Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 8 Disember 2010

YANG COOL DAN YANG CHIC 2010




FALSAFAH WUJUDIAH



nota:
rene decartes 1596-1650
ahli falsafah peranchis
yang pertama mengeluarkan kata-kata
- aku berfkikir justeru aku wujud -






NANTIKAN SENARAI TAHUN 2010

siapa yang paling cool
siapa yang paling poyo

band yang cool
band yang out

feshen yang cool
feshen yang out

café yang cool
café yang out

warna yang cool
warna yang out

club paling cool
club poyo

minumkan paling cool
minuman poyo

awek paling cool
balak paling out
awek paling out
balak paling cool

blog paling cool
blog pendatang baru
fb paling cool
laman paling chic

tahun ini ada senarai tambahan :
siapa yang nyanyoooo
dan siapa yang nyanyooook

dan banyak lagi senarai tt
untuk merakan kehidupan !

semua pembaca tt
sila hantarkan cadangan

tahun ini tt akan mengeluarkan hadiah istemewa:
hadiah : AZMIN PADANG TEMBAGA

nota:
je pense donc je suis
je tt donc je pense

i think thefore i am
i tt therefore i think

aku fikir maka aku wujud
aku tt maka aku fikir

nota:
tersenarai dalam tt
lebih hebat dari 100 pancutan kah kah kah

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

and my vote goes to-.................tok guru nik aziz paling cool, tukar tiub pula lelaki paling cult,berselipar jepon pula tetap cooool.
undi pakatan memang cool

Tanpa Nama berkata...

paling poyo 2010: ketua wira PERKASA

Tanpa Nama berkata...

bagi aku, yg poyo di tangga teratas
kekal pada mamat2 poyo berbajubatik lenganpanjang warnaterang (terang merengak kata org n9, berbatu boleh nampak walau jerebu tahap merbahaya pada kesihatan!)
berseluar 'slack' warna hitam kain licin berseterika dengan 'side' tajam boleh menyembelih lembu
berkasut 'john' warna hitam (kadang2 berkilat ber'kiwi' boleh buat cermin)

tapi lebih poyo dari itu,
mamat2 sediaada poyo ini juga
atas kepala tersangkut spekhitam dan dlm tapaktangan tak lekang handphone, kejap2 belek sms, kejap2belek takde apa benda pun, kejap2 dah berbual dengan datuk dia dengan suara lantang 1juta deciBel bagi seluruh majlis dengar macamlah dia sorang je ada datuk, kejap lagi dah berbual pula dengan seorang cina bernama Tan yang mungkin berseri2 wajahnya kekembangan hingga sepet sesepet2nya mata sepet dia bila asyik dipuji (bodek) oleh si-mamat-ultra-poyo! topik perbualan kedua2 panggilan: projek juta2 beb!!!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Awang Joe berkata...

knape muka ahli falsafah tu mcm John Rambo jer...
bik mama paling kool thn nie...hehe...

Penanggah berkata...

nak tengok gak saper ler..
awek paling cool
balak paling out tahun ni..
awek tt kerr..heehee

Tanpa Nama berkata...

TG nik aziz paling cool.

anwar ibrahim masih cool!

azmin hilang cool dalam dewan hari ini behubung isu APCO.

najib paling POYO..20 min dalam BN konvensyen hentam anwar..

makanbola berkata...

yang nyanyoo pastinya zaid ngok ibrahim
kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Rene Descartes pemikirannya mewujudkan aliran dualism yang memisahkan agama dari kehidupan. Melahirkan golongan penentangan terhadap gereja selepas kematiannya, yang seterusnya membentuk golongan sekular yang secara umumnya berjaya menghancurkan pengaruh Kristian... malahan Islam turut di ambang kehancuran disebabkan ramai pemimpin dunia Islam kini turut menganut fahaman yang memisahkan aturan agama dalam kehidupan.

Namun ahli falsafah ini adalah sangat pengecut kerana pemikirannya hanya tersebar melalui penulisannya yang dijumpai selepas kematiannya kerana beliau bimbang tentang ancaman gereja.

Tanpa Nama berkata...

Paling Cool:
1. Pok Nik
2. Anwar Brahim

Paling Poyo:
1. Zul Bisul.
2. Nazri Aziz
3. Mahathir Mohamad
4. Pekerje Gomen Pakai Baju Batik Membodek.
5. Pekerja Gomen Pakai Jaket Free Membodek.

Paling2 Poyo (Bodek Tahap Bodo Piang):
1. Pekerja Swasta atau Kerja Sendiri tapi pakai baju batik atau jaket gomen..

Paling Sonyap2 Kayo:
1. Mirzan Mahathir
2. Syed Mokhtar
3. Raja Elena

Tanpa Nama berkata...

cikgu Bad paling poyo
Hj mus paling tak cool
zaid paling hampeh

azmin paling cool

heh heh

Tanpa Nama berkata...

yang cool - khir toyo...

kena dakwa seleweng pon rilek ja...dah tahu kot tak kena penjara!

Tanpa Nama berkata...

balak plg cool! ARMAND PERKASA!!Wakkakakaka!!nama pon mcm tapir!

Tanpa Nama berkata...

Paling Poyo Soooooongkoooooook tinggiiiiiiiiiiiiii kah kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Bro TT,
fb paling cool - BIK MAMA..

kah kah kah..

Cob Nobbler berkata...

FB paling poyo,

Shahidan Kassim

kahkahkah!