Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 16 November 2010

MINUM KOPI DAN MAKAN KUEH - MASIH BELUM DI HARAMKAN




ANAK MUDA BANGUN MELAWAN!




DARI FACE BOOK

jam: 7.14

Mokhzani Mohamad maybe we should all eat petai with sambal after all. The cops may want to join us, or they be put off by the smell, hehe



SELAMAT MENYAMBUT ULANG BULAN PERTAMA


jam : 6.45
1M Malaysians Reject 100-storey Mega Tower update from kampar: intimidation back fires. 19 already. More to come. Awaiting reports from singapore and elsewhere. Defend malaysians' right to eat cake in public.

jam:6.35
1M Malaysians Reject 100-storey Mega Tower There are more than ten of us in KLCC starbucks next to the fountain. The media is here. The guards are here. We're giving them cake. Come and join us people!

jam: 6.25
1M Malaysians Reject 100-storey Mega Tower people, the klcc cake party is going on now. Security try to chase people away but what's wrong with families and friends having cakes? Do we need police permit to eat cake? Give us a break, klcc! Jom, let's have cakes.

4 ulasan:

Cob Nobbler berkata...

Apa nak jadi dengan negara ni - makan kek pun nak kena tangkap ke?kahkahkah!

Tanpa Nama berkata...

kita makan kek
depa makan bak kut teh

celaka punya cukong

Tanpa Nama berkata...

bro dgor cite ade gak polis duk menebeng kat tmpt mkn... adoyai nk mkn kek pon kene halau kah.... mampos cam nie apapon x bleh....kahkahkahkah

cicit ngah layor berkata...

Komer ni tak gheti betoi ler.Polih tu baghu dapat aghahan jangan bagi komer makan kek.Kalau makan kek,badan komer jadi gemok,senang dapat penyakit,dan yg akhir sekali,komer cepat tumpor.Kan ker baghu2 ni ader menteghi yg komplin katernyer org Malaysia ni majoritinyer gemok gedempoi.Jangan ler tak ambik tau langsong bab2 kesihatan ni.Lain kali kalau nak makan ghamai2,makan lepat ubi jer.Sedap pon memang sedap,tak ader kolestrol pulak,belantan cota pon tak kener.Aper ler nak jadi Malaysia ni,asai ader jer cakap2 yg bertentangan dgn kehendak pemerentah,ader jer halangannyer.Demokrasi aper ker namernyer.Sebenornyer kiter tak merdeka lagi.