Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 31 Disember 2010

SIAPA ROGOL MENTERI INI





SILA TEKA MENTERI MANA




POLIS MAHU SEKAT MAKLUMAT TIDAK TEPAT MEDIA BARU
- melayau

Polis akan mencari inisiatif baru bagi menyekat penyebaran maklumat tidak tepat yang dilakukan oleh media-media baru pada tahun depan, kata Ketua Polis Negara, Ismail Omar.

Beliau berkata, tindakan pihak tidak bertanggungjawab yang memanipulasikan teknologi maklumat (IT) untuk kepentingan sendiri perlu disekat.

"Kita bimbang sekiranya tidak ditangani, ia akan menyebabkan penyebaran fakta-fakta salah yang boleh memesongkan pemikiran rakyat.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… NAK SEKAT…. kah kah kah…

kah kah kah…. SEKAT MACAM MANA?.... kah kah kah..

kah kah kah…. INI PASAL BERITA MENTERI ROGOL AMAH KE?... kah kah kah..

kah kah kah… ATAU KERANA BERITA MENTERI ROGOL KAMBING… kah kah kah…

kah kah kah… NAK TAHU BERITA MENTERI ROGOL KAMBING ?... kah kah kah..

kah kah kah…. BUKA: www.enculez.com.eu.... kah kah kah…

woit… ATAU BERITA DALAM HARAKAH DAILY…. kah kah kah


ROGOL AMAH : NAJIB ,PAK LAH DIMINTA JAWAB
– harakah daily

Pendedahan WikiLeaks berhubung seorang menteri yang terlibat merogol seorang pembantu rumah Indonesianya terus mengundang perdebatan hangat di dunia maya khusunya di kalangan penulis blog politik.

Sejak tiga siri laporan berhubung isu itu disiarkan Harakahdaily, beberapa bloger dilihat cuba menjadi 'WikiLeaks Malaysia' apabila tampil dengan beberapa perincian lanjut terhadap pendedahan awal itu.

Tersebarnya dokumen salinan bertajuk 'Laporan Investigasi Robengah (BMI) yang mengalami perkosaan oleh majikannya' telah menjadi rujukan utama para bloger dalam mencari nama menteri tersebut.

Dengan klu yang dilemparkan, beberapa nama menteri sebelum ini kini tertumpu hanya kepada satu nama sahaja.

Biarpun dokumen tersebut menghitamkan nama menteri yang didakwa terlibat, namun dengan pelbagai usaha mereka kini mendakwa sudah mendapat jawapan berhubung misteri siapa disebalik status jawatan menteri itu.

"Mantan PM Pak Lah (Abdullah Ahmad Badawi) kenapa terus zzzzz? Bangun la hari dah senja. Ini kes berat libatkan menteri, maruah negara bangsa dan agama.

"...tak kan nanti sampai orang kata kenapa simpan perogol dalam jamaah menteri Malaysia," ulas bloger Misaimerah dalam blognya.

Keghairahan dan kesungguhan mencari siapa menteri yang dimaksudkan itu terus mendapat perhatian mereka apatah lagi dalam keadaan negara dalam mood perang Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (Dun) Tenang Januari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… SIAPA MENTERI ITU?.... kah kah kah..

INI PRESIDEN ISRAEL


baca ini:

FORMER ISRAELI PRESIDENT CONVICTED OF RAPE - yahoo news

Former President Moshe Katsav was convicted Thursday of raping an employee when he was a Cabinet minister, the most serious criminal charges ever brought against a high-ranking official in Israel and a case that shocked the nation.

Katsav, 65, faces from four to 16 years in prison for the crimes, which included two counts of raping an employee in 1998 when he was tourism minister and lesser counts of indecent acts and sexual harassment involving two other women who worked for him when he held the largely ceremonial office of president from 2000-2007.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah... ZIONIS YANG GANAS PUN TAHU TENTANG HUKUM ROGOL... kahkah kah

kah kah kah...PRESIDENT ISRAEL PUN KENA TANGKAP KES ROGOL... kah kah kah

9 ulasan:

pakcik felda berkata...

kalau menteri tu yg dirogol oleh amah, dah lama amah tu kena hukum pasung 20 tahun.

matstimketum berkata...

ketua polis pun dapat yang bahlul! apa nak jadi mesia ni?

jemaah bangkit berkata...

petanda mungkin sorang lagi tok wakil bakal melompat.bukan lompat jauh bro tapi lompat katak.
kehadiran khusrin sebagai suk selangor meresahkan ramai orang.
ada yang meneka beliau akan menamatkan kemelut pengurusan air selangor dengan menyerahkannya kepada pusat.
ada juga yang meneka apa yang khusrin buat lebih kurang apa yang dibuat suk perak ketika kerajaan pakatan rakyat perak tumbang.
ramai yang berharap tidak ada lagi adun pakatan melompat sehingga kerajaan selangor ditumbangkan kerana tidak mendapat cukup majoriti di dewan.
cukuplah sekali persidangan bawah pokok.
kebijaksanaan pimpinan pakatan rakyat selangor boleh menangani kemelut terbaru ini.
orang kampung penyokong kuat pakatan rakyat senada dengan cadangan nizar.hantar surat kepada khusrin suruh berehat kat rumah kerana jawatan dia akan dipangku oleh pegawai kanan di suk selangor.

Kavita Singh berkata...

Tn TT,

hari ini ejaan tuan byk yg betol2 semua. Syabas.

Sebagai habuan, terima lah daging sekeping tiga segi saya ini.

Tanpa Nama berkata...

Waduh! Aku tengok gamba neng yang anak yatim tibai tu..huh..boleh tercabut jambul Datin terpacak batang datuk! inikah neng tu?
http://sentiasa.blogspot.com/?

Kucing Parsi berkata...

kepala hotak. zionis lagi mulia dari bangsa malaysia, tiada kes liwat nak di ada2kan, kes rogol di tiada2 kan. adakah mahkamah memilih pesalah dari partinya?

cilaka. malu aku dengan yahudi, hari2 tembak orang arab tapi bab keadilan tetap di tegakkan, kalau ada PKR di israel aku rasa dah kalah menonggeng, sbb dah adil sangat. cilaka ko isham. ko bagi aku rasa malu kat diri aku...

cicit ngah layor berkata...

Ingat2 sikit...Maer Umor dah keluor tandok!!!Ketahui ler,setiap yg bertandok tu tetap mempunyai otak,setiap yg bertandok tu,tidak mempunyai akai.Ingat sikit...Maer Umor sebenornyer bukan nak sekat media baghu,tapi dier nak tangkap/dakwer pengomen2 Tukor Tiub.Ingat...demer cukup getik dgn geng blogger Tukor Tiub.Mati ler kiterrrr!!!!kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

kena btg hidung member sendri sibuk pulak nak tutup2

baguih ler tuuu!

Tanpa Nama berkata...

sekat semua media di Msia..hanya boleh baca utusan, metro, RTM, TV3..hahaha biar bodoh semua warga Msia...yahudi israel boleh siasat dan hukum presidennya...Msia..org Islam pergi haji... tak siasat..