Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 4 Disember 2010

TENGAH HARI ESOK - DI MASJID NEGARA




HIDUP MENIPU MELAYU




nota:
gaji sebulan hampir setengah juta ringgit
malaon ini dulu hanya peguam cabuk
jadi proksi mi spoik no inglis

sekarang dah lawan towkay
berapa dia rembat dari mi spik no inglis kita tak tahu
tapi mi spik no report polis
mi steel same same kah kah kah





DAPATKAN BAJU INI SEKARANG




nota:
baju t cult klasik
dari baju bersih
dari baju anti-isa
dari baju anti-ppsmi

sekarang stau lagi
edisi terhad
cult klasik
yang akan menjadi bahan sejarah

dapatkan baju t ini
sehelai 15 ringgit

pukul talipon :

010-206-68-73

atau

017-673-75-25


DEMO DITERUSKAN, PERARAKAN BERGANTUNG KEADAAN
-mkini

Kerajaan Selangor akan tetap meneruskan perhimpunan menentang kenaikan harga air di negeri itu di Kuala Lumpur Ahad ini walapun polis memberikan amaran hari ini, kata penyelaras kempennya.

Badrul Amin Bahrom bagaimanapun berkata, perarakan dari Masjid Negara ke Istana Negara seperti yang dirancang sebelum ini bergantung kepada keadaan pada hari berkenaan.

"Kalau diizinkan, kita berarak. Jika tidak diizinkan, kita mungkin guna cara lain. Ia bergantung kepada pelbagai faktor seperti cuaca, ketegangan pada hari itu, apa saja.

"Lagi pun kita bukan orang jahat," kata Badrul Amin yang juga anggota majlis pimpinan pusat PKR.

PEMUDA PAS SERTAI DEMO BANYAH KENAIKAN TARAF AIR – harakah daily

Dewan Pemuda PAS akan mengerah ahlinya menyertai perarakan bersama-sama Menteri Besar Selangor bagi menyerahkan memorandum bantahan kenaikan tarif air kepada Yang Di-pertuan Agong, di Istana Negara, Ahad ini.

Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Nasruddin Hassan berkata, biarpun himpunan itu bertembung dengan program Jambori Amal peringkat Kebangsaan Pemuda PAS di Melaka, komitmen dan sokongan pemuda PAS tetap diberikan dengan menghantar pemuda PAS Wilayah dan Selangor.

"Himpunan itu sebenarnya bertembung dengan Jambori Amal Kebangsaan pemuda PAS, tapi pada mesyuarat lajnah politik Selasa lalu, kita telah mengecualikan pemuda PAS Selangor dan Wilayah menyertai jambori dan minta mereka memberi tumpuan kepada himpunan itu nanti," katanya kepada Harakahdaily.

Kerajaan negeri Selangor mensasarkan 100 ribu tandatangan rakyat bagi membantah kenaikan tarif 37 peratus air Selangor.

Memerandum bantahan yang ditandatangan itu dijangka akan diserahkan oleh Tan Sri Khalid Ibrahim kepada Sultan Mizan Zainal Abidin selepas perarakan yang bermula dari Masjid Negara, jam 12 tengah hari.

Kumpulan bantahan itu juga akan berbaju merah sebagai lambang bantahan mereka.


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

al hasilnya tt and geng juga yang dapat untung bila baju baju dijual.
(pinjam catatan yang selalu tt buat)inilah cara cukong(mini cukong)membuat duit atas kesengsaraan orang lain

pakcik felda berkata...

tanpa nama 13.14,
kalau bodoh jgn tunjuk kat orang.. diam-diam sudah laa.

W 7 berkata...

Atas sokongan yang kuat. Tampa hadir, atas alasan anak saudara akad nikah! Saya sekeluarga akan sedodong dengan baju melayu MERAH, Samping MERAH, akan suarakan bantahan dari sudut berbagai arah.

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 13:14

Atleast tak la AMBIK DUIT RAKYAT TAPI TAK BAGITAU

Puak UMNO BN semua boleh dapat free sebab perompak-perompak ni ambik duit tak mintak izin

Tak campur elaun minyak, makanan dll

PR mana ada duit rakyat untuk ditipu, PR memang miskin & tak menyusahkan orang

Tanpa Nama berkata...

bodohnye ko anon 13:14.

baju tu takde paksaan nak beli, sape rase nak beli, belilah, taknak beli duduk diam diam. kalau tt dan gengnya kaya pun aku tak kesah, sebab tt and geng tetap lawan bn yang kayakan kroni dan cukong.

yang penting, bn akan di humban kedalam lubang jamban. termasuk ko lah anon 13:14, ha ha

Tanpa Nama berkata...

Tak nak beli sudah, apasal nak bising2. Dia tak paksa pun beli.

kebun200 berkata...

setakat T shirt nak kaya mana bro...syabas punya taukeh tu patut di humbankan ke neraka