Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 4 Disember 2010

KENA TIPU LAGI !!!




INI LAH HAKIKATNYA



nota:
cakaran ditembok
cakaran anak muda
cakaran sebagai tanda
ribut akan melanda !






4-DALAM–1 : HARGA PETROL , DIESEL , GAS, GULA NAIK LAGI
- mkini

Harga petrol RON95, diesel, Petroleum Gas Cecair (LPG) dan gula naik mulai tengah malam ini. Ia berikutan keputusan kerajaan menyelaraskan kadar subsidi.

Petrol RON95, dinaikkan 5 sen menjadikan RM1.90 seliter.

Dua hari lalu, petrol RON 97 naik sebanyak 15 sen kepada RM2.30 seliter. Kenaikan itu berikutan perubahan harga pasaran yang diapungkan sejak Julai lalu.

Harga diesel turut naik 5 sen menjadikannya RM1.80 seliter manakala gas LPG juga naik 5 sen menjadikan harganya RM1.90 sekilogram.

Harga gula pula naik 20 sen menjadikan harganya RM2.10 sekilogram.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MALAYSIAKINI INI BETUL BETUL MEDIA JAHAT LAGI MENGHASUT… kah kah kah..

woit… APCO KATA JANGAN GUNA PERKATAAN NAIK HARGA… kah kah kah..

kah kah kah… GUNA SELARAS… PENGURANGAN SUBSIDI… ATAU DISERAGAM… kah kah kah..

kah kah kah… JANGAN SESEKALI GUNAKAN PERKATAAN NAIK HARGA…. kah kah kah…

wpoit… KALAU GUNA PERKTAAAN NAIK HARGA… MAK CIK FELDA AKAN FAHAM… kah kah kah…

kah kah kah… JANGAN BAGI MAK CIK FELDA FAHAM…. kah kah kah..

kah kah kah… PUKAU PUKAU … KELINTAU KELINTAU…. BAGI CUNT FUSE… kah kah kah..

kah kah kah… KALAU MAK CIK FELDA FAHAM… MEREKA AKAN PILIH PAKATAN RAKYAT… kah kah kah…

nota:
lihat contoh dari berita hairan
tak ada guna perkataan naik harga
inilah cara memberi laporan untuk
bodoh kan orang melayu


SUBSIDI PETROL, DIESEL. GULA, LPG DIKIURANGKAN ESOK – berita hairan

Subsidi bagi petrol RON95 dan diesel dikurangkan sebanyak 5 sen seliter, Gas Cecair Petroleum (LPG) sebanyak 5 sen sekilogram dan gula sebanyak 20 sen sekilogram mulai esok.

Berikutan penyelarasan jumlah subsidi itu, harga petrol RON95 kini ialah RM1.90 seliter, diesel RM1.80 seliter, LPG RM1.90 sekilogram dan gula RM2.10 sekilogram.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
untuk menjaga diri dari mendapat penyakit kencing mansis
sila kurangkan minum minyak. ini adalah nasehat dari
ketua pengarah kesehatan dr. ismaeel mereekan.

tentang gula kerajaan telah menganjurkan agar rakyat
mula peka untuk memilihara, penyengat, tabuan, lebah dan kelulut untuk
mendapatkan manisan.

kerajaan juga telah menasehatkan orang ramai agar
mula berjalan kaki bukan sahaja akan menjimatkan belanja minyak
malah amat baik untuk kesehatan.

ibu dan ayah juga telah diminta berkorban kerana selama ini
hanya ayah telah memonopoli susu ibu. memandangkan susu semakin
naik harganya kerajaan telah menganjurkan agar setiap keluarga
berkongsi susu ibu kah kah kah.

24 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

"NIZAR WAJAR GANTI TEMPAT HAJI HADI SEBAGAI PRESIDEN... PLEASE HADI.. DIRIMU KINI LIABILITI UNTUK PAS... PAS PERLUKAN SEGERA MUKA BARU .."

chegubard KETUA PEMUDA PAS...

http://g-82.blogspot.com/2010/12/kemana-penasihat-politik-presiden.html

pakcik felda berkata...

kah... kah... kah...
pang... pang... pang...
pang...kah... pang...kah...
kah kah kah
pangkah pangkah pangkah
pangkah BN!
padan muka!

Tanpa Nama berkata...

kah.. kah.. kah..
kurangkan gula supaya tak kene kencing manis..
banyakkan jalan kaki atau kayuh basikal supaya tak jadi macam bik mama.. kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

jangan naik kenderaan bermotor, mulai sekarang, kalo nak kemana2, rakyat hendaklah merangkak atau berguling2 macam tenggiling untuk sesuatu tempat.

Tanpa Nama berkata...

Anak Muda kini sudah celik
Anak Muda bukan lagi badut pakai batik-batik
Anak Muda kini berhati-hati
Anak Muda bukan lagi pakai songkok tinggi-tinggi
Anak Muda kini generasi berang
Anak Muda bukan lagi alat kompang-kompang
Anak Muda kini sudah serik
Anak Muda bukan lagi alat-alat pembodek
Anak Muda kini berpelajaran
Anak Muda mahu perubahan
Anak Muda kini pandang ke hadapan
Anak Muda penentu masa depan
Anak Muda kini adalah pejuang
Berjuanglah sepanjang zaman
Anak Muda Bangun Melawan
Lawanlah Tegakkan Kebenaran
Anak Muda
Dunia Ini Milik Mu

kmt65

Tanpa Nama berkata...

wah...wah...wah...
gua manyak suke le ini kelajaan..apa2 pun naik...wah..wah..wah...gua muleh untung...halga apa pun gua untung..gua olang meniaga...mesti untung maa..lu olang malayu..makan itu gaji la...wah..wah..wah...lu olang melayu selalu kena tipu..aa..bangun pagi kena tipu..buka ladio kena tipu..buka tv kena tipu...baca sulat kabar kena tipu..pinjam bank kena tipu..pinjam koperasi kena tipu..lu pegi undi kena tipu...potong epf kena tipu..
wah..wah..wah..lu punya JKKK tipu..
lu punya ALUN tipu..lu punya menteri tipu..tapi gua ingat aa lu pun suka kena tipu...sebab aa..lu selalu tipu diri sendiri..butut-butut punya olang lu tak mau angkat aa...wah..wah..wah..lu kena tipu..lu kena tipu...lu kena tipu

sunsnake@budakbalun berkata...

tentang gula kerajaan telah menganjurkan agar rakyat
mula peka untuk memilihara, penyengat, tabuan, lebah dan kelulut untuk
mendapatkan manisan.

kah!kah!Kah! siot la lu bang sham!!
buat senak perut teman pagi2 nehhh!!

sial punya UMNO!

Tanpa Nama berkata...

untuk yang pegang kad keahlian umno-bn sahaja.
kita guna pula perkataan DIKURANGKAN.
bukan kurang harga tapi kurang subsidi......baik untuk semua.,jangan minum petrol,tapi minum air

Tanpa Nama berkata...

berkorbanlah kamu sebelum kamu dikorbankan

Sudin berkata...

Kelulut ?
Kah,kah,kah....memang susah dapat penyakit kalau diamalkan.
Gua salute sama lu !

Umno(B)..muka melayu....tapi zionis !
Kata ketuanan melayu,tapi minta nasihat zionis.
MCA,muka cina...tapi zionis !
MIC,muka india..tapi zionis + ular !
Kah,kah,kah...ingatkan cerdik,rupa-rupanya Umno(B)/Bn cerdik buah pelior....!!!

Kah,kah,kah...

Tanpa Nama berkata...

Hisham .. u're a sick man, get some fresh air and seek some mental treatment. Your way of writings are getting weird from time to time. Weird writings are only good for weirdos ..

Tanpa Nama berkata...

Celaka Umno....Celaka BN.... dan celaka penyokongnya sekalian

Tanpa Nama berkata...

entry last mmg sempoi bro... kah kah kah kah kah kena share nnt marah lak anak. apa2 pun tahniah kepada pengundi2 kerana terus mengundi gerombolan

Papa Hero berkata...

patutla aku isi minyak rm70 pagi td meter tak naik habis..hu hu hu

FiX berkata...

NAIK LAGI! korang masih nak bagi undi kat penyangak2 negara lagi ka? korang masih nak pangkah dacing senget BN? jgn jadi bebal dan bodoh! masa untuk berubah kerajaan pada PRU13! terbukti kerajaan la ni x pernah ambik peduli pada rakyat miskin-middle class! dok kira perut depa saja! change this dumb*ss government!

Tanpa Nama berkata...

babi sebabi babinya...kah kah kah kah Babi Babi betul

qwerty berkata...

dan saya namakan negara ini
ROSSIA

MonkeyShooter berkata...

Salam Bro TT. Anggaplah berbaris panjang kat petrol pump sebelum jam 12 tgh malam tadi, adalah berbaris untuk memangkah UMNO/BN dalam pilihanraya yang lepas. Pak Cik dan Mak Cik Felda tak mengapa lah, UMNO/Felda dah beri 10 ekar tanah pada mereka (tapi siapa pula yang beri tanah tu pada UMNO/Felda untuk beri kepada Pak Cik dan Mak Cik tu aaa????). Mereka tak mengapa minyak naik pun, boleh isi minyak sawit ke dalam tangki motor dan kereta. Kita yang bukan penyokong UMNO ni terpaksalah mengisi petrol bersama ramuan maki hamun dan sumpah lahanat kepada pimpinan Mat Monggol dan kroninya yang terlalu korupsi dan menjijikan. Kalau mereka ni nak mampus nanti, doakanlah supaya terasa panas seperti dibakar Petrol.

Tanpa Nama berkata...

Kenapa bandingkan harga gula dgn Thailand? Awat tak bandingkan harga hasil pertanian, terutama beras n buah2an?
Kenapa bandingkan harga gula dgn Singapura? Awat tak bandingkan gaji/pendapatan rakyatnya dgn rakyat Malaysia?
Kenapa bandingkan harga gula dgn Indonesia? Awat tak banding harga makanan depa dgn harga makanan d...i Malaysia?
Nie semua nak cover PEMANDU...
Meraunglah mak cik Felda...

Tanpa Nama berkata...

horey!!!!
horey!!!!
minyak naik lg

Tanpa Nama berkata...

oleh kerana semuanya ni membebankan rakyat.
apa kata, gaji pm dikurangkan rm5000 dan tpm pun rm5000 juga.
menteri-menteri lain rm2500.
takkan rakyat saja nak tanggung biawak hidup.
bagaimanapun, elok juga umno-bn buat begitu.
dalam pru13 nanti, semua rakyat senang nak pangkah parti mana.
kalau boleh lepas ni umno-bn naikkan ron97 jadikan rm5.00 dan ron95 rm4.00.
gula pula naikkan secukup rasa.
biar rakyat terlingkup dan umno-bn pun tersungkur.
ooi umno-bn, kalau tak ada rakyat jangan mimpilah boleh memerintah malaysia.

Tanpa Nama berkata...

LIREEEK LAGU
Bn lah penyamun penyamun rakyat eeeeeee
Rela disumpah biar jadi eeeeeeee
Janganlah rakyat merasa susah eeeee
Kami bere
jasa menyamun negeri eeeeee
Biarlah rakyat mati asal kami kaya eeeeeee

Bila bik mama pakai bra eeeeeee
Kaum adam pasti ketawa eeeeee
Susu bik mama stok masih ada eeeee
Siapa suka datanglah segera eeeeee

kah...kah...kah...

cicit ngah layor berkata...

Komer jangan mudah luper.Kan ker baghu2 ni pm bagi bonus 500 ghengget soghang pader kaki yangan awam.Ater,aper lagi jalannayer ndak dapat balik duit sebanyak itu.Tangan kanan hulor,tangan kighi nyambut.Kalau dibiorkan 10 tahun lagi puak2 ni mentadbir negare,semuer kepaler ghakyat malaysia jadi botak,banyak pikior macam maner nak teghuih hidup.

Tanpa Nama berkata...

I FEEL STUPID WHEN I SPEAK UMNO,I FEEL SILLY WHEN I SPEAK BN AND THE WORST THING IS I FEEL NO DIGNITY WHEN I SEE THE PARLIMEN EVERYDAY I CROSS MAHAMERU.