Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 4 Disember 2010

GILA JEMBATAN




SIAPA JANTAN INI ?



nota:
jantan ini ialah
penyimpan mohor
gambar gambar
pemimpin melayu


DR M YAKIN JAMBATAN BARU PULIH SOKONGAN KEPADA BN – berita hairan

Mahathir Mohamad yakin pembinaan semula jambatan baru menghubungkan Johor ke Singapura bagi menggantikan Tambak Johor dapat mengembalikan sokongan rakyat Johor kepada Barisan Nasional (BN).

Dia berkata, salah satu sebab BN tidak dapat meraih kemenangan besar di negeri itu buat pertama kali dalam sejarah tanah air pada Pilihan Raya Umum 2008 adalah kerana rakyat negeri itu dituduh tidak mahu pembinaan jambatan kedua dilaksanakan.

“Saya percaya salah satu sebab kita tidak dapat kemenangan cemerlang di Johor, buat kali pertama kita kalah enam kerusi Dewan Rakyat dan Dewan Negeri kerana rakyat Johor amat marah kerana dituduh mereka tidak mahu jambatan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MACAM MACM PUNYA GILA…. kah kah kah..

kah kah kah… MACAM MACAM PUNYA NYANYUOOO… kah kah kah….

kah kah kah… APA SANGKUT PAUT JAMBAN TAN INI DENGAN KEBENCIAN RAKYAT PADA GEROMBOLAN…. kah kah kah..

kah kah kah… ADA SAOTRANG LAGI MALOAN GILA JAMAB…TAN… kah kah kah..

kah kah kah…. MALIKUL SEMBAB JUGA GILA JAMBAN TAN…. kah kah kah..

nota:
kenyataan ini betul betul nak bodohkan orang melayu.
dimana mana dalam dunia ini para wartawan dan pengarang
akhbar akan bertanya dan meminta diterangkan bagaimana dan apa
hubung kait jambatan ini dengan meraiah undi.

pelik tetapi benar – dimalaysia –semua senyap -
satu habuk pun tidak bersuara. kenyataan kenyatan ini
ingin membodohkan orang oarng melayu. maka akan ada
yang akan jadu burung kakak tuan dan terus mengeluarkan
labon yang sama.

secara rasional mari kita bertanya pada diri kita sendiri
bagaimana selama 22 tahun rakyat malaysia
telah di bodohkan oleh si bangang ini
kah kah kah

nota:
mat mongol tak boleh buat jambantan ini
kalau nak buat klee kuan yew akan tunjuk gambar
altantuya di pamiran intan berlian di pulau sentosa.
kantoi mat mongol … kah kah kah…

antara madey dengan lee kuan yew… mat mongol
lagi takut pada lee kuan yew kah kah kah



4 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Balik2 pasai jambatan tu.Balik2 pasai menghiner ghakyat dengan kenyataan2 yg sombong.Setan ni ader ker ambik tau pasai budak sekolah yg mati jatoh sungai sbb jambatan ghontoh di Kualer Dipang dulu yg maner sampai sekaghang tak dengor habor beghiter.Maser nak buat jambatan tu masing2 beghebut2 ndak dapat kontrek,biler jambatan ghontoh,semuer senyap,mcm ader bender yg ndak disembunyikan.Gampang.

Yanaam berkata...

Tu la ko tak tau, aku salah seorang yg undi PKR sebab BN tak mo buat jambatan bengkok.

Di Manik Urai, BN nyaris menang sebab janji jambatan.

Ada org Negeri 9 tak menang sebab bakar jambatan. Lepas dia buat jambatan baru, dia jadi menteri sampai sekarang.

Tanpa Nama berkata...

Mahatir PUKIMAK..
KELING PARIAH...

Ontahsaponamo berkata...

wa urang N9, wa sukong sama lu punya pandapat Mr Yanaam,,, keh, keh, keh, kinyokkkkk