Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 11 November 2010

SIAPA DIA MINAH INI ?



SIAPA ADA MAKLUMAT ?




nota:
sesiapa tahu siapa dia malaon ini
sila munculkan wajah nya
agar dapat dilihat !






CHEGUBARD DAKWA PENGAWAI JPM ADA 200 JUTA - mkini

Seorang pegawai kanan Perdana Menteri,i Najib Razak didakwa memiliki harta dan mengumpul kekayaan bernilai RM200 juta.

Perkara ini didedahkan di laman blog Ahli Majlis Pimpinan Pusat (MPP) PKR, Badrul Hisham Shaharin

Dalam tulisan di laman blognya, Badrul Hisham atau juga dikenali sebagai Chegubard berkata maklumat dari seorang yang mendakwa 'orang dalam' di Jabatan Perdana Menteri memberikannya dokumen dan fakta mengenai penyelewengan yang memungkinkan pegawai kanan di Pejabat Perdana Menteri itu mengumpulkan kekayaan secara luar biasa.

Dokumen dan fakta tersebut melibatkan Setiausaha sulit kanan kepada Perdana Menteri," tulisnya.

"(Beliau) merupakan wanita yang mempunyai pengaruh besar di Pejabat Perdana Menteri. Tanyalah kepada sesiapa yang pernah berurusan dengan Pejabat Perdana Menteri mesti mengetahui gelagat dan peranan wanita ini," dakwanya

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… SIAPA AGAKNYA MINAH INI ?.... kah kah kah..

kah kah kah… MACAM MANA MINAH INI DAPAT KUMPUL DUIT…. kah kah kah..

kah kah kah… KETIKA BERSEKOLAH… BERAPA WANG SAKU MINAH INI DAPAT SEHARI… kah kah kah

kah kah kah… DARI DARJAH BERAPA MINAH INI MULA MENABUNG?… kah kah kah..

kah kah kah… ADA BERAPA AGAKNYA TABUNG BULUH MINAH INI?.... kah kah kah..

woit…. TERBITKAN DOKUMENT ITU DAHULU…. kah kah kah..

kah kah kah… KEMUDIAN BARU BERI PADA SPRM… UNTUK SAPU PUNGGUNG… kah kah kah..

kah kah kah… SAMPAI KIAMAT… TAK KAN ADA SIASATAN… kah kah kah..

nota:
soalan cepu emas :
minah ini janda atau anak dara sunti lagi kah kah kah


18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Minah ni penah menang loteri dulu.

Tanpa Nama berkata...

Apa nak heran ketua dan keluarganya
ada lah Bapak Lanun 1Malaysia.
Pembantu2 tentulah tumpang semangkok
dengan ketuanya.
Kalau pembantu nya boleh kumpul rm200 juta berapa Bilion pula ketua dan keluarga nya ada?
Ini sudah mengalahkan Marcos dan Soeharto.....Malaysia Boleh.
Negara bengkrap pemimpin2 semua billionaire.

cicit ngah layor berkata...

Kalau org sebelah kanannyer kayer sampai RM200juta,macam maner pulak boss kepader org kanan tu??Dah tentu ler 10 kali gander gamaknyer!!Tak pon demer keghonsi.Kalau kekayaan tu diperolehi dengan jalan yg tidak menyalahi,bersyukur ler..Tp kalau dapat dgn jln tak betoi,teman nak nengok balasan didunier ni dulu sebelom teman mati.Temelang malaon ni satu haghi nanti akan pecah juger kalau PR yg meghentah.Kalau BN teghuih meghentah...mati celik ler teman.

Tanpa Nama berkata...

salam tt,

anak dara ke mak janda?

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

salam tt,

anak dara ke mak janda?

kah kah kah

MdoubleH berkata...

200,000,000!!!!! wow!! meniaga "kuasa" lebih kaya dari meniaga unta!!!!! 200 juta tu ada 8kosong. kalau not 100 dah ada 2 juta keping. 3 hari 3 malam belum tentu habis kira lagi ni. sapa minah ni wei..... gua sanggup jadi hamba seks dia... kah..kah..kah.. x kesah la tido ngan anak gajah ka, anak babi ka, 200 juta beb!!! susah dapat wo....... dah dapat reta dia cari la model cun cam altantuya.... pegi mongolia ka, turkeministan ka, dah kaya!!! padahal!!! tp minah ni depan dia kena berlakon la.. kalau x model tu tinggal ketepe je !!! ...kah..kah..kah.. camno brader tt lu x nak join ka.....

Tanpa Nama berkata...

tu la isham, orang ramai sokong gerombolan dan rembat duit rakyat, ko merapu tak ketahuan tiap2 hari.. join la sama2 kita kebas duit rakyat.. ini zaman kapitalis, zaman merembat duit.. nak kaya kene manipu.. ada bukak bisnes, meniaga ikhlas2.. takkan jadi kaya punyer..

kalo jadi pembangkang, bila nak kaya.. kita kena jadi pembodek.. baru cepat kaya.. ada duit, baru kita boleh tindas orang lain..

Ontahsaponamo berkata...

Bangganya aku, karena bangsa ku dalam diam-diam rupanya ada banyak yang dah jadi balunnier, Jutawan senyap-senyap..... tumpang bangga pun cukuplah. Balun jangan tak balun

Tanpa Nama berkata...

ini mesti fitnah

Tanpa Nama berkata...

nama minah ni Dato’ Zakiah Ibrahim
sume urusan dia yg urus,dia bleh telefon direct ngan menteri nak bincang pasal projek

azza berkata...

Hampeh botul la.

Tanpa Nama berkata...

Cukong2 mesti cium molot ngan minah ni.

bunbinban berkata...

aku kenal minah ni, dia cekap main silap mata kira adik beradik padang tembaga gak ni. ha ha ha. silapa mata paling popular dia, ari ni buku bank kosong, tup tap tup tap...tibas2 ada 200 juta!.

Tanpa Nama berkata...

Kalu ikut P Romlee
Dia kaya sebab berniaga pelbagai jenis minyak!!

kalu pembantu penyamun tarbus ada banyak tu
banyak mana pulak kekayaan ketua penyamun tarbus???

Korang kena tengok sendiri cerita P. Romlee dalam filem "penyamun tarbus"

Tanpa Nama berkata...

Biasa la bro!!

kalau harta cuma RM20 hinggit
aku pun tak nak jadik su sulit kanan PM

baik aku jual pisang goreng tepi jalan
dapat jugak RM50 hinggit!

Tanpa Nama berkata...

kayo bebenor deme..jeles aku..kalo kaye dgn cr yg btol x kisah le..kalo cr nye x betol esok2 diakhirat kita tgk le same2..akhirat nnt jwb le ngan tuan punya dunia..PR dan PAS sentiasa dihati..

Tanpa Nama berkata...

aku pnh dgr cite..x tau le betoi ke tidak..alkisah ad seorang driver kpd sorg ex menteri besar sebuah ng di malaya..telah membina rumah dgn kos rm500 000..kalo driver mb pn bleh bina rumah smpai setengah juta..byangkan org kanan kpd PM malaya..ap nk terkejut..org dalam yg bg info nie pn mesti jeles..sbb dia xdpt kaut sbnyak 2 lg..bak kata driver ex mb 2..kalo dok dlm UMNGOK BN x pandai kebas duit baik x payah..org yg dok dlm umngok nie semua bertuhankan duit semata2..sanggup wat ap shj tok dpt kontrek..

biar miskin dunia asalkan kaya lepas mati..

~pas selamanya~

bosan berkata...

minah kaya ni mesti kawan ziana zain!! kah kah kah