simple je: Sebab calon PAS "berat".

Jawapan yang simple itu tidak lucu. Tapi ia menunjukkan sikap pengundi dah jadi macam orang Amerika. Menurut kajian "undergound" presiden Amerika dipilih kerana paras rupanya, bukan akalnya. Sekali sekala mereka akan pilih orang yang huduh seperti Nixon. Tapi pemilihan itupun bukan kerana kelebihan calon, tapi kelemahan lawan yang melampau dan permainan politik kotor. Kerjaya politik Nixon hancuss. Mungkin atas alasan ini ade yang sanggup menggunakan kaedah tempe untuk menukar paras rupa. Hahaha.

Nurul Izzah tak perlu risau. Wajah jelita semulajadinya bila2 masa boleh menumbangkan mana2 anak mummy dalam UMCO.

mahaza berkata...

yEP... THIS ENTRY TRIBUTE TO YOU. kah kah kah
http://mahaza.blogspot.com/2010/11/liow-tiong-lai-takkan-jadi-menteri.html

Mampus Korupsi berkata...

Apa balaci yang sebelah dia tu buat? Mahu memastikan degup jantung Bik Mama yang kiranya sama dengan anak dara sunti 16 tahun ke? Gunung daik bercabang dua pun dah tak sama, sebab gunung dara sunti hanya separuh sahaja tingginya.... kurang kolesterol. Atau teropong projek? Kalau-kalau ada baki projek yang tersembunyi di bawah ketiak atau dalam kawah Bik Mama? Begitulah kira-kiranya umat UMNO ni.... kau orang semua menyusahkan rakyat sahaja, menipu rakyat, mengkhianati rakyat, mengambil hak rakyat dan menjatuhkan maruah bangsa. Berdoalah rakyat semua, semoga jika tidak kepada mereka (pemimpin korupsi), maka kepada keluarga serta keturunan mereka Allah akan turunkan bencana sepanjang masa, walaupun wang bertimbun dan berjuta tapi hati dan jiwa mereka akan sentiasa resah, gundah dan akhirnya nekad membunuh atau menggantung diri sendiri. Jangan ketawa..!. Banyak dah yang terjadi di dalam negara ni.

teganu kite berkata...

isamudeng,
gemok macang mok badok,
gemok macang bewok nok beranok,
gemok macang ikang butal -

gemok kerane makang banyok,
gemok kerana makang syhubahat & harang,
gemok akang jadi cukong yang tamok,
gemok adalah orang pemalahh nok hidop senang.

aku orang susoh, kaih pagi makang pagi - aku & anok bini kurus kering-kering. inilah rakyat miskeng selalu lapor yang hidop di negare yang kenyang.

'obes & diabetes tu menatang mende?... tengok gemok - hingat mok badok, dok ccaye tanye Mat Said Kemamang yang bijok itu...

Di bawoh rang ikang

selim melim berkata...

wargh kah kah kah.. lepas ni bik mama kena pi sedut lemak!! agak-agak korang bik mama tu 'lemak banyak' ke 'banyak lemak'?? kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

haaa..tengok gambar tu Najib hati-hati kalau sayangkan bini, apa hal anak tambi tu sarung selempang sentuh2 dada tu tengok kat bawah tu tengok apa tuuu...anak tambi ni pantang anak dara, mak dara, ayam dara, darai semua nak sapu, asal ada nama dara je zasss..tapi kalau najib tak kisah inilah masa nak merdekakan diri, serahlah pada nak tambi tu...nak buat mcamanan bukan najib takut bini, bini yang tak takut najib.....

ziana selim melim berkata...

tak baik laa you.. marah laa nanti second lady yang secondhand tu!!

Tanpa Nama berkata...

harap menteri china je laaa... yang melayu, hampeh!!! china ni kalau tak kuat dorang tak angkat muka, macham tahun sebelum 60an, kalau jumpa orang melayu dorang tabik angkat tangan sambil panggil melayu dengan panggilan tauke. tapi lepas mereka kuat dalam ekonomi dan kuasa politik, semua melayu dari tahap peminta sedekah/ pengemis sampai ke perdana menyeri, china dah tak hormat... bukan setakat berani tunjal dahi, malahan dilanchau2kan nya je melayu!! salah sapa??? kalau melayu malaya pon berani dilanchaukan, bayangkan apa mereka buat kepada maid indon yang berkerja dirumah (urut?) mereka????? yang islam tak dibenarkan semayang, makan sekali dengan apa yang mereka makan.... Salah sapa???? bukalah lagi seluas luasnya kangkang untuk buruh asing jadi pengundi amno di malaya ni, suatu hari akan tiba masa rakyat sendiri menjadi peminta sedekah, orang luar kayaraya mengaut hasih negara, Salah sapa????? anak muda diberikan kebebasan sepenuhnya untuk berhibur, penagih di bela dengan sempurna,penjenayah dilepaskan kerana kekurangan bukti pendakwaan(?),yang mengandung diberi peluang untuk mengulangi mengandung lagi (dengan memberi kemudahan belajar dll), menteri yang rasuah tidak diambil tindakan, semua laporan rasuah dan salahguna kuasa di sejuk bekukan, sistem kehakiman dan kepolisian hanchur, Salah sapa???? semua salah rakyat yang salah pilih pemerintah!! macham norbahyah kata ANDA BUAT ANDA DAPAT.... PADAN MUKA. pesanan ikhlas dari gua: jangan biarkan rakyat menderita dibawah pemerintahan pr, biarkan amno terus berkuasa supaya sekurang kutangnya sebahagian rakyar akan terbela. lihatlah dinegeri yang diperintah pr, rakyatnya sebahagian terus menderita, hanya yang menyokong amno akan terbela!!! lanchaula pr... nak memerintah duit pon tara,perangai sebagagian yb pr pon 2x5 bn jugak, jadi kesimpulannya baik bagi kat bn memerintah supaya semuanya 'BOLEH'!!!! yang malas, tetap dibantu janji sokong amno, yang kaya tetap akan dapat habuan kalau tak sokong pr........ takbir!

cicit ngah layor berkata...

He He He...Tak lamer lagi bughung tiong kener duduk balik dalam sangkor,tak bulih teghobang lagi... Yg tuan bughung tiong ni pon satu,ngaper diajor bughong tiong tu mencaghut!!!...daaah dicaghutnyer tuannyer tu.Sangkor emaih dah siap..tunggu maser jer nak nangkap tiong tu.Nasib kamu ler tiong!!!Kahkahkah.

Tanpa Nama berkata...

gemuk badak air
buang air kurus ler tu

Tanpa Nama berkata...

puak puak UMNOBNAPCO takut pada kuasa mistri memerentah yang ada pada bik mama.

puak puak atasan UMNOBNUPCO kecut perut jika bik mama melenting.

kebodohan mereka terserlah.
bik mama semakin boyot.