Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 1 Disember 2010

BELIA BANGANG TAK ADA ALAMAT




BELIA BERGERAK MAJU



nota:
belia empat b
bangang
boroi
benchut
botox
kah kah kah

KETUANAN MELAYU : BELIA 4B MAHU AZIZAH DIKENAKAN ISA - minsider

Pergerakan Belia 4B Selangor hari ini membuat laporan polis terhadap Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Dr Wan Azizah Wan Ismail kerana mempertikaikan konsep ketuanan Melayu dalam ucapannya di Kongres Tahunan Ketujuh parti itu di Petaling Jaya Sabtu lepas.

Laporan dibuat Setiausaha Kehormat Belia 4B Selangor, Mohd Zaini Mohd Taha di Ibu pejabat Polis Daerah Shah Alam di Seksyen 11 di sini pada pukul 3.30 petang tadi.
Kenyataan Dr Wan Azizah supaya ketuanan Melayu ditinggalkan adalah satu tamparan hebat dan penghinaan kepada orang Melayu yang dilakukan oleh bangsa Melayu sendiri, katanya kepada pemberita selepas membuat laporan itu.

“Saya minta polis siasat kenyataan yang dikeluarkan, kalau perlu ambil tindakan di bawah ISA (Akta Keselamatan Dalam Negeri) kerana membangkitkan kemarahan orang Melayu,” katanya.

Mohd Zaini berkata laporan polis yang dibuat oleh pihaknya adalah langkah-langkah awal sebelum tindakan susulan yang berlandaskan undang-undang diambil.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

nota:
mari kita cuba membuat perkatan bermula dengan huruf b:
bangang
bebal
bengong
bongngok
bodoh
bahlul
biol
kah kah kah ini sudah jadi belia 7B kah kah kah
lebih hebat dari belia 4B kah kah kah


21 ulasan:

Ahmad Chin berkata...

BARUA
BUTOH PAK ANG
BOLLOCK

Tanpa Nama berkata...

kalau lapar
bule rebus ke ketuanan melayu tur?

kalau anak nak susu
bule perah ke ketuanan melayu tur?

sibuk ketuanan melayu, lupa pulak harga petrol naik lagi

bangan betoi belia 7 Bingai

Tanpa Nama berkata...

limau purut 3 serangkai'
buta perut xdak akai

Tanpa Nama berkata...

bengap,bendul,b---h!!

Tanpa Nama berkata...

isham,cuba tanya berapa umur ketua beliak ni..kalau tak 60 tahun pun mesti 86 tahun.
syed hamid,sanusi junid baru pencen dari jadi ketua beliak beliak.

Tanpa Nama berkata...

4B ini memang BONGOK!! Adakah Ketuanan Melayu termaktub dalam Perlembagaan? Mungkin termaktub dalam perlembagaan 4B sendiri..itu sebabnya 4B buat laporan polis. BONGKOK!!

Ketuanan Melayu adalah dasar AMNO dan ini memperbodohkan sebahagian besar orang Melayu kerana hanya segelintir sahaja orang Melayu yang jadi tuan..yang lain nya jadi kuli kepada AMNO!! BAHALUL lagi BODOH jadi 4B!1..LOL

Tanpa Nama berkata...

Gerombolan dan gang selalu suka mengancam untuk menggunakan ISA kepada musuh politik. Hapuskan ISA!

sri hartamas

1Crony berkata...

Ketuanan Melayu dan Kontrak Sosial. Apa yang disebut dan apa yang dimatlamatkan dalam perlembagaan? Tidak sebut langsung! Kontrak? Mesti ada masa lupus dia? Manakala Ketuanan Melayu, memang melayu dah jadi hamba kerana pengkhianatan para pemimpin melayu yang menggasak dan menelan segala harta dan khazanah bangsa dan negara demi menjaga perut keluarga dan kroni mereka. Diulangi! Selagi saluran 1 dan 2 (penyokong tahi UMNO) masih bernafas, selagi itulah UMNO terus mara demi merembat harta bangsa dan negara. Mana melayu yang pakar-pakar tu, cubalah cipta pil "kalis bodoh" kepada saluran tersebut (1 dan 2) di samping mencipta media yang telus dan tidak hari-hari menipu Melayu.

bapak belia berkata...

Melayu nak jadi tuan? Tuan Tanah Kedawong? Kah Kah Kah.
Hoi 4B buatlah kerja bernas. Belia Melayu ramai yang belum beres.

Tanpa Nama berkata...

ada lagi...

bacul
babi
buret
bu**h
barisan najis
badey
bongolia
bosmah
dan lagi...dan lagi...dan lagi...

Tanpa Nama berkata...

Bro, 4B
1B=Bodoh
2B=Banggang
3B=Bahalol
4B=Bodek (Ampuisme)

Mohd Zaini Mohd Taha ni Exco Pembangunan Ekonomi & Usahawan Gerakan Belia 4B Malaysia Negeri Selangor. Juak-juak Noh Omar!

Tanpa Nama berkata...

Nak buat macamana bro, BANGANG bukan jenayah. Tak boleh nak tangkap depa...

Anak marhaen berkata...

Bodoh kepala bangang,sibuk nak report pasal ketuanan Melayu, yang merompak tanah melayu pun hangpa la juga,bodoh piang,,apa yang jadi kat Kg. Bandar Dalam, Kg. Chubadak, Kg. Berembang,Kg. Genting awat tak mau bising..dasar keparat tak dak teloq

Tanpa Nama berkata...

bini badan badak berendam aka 4b..hhahahahhaha

jotos berkata...

bingai
buduh
baghal
bohjan

sejadahburuk berkata...

SAPA KATA MELAYU MARAH??AKU SOKONG LA

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya melayu yg marah tu tergolong dlm kategori:-
Bengap
Bodo piang
Buta perut
Beruk
Aku Melayu yg tak marah sebab Ketuanan Melayu tu mana ada dlm perkara 153 perlembagaan. Sebenaqnya ketuanan melayu tu hanya ada dlm perlembagaan ciptaan UMNO utk memperbodohkan org melayu.Konon mempertahankan ketuanan melayu tapi aku rasa dari muda sampai ketua hidup aku hakx melayu makin terhakis,tanah melayu makin mengecil.Bodos bin Bahlol bin Bengap bin Bangang bin ........

Tanpa Nama berkata...

Minta Beliak 4B (bodo,bangang,bahlul) tu perjelaskan apa itu ketuanan melayu.Dekat perkara 153 yg mana satu ada sebut ketuanan melayu.Kenapa tidak pertahankan ketuanan raja melayu sebab aku lihat ketuanan Raja Melayu akan hilang oleh sebabx berikut:
Sultan berburi.....t mat saleh,pakistan,indon.
Bila ini berlaku habis hilang ketulinan rajax melayu sebab waris rajax melayu dah bercampur mat saleh,pakistan,indon dll.
PERTAHANKAN RAJAX MELAYU JANGAN BAGI BERBU.... DENGAN BUKAN MELAYU.

Tanpa Nama berkata...

UMNO oh UMNO kenapa engkau bahlol...macam mana aku tak bahlol memang perangai aku ..memang perangai aku....
Mana dia UMNO oiii ketuanan melayu...org melayu nak minta tanah sekangkang kera pun payah...tetapi org cina bukan sekangkang kera..sekangkang gajah pun mudah dapat.....aku salah seorang org melayu yg tergolong dlm kategori tsbt...punya la bersusah payah teroka tanah akhirnya kena halau dan kesudahnya puak cina pula yg dapat tanah tu...tak ka bengang....Wahai UMNO kami yg cerdik ni tak mudah diperbodohkan oleh UMNO yg terbukti bodoh piang.....

Tanpa Nama berkata...

BELIA 4B

PANTAT MAK KAU LA

apa apa pun ok berkata...

tambah lagi...... kahh..kah.. Babiiiiiiiiiiiiiiii
Bachuuuulllllllllll
Badigolsooooooooooooooo'od
Bengggggggggggggoooooooonggggggggg
Bangggggggggggggsaaaaaaaaaatttt
Bolehhhhh Blllahhhhhhhhhhhhhhhhhh
Biiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkmama
Baaaaaaaaaaaadaaaaaaaaaaaaaaaaakkk
Biawakkkkkkkkkkkk............

mmg belia "infiniti" B, kalah EEEE kahh...kahh...kahh..