Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 8 Disember 2010

SATU LAGI CARA UNTUK TIPU MELAYU



DARI KELANTAN HANTAR KAN KE SINI



nota:
untuk selamatkan warga kelantan
sila hantar munkee ini segera
ke tempat ini - masuk perkuma kah kah kah



PENGURANGAN SUBSIDI BERTUJUAN KURANGKAN SELUDUP
- mkini

Pengurangan subsidi untuk petrol, diesel dan gula yang berkuatkuasa baru-baru ini diyakini dapat mengurangkan aktiviti penyeludupan bahan berkenaan di kawasan sempadan negara.

Malah, Awang Adek Hussin berkata langkah itu juga bertujuan mengurangkan jurang perbezaan harga di pasaran tempatan dan negara jiran yang selama ini menjadi punca aktiviti penyeludupan berleluasa.

"Ia (menangani penyeludupan) adalah antara sebab kerajaan terpaksa menaikan harga bahan itu, selain mengurangkan jurang perbezaan harga di peringkat antara bangsa," katanya kepada pemberita, di Bachok, semalam.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI SATU JENIS HUJAH BARU KELUAR…. kah kah kah..

kah kah kah… BUKAN HUJAH LAMA... MINYAK DI MALAYSIA LEBIH MURAH DARI DI SWEDEN…. kah kah kah..

kah kah kah… ATAU KURANGKAN MAKAN GULA…. UNTUK MENJAUHI PENYAKIT KURAP… kah kah kah..

woit… BANGANG PUNYA MUNKEE… kah kah kah..

woit… KALAU ADA PENYELUDUPAN… JAWABNYA KETAT KAN KAWALAN…kah kah kah…

woit… HUJAH INI KATA PENYELUDUPAN JADI MASALAH… kah kah kah..

kah kah kah… HARI INI BANYAK ROKOK DI SELUDUP MASUK…kah kah kah

kah kah kah… UNTUK HENTIKAN PENYULUDAPN ROKOK RENDAH KAN HARGA ROKOK….kah kah kah..

kah kah kah… BILA HARGA ROKOK DI INDONESIA DAN SIAM SAMA HARGA DENGAN MALAYSIA…. PENYULUDUP TAK ADA… kah kah kah..

kah kah kah… SEKARANG BANYAK BURUH HARAM DI SELUDUP MASUK…. kah kah kah..

kah kah kah… NAK SELESAIKAN MASALAH INI…. KURANG KAN GAJI BURUH DI MALAYSIA…. kah kah kah..

kah kah kah… SAMA KAN GAJI DI MALAYSIA DENGAN DI INDON.. DI BANGLA… DI BURMA…. SELESAI KES…. kah kah kah

woit… BANGANG PUNYA HUJAH… kah kah ka..

woit… MACAM MANA DAGING INI BOLEH JADI MANUSIA…. kah kah kah..

kah kah kah... KESIAN ORANG BACOK... KENA BODOHKAN... kah kah kah.

kah kah kah… DAGING ADA OTAK TRAAAAAK…. kah kah kah

nota:
nasib baik penyakit bangang ini
tidak dapat disebar oleh nyamuk
kalau tidak munkee ni patut dibenamkan
dalam tong minyak kah kah kah

12 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Aper ler bagi alasan yg tak masok akai.Tiap2 bulan berjuta2 RM habih utk bayor gaji pegawai2 yg bertanggongjawab keataih penyeludupan.Demer tu tak buat keghojer ker?Kalau begitu buang jer koghojer demer,buat aper?Jangan ler gunerkan pegawai2 tu hanyer utk perbarisan menyambot merdeka jer.Ini tidak...komer lebih pentingkan yg sunat daghi yg wajib.Org kalah peghang,komer lantik jadi panglimer.Getek aku.

Tanpa Nama berkata...

Kalau bodoh, tolong jangan selaraskan tahap kebodohan dengan kami. Kami tak nak jadi bodoh...bodohlah sorang2

Tanpa Nama berkata...

Bersyukurlah...supaya kita dapat nikmatnya...

Tanpa Nama berkata...

kalau nak kurangkan penyeludupan
daging2 manusia
dan china dolls
ke dalam malaysia,
maka kurangkanlah harga2
daging manusia & china dolls
dan juga harga perempuan2 tempatan,
supaya tidak jauh jurang harga dgn di negara jiran!

sila gunakan alasan & fatwa dari awang-bangang-adek-bodek ini untuk kesejahteraan umat dalam tahun baru 1432H ini!

makin bertahun makin bangang corak pemikiran gerombolan depa ni!

p/s tapi apa pasal masih beribu2 pengundi yg pilih si-bahlol macam ni jadi wakil mereka????

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Tanpa Nama berkata...

bakal menteri besar kelantan tak jadi, kah kah kah...
dua-dua kerusi pun kalah,

ini fuckface tak boleh pakai, perut gendut kote kecik, jolok tak masuk. cakap merapu2. ini bukan somalia rakyat tak pegi sekolah... ini malaysia...
setahun beratus ribu budak2 grad...

ini awang adik kecik cakap ikut kepala lutut sebab nak jilat buntut najis...

tua muda semua dah cerdik kecuali makcik faham masih tercari-cari maksud rasionalisasi...

kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

hoi icham..kahkahkahkahkah...pecah gusi aku gelak kahkahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

biasa la menteri2 kat malaysia...cuba tekat menteri mana yg bijak kat malaysia ni....kah kah kah..yg aku tau depa mmg bijak buat duit utk depa seniri..menteri semua bijak buat duit ...yg bodoh org yg mengundi org bodoh tadbir negara tapi pandai buat duit kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

inilah kecerdikan yang ditunjukkan oleh ahli2 umno..

kira cerdik gila dah ni kalo dapat bagi pendapat dan masuk surat kabar.. kalo hebat2 bagi idea, jerit pongpang2, tapi tak masuk surat kaba.. takder haibatnya..

kalo pemimpin pun bengap tahap gaban, apalagilah ahli2 dia.. bongok berlapis2 la.. nak tolong bagi celik camana lagi? takkan la nak buat gerombolan cleansing pulak kot.. yang paling hairan, ada juga doktor2 yang meyokong gerombolan.. hasil mak bapak mentekendarah duit rakyat, anak2 pun jadi cerdik atas kertas jer.. tapi bodoh piang tahap gaban nak pikir sendiri..

Tanpa Nama berkata...

babi betul sapa2 yang naikkan harga ni

Tanpa Nama berkata...

pemimpin yg bodoh tahap cipan mcm ni pun ade gak

Tanpa Nama berkata...

ni alasan kepala babi apa,dah la bodoh,makin bodoh nampaknya mamat ni. Tu pasai bila menteri masuk ikut lubang belakang,yang lelehnya ayor taik..

opisboi berkata...

aweng adek ni bebal & bodoh bin banggang bin bahalol bukan terlebih makang budu tapi makang tempayang budu.