Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 8 November 2010

SALAH GANTUNG




INI BIRO KETUANAN MELAYU




SI SEPET , SI KAKI BOTOL , PEGAWAI RASIS BTN DI GANTUNG
- mkini

Pegawai kanan Biro Tata Negara (BTN) Hamim Husin yang mengeluarkan kata-kata berbaur perkauman telah dihukum, Dewan Rakyat dimaklumkan hari ini

Mohd Nazri Abdul Aziz berkata timbalan pengarah BTN itu telah digantung tugasnya pada 6 Oktober lalu serta diberikan surat amaran.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



woit…APA YANG SEPET...ADA YANG YANG BEST .. TERSELIT DAN TERSEPET.... kah kah kah..

woit… JANGAN CAKAP SI KAKI BOTOL… MARAH ARWAH P. RAMLEE NANTI…. kah kah kah..

kah kah kah… BETUL KE MALAON INI KENA GANTUNG… kah kah kah..

kah kah kah... TOLONG CHECK SIKIT.... kah kah kah..

kah kah kah… KESIAN .. MALAON INI JADI MANGSA…. kah kah kah..

woit… YANG PATUT DI GANTUNG IALAH BIRO TAIK NAJIB… kah kah kah….

nota:
kerajaan pakatan rakyat selangor
mengambil langkah yang tepat
btn diharamkan beroperasi di selangor
pegawai kerajaan selangor dilarang
bercampur dengan btn


6 ulasan:

Sudin berkata...

Putar alam...

Jangan cakap siapa bunuh Birch....marah jin yang menjaga perbendaharaan negeri perak.
Jin ni nak merasa duit pencen juga...

Kalau bunuh komunis,jepun....boleh tanya.
Jin ini akan jawab...sampai boleh buat filem bukit bintang,jalan alor,hick,imbi,changkat tambi dollah....

Filem yang memaparkan orang melayu bunuh orang putih(bapak angkat Jin)dilarang oleh PUNAI...ooops FINAS.

James Bond muka melayu...Jefry Zain.
weh kome baru balik london.....
bengkrap P.Ramlee....

Woit setan senator...!ngapa tak tanya lee kuan yew bangsat tu...kenapa tak boleh bikin union kat jalan ampas......

Dasar senator bangsat...!!!
Duduk dalam parlimen buat apa ?
Goyang telor ?

RTM(Radio Tipu Melayu)jadi barua !

Anak kecil main telor...modul baru BTN.....kah,kah,kah

Datuk berkata...

kah kah kah
gantung jer ?
naper tak buang jer
syg ke malaon tu nak buang
dasar rasis

Tanpa Nama berkata...

bukan btn (buton tak naik) aja kerajan pakatan rakyak humban ke tong najis plkn (penyamun lanun kepalanya nazibabi) pun kita hunban juga baru aman sikit malaysia ni

Tanpa Nama berkata...

Hisyam, ko xde ke artikel2 gempak utk kitorang bace. aku dah sampai tahap ketagih bace blog ko hari2.

sehari x bace rase x stim plak hidup nie. internet pon makin murah cuma time malam jadik slow ckit.

boleh x ko perjuangkan ckit isu nie. lajukan internet ke tahap 5G.

-maaf, tak masuk topik-

Bigfish berkata...

Kalau PR ambik alih kerajaan nanti, perkara yang utama ialah tutup BTN ni atau pun tukar kepada fungsi lain. Belajar kemahiran ke, apa ke, janji tak merosakkan minda rakyat Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Mamat tu kena gantung berapa hari??
kenapa tak masuk isa aje??