Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 31 Disember 2010

KESIAN TAK ADA SIAPA AMBIL POT !




YB BERSAMA WARGA KAWASAN





MP TEO : SAYA AKAN TERUS LAYAN JEMPUTAN MASJID, TAK KISAH UTUSAN SERANG
- misider

Ahli Parlimen Serdang Teo Nie Ching akan meneruskan pendekatannya menyertai aktiviti anjuran umat Islam meskipun akhbar Utusan Malaysia milik Umno terus-menerus menyerangnya termasuk yang terbaru kerana mengambil bahagian dalam senamrobik di pekarangan sebuah masjid di Balakong.

Meskipun mengakui tindakan menyertai aktiviti itu di Masjid Taman Cheras kemungkinan menjejaskan sokongan undi orang Melayu, Teo berkata, beliau akan terus menyertai aktiviti seumpama itu dalam usaha merapatkan hubungan dengan para pengundinya.

Hari ini Utusan Malaysia menyiarkan berita muka depan bertajuk “Ahli Parlimen Serdang buat hal lagi?”.

Ogos lalu akhbar itu menyiarkan laporan mempersoalkan Teo masuk ruang solat Surau Al-Huda Kajang Sentral tanpa menutup aurat.

Beliau juga dituduh menyampaikan takzirah ketika kunjungan ketika itu.

Kini ia mendakwa Teo berada di pekarangan Masjid Taman Cheras Jaya dengan memakai baju ketat melakukan senamrobik bersama-sama jemaah masjid tersebut.

Menurut Teo dalam blognya di www.wretch.cc/blog/teonieching, acara tersebut adalah program pertama Karnival Maal Hijrah anjuran masjid berkenaan.

“Apabila saya mendapat jemputan daripada masjid, saya akan pergi,” kata Teo kepada The Malaysian Insider hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… UTUSAN MELAYAU NAK MONOPOLI MASJID PULAK…. kah kah kah..

woit…. INI BETUL BETUL AJARAN SUNNAH WAL RASUAH…. kah kah kah..

kah kah kah….TAPI YANG BEST…TAK ADA SIAPA YG AMBIL POT… kah kah kah…

kah kah kah… SELURUH NEGARA TAK AMBIL POT…..kah kah kah…

kah kah kah…. ITU PASAL UTUSAN MELAYAU BENGANG…. kah kah kah..

kah kah kah…. ORANG MELAYU KATA…. SEMUA BOLEH MASUK KAWASAN MASJID… kah kah kah

kah kah kah… ORANG ISLAM KATA… MEMANG DIGALAKAN YANG BULAN ISLAM MASUK MASJID…. kah kah kah…

kah kah kah…. INI LAH BEZANYA SUNNAH WAL RASUAH… DENGAN ISLAM….. kah kah kah

11 ulasan:

matstimketum berkata...

berita yang disiarkan oleh ketua pengarang yang pemikiranya telah dibonzaikan! memang patut pun utusan rugi.

Tanpa Nama berkata...

y masjid putrajaya ntah dari mane ntah pelancong dtg boleh plak masuk masjid...

Tanpa Nama berkata...

Berkempen, bergotong royong, buat bazar perniagaan di perkarangan Masjid tak ada apa salahnya. Itu boleh menceriakan keliling masjid. Tapi janganlah buat senam robik kat situ. Tak kisah PR ke UMNO ke itu dikira menghina kemuliaan masjid. Nak bersenamrobik gunakanlah padang, atau di hadapan rumah Menteri, AP, Adun, rumah Penghulu kampung pun tak apa. Buruk-buruk MCA, MIC tak pernah berani buat macam itu. UMNO lainlah ia KeBaL sebab banyak KaBeL di kepala. Selain dari gula banyak lagi benda yang manis, carilah sendiri wahai YB !.

Tanpa Nama berkata...

huhu..jangan lupa.. ini tugas suci akhbar gerombolan..balasannya adalah syurga Allah..

mereka berlumba2 macam anjing lumba untuk mendapatkan syurga Allah.. haha

Tanpa Nama berkata...

masjid adalah musuh orang2 islam yang jarang pergi sembahyang, orang2 bukan islam, kanak2 bawah 15 tahun dan masjid adalah musuh segala umat manusia kecuali...

KECUALI: umat gerombolan!

gerombolan buat masjid pusat bersolek untuk pengantin, masuk tak pakai tudung pun, Allah tak mpernah sergah marahkan derang.. tak kene panah petir pun..

gerombolan adalah manusia suci yang dikasihi Allah.. tak payah beribadat pun, Allah tak pernah amik kesah.. hahahaha..

Tanpa Nama berkata...

rajagopal akan berfatwa selepas ni..

tungguuuuuuu!! lepas balik dari bercuti, dia akan berfatwa.

sunsnake@budakbalun berkata...

tanpanama 09:03

Kena faham..
target sebenarnya bukan aerobik tu tetapi nak galakkan orang datang masjid!

Kalau nak ajak minah2 rempit datang masjid untuk sembahyang memang kantoi arrr!

Kita ajak depa senamrobik di masjid dulu.. bagi depa rasa senang dengan masjid..

aduyaiii!!

teman dah kabo..
UMNO ni pemikiran dia lewat berpuluh tahun kebelakang!

shukor mohd berkata...

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

TT..aku cuma boleh kah..kah..kah..utusan meloya nih nak naikkan jualan..tapi isu sempit. Khakkk..Ptuihhh..

anakmelayubaru berkata...

bro saya rasa tak perlulah dilayan tulisan2 di utusan meloya.buat tak reti jee..kalau semua bloger buat tak layan takde jadi cerita punya..pulaukan aje tulisan2 di utusan meloya tu..biar semua maklumat gerombolan tak sampai akar umbi..ni salah satu cara menyekat sebaran maklumat..
minta semua bloger pulaukan tulisan diutusan meloya..

Tanpa Nama berkata...

buang masa aku aje baca utusang meloya

aku ambik buat lapik kucing aku kencing