Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 7 Disember 2010

SEMUA AKAN KENA TIPU !!!




INI LOGO SPR



DOKTOR , WARTAWAN UNDI POS ? - melayau

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) sedang menimbang untuk meletakkan golongan yang sibuk bertugas semasa pilihan raya dalam kategori pengundi pos.

Antara yang ditimbangkan para doktor, jururawat, juruterbang dan wartawan.

Timbalan Pengerusi SPR, Wan Ahmad Wan Omar berkata, keutamaan untuk berbuat demikian akan diberikan kepada golongan itu memandangkan mereka tidak dapat mengundi hanya disebabkan kesibukan membantu melancarkan rutin masyarakat seharian termasuk semasa pengundian.

Kata beliau, berbanding ribuan rakyat Malaysia yang tinggal di luar negara yang tidak diletakkan di bawah kategori pengundi pos, golongan yang terlibat dalam perkhidmatan wajib itu akan diberi keutamaan dahulu oleh pihaknya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… BARUA INI SEDANG MERANCANG… kah kah kah..

kah kah kah… YAKINKLAH…BAHAWA PILIHANRAYA AKAN DATANG INI RAKYAT AKAN DI TIPU…. kah kah kah..

kah kah kah… YAKINLAH ….ADA RANCANGAN KIRA SAMPAI MENANG…. kah kah kah..

kah kah kah.. ANAK ISTERI ASKAR UNDI POS…. kah kah kah…

kah kah kah… TETIBA RELA JADI UNDI POS… kah kah kah…

kahkah kah... 300 RIBU UNDI RELA.... kah kah kah

kah kah kah… INI NAK BUAT LAGI UNDI POS… kah kah kah….

woit… MAK CIK PAK CIK FELDA PUN PATUT DAPAT UNDI POS…. KERNA SIBUK NAK POTONG SAWIT…. kah kah kah…

woit… DRIBER TEKSI PUN PATUT UNDI POS…. KERANA DI HARI MENGUNDI BAWA PENGUNDI… kah kah kah…

woit... NAPA BUAT PILIHANRAYA INI... KALAU SEMUA UNDI POS... kah kah kah..

kah kah kah... INI PROJEK NAK TIPU MELAYU KAH KAH KAH...kah kah kah

nota:
macam macam sedang dirancang
semuanyauntuk memastikan gerombolan
akan menang dipilihanraya ini
segala bentuk penipuan akan diadakan

nota:
sedarlah: kalau pilihanraya boleh mengubah apa apa
telah lama pilihanraya di haramkan !


16 ulasan:

SyawaL berkata...

Gampang punya SPR....

Tanpa Nama berkata...

makin lama spr makin jijik
tanda bn akhir zaman

Tanpa Nama berkata...

Azam sempena tahun baru....1432H
Lawan, terus lawan, jangan jadi pak turut......Tingkatkan usaha dan bertawakkal kepada Allah. Kemenangan akan datang bersama-sama dengan orang yang sabar dan solat

Tanpa Nama berkata...

Posmen, tak boleh jadi pengundi pos pulak!
Rakyat Malaysia luar negeri pun tak boleh undi pos. Sedangkan inilah kelompok rakyat Malaysia yang juga berhak mengundi. Rakyat Filipina dan Indonesia di luar negeri boleh pulak mengundi pos. Tapi gerombolan sering mendakwa Malaysia negara demokratik.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

laknat nye SPR...

Datuk berkata...

satu lagi taktik
satu lagi tanda awal ..
piliharaya ke-13 suda mari ..
ini lagi hebat dari Padang Tembaga
penipu no #1 Malaysia

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Sekiranya UMNO Dan BN mash gagal mendapatkan kemenangan 2/3 di parliamen tidak mustahil pilihanraya umum seterusnya kita semua akan mengundi melalui Pos.
Ini demokrasi 1Malaysia menipu dengan apa cara sekali pun asalkan kekal memerintah.
Selepas menipu terus pergi buat Umrah Dan Haji dan TV dan suratkhabar akan laporkan siang Dan malam.
Itu lah kebodohan orang Melayu siang malam ditipu dan lebih bangang dari Pak Pandir.

aku berkata...

Kenapa tidak semua sekali jadi undi pos. Semua orang pun sibuk gak. Peniaga pun sibuk, tukang sapu sampah pun sibuk, siapa yang tidak sibuk waktu pilihan raya?

Rasanya semua org pun tengah sibuk. Yang jadi tukang sibuk pun banyak....

aku sokong aku berkata...

ye betul..bagi semua org undi pos. semua tak pyh susah2 keluar perabih minyak kereta, tak habih duit minum kedai kopi lps buang undi. dok rumah je blh pangkah. ataupun suruh SPR tolong pangkah utk kita...tak payah asah pensel...kan lbh senang...

Tanpa Nama berkata...

Muka cam pundek.. perangai cam babi.

Tanpa Nama berkata...

Hahaha.. selagi rakyat malaysia tidak merusuh gila2 macam greek, perancis dan thailand.. selagi itulah lintah2 darat ini terus kekal berkuasa di malaysia..

apa benar kalo kita tingkatkan usaha dan bertawakkal kepada allah boleh menang? ini bodoh punyer rakyat malaysia la kalo pikir2 macam ni..

kita sebahagian rakyat yang pro-pembangkang kena turun ke jalan dan merusuh, kena ada grup berani mati, dan mesti ada yang mati2 hampir 100,000 orang.. mungkin baru boleh tukar gomen.. inilah kerja lintah darat... selagi mengikut saluran2 yang betul.. selagi itulah lintah darat ini akan terus berkuasa.. memang lintah2 darat ini menggalakkan rakyat menjadi pengecut dan mempromosikan gila2 demokrasi cibai lanchow dia... padahal dia orang ni, kerja dia menipu siang malam untuk merembat duit rakyat tak reti nak henti2..

pergi lanchow la kalo bertawakkal boleh menang, padahal usaha macam sial ciput dan kekal pengecut jer..

selagi tak setup grup berani mati, selagi tak ada grup besar yang berani merusuh berhari2 macam thailand tu... jangan harap la PR boleh takluk malaysia... cibai la pakatan rakyat!!! sudah berapa banyak pakatan2 cibai di setup melawan BN, sumer hanya tinggal angan2 kosong menakluki putrajaya...

ingat, kalo tak ada 2 juta rakyat yang berani turun ke jalan, berdemo berhari2 dan berani mati, jangan haraplah boleh mengubah kerajaan.. semua jabatan dikelolakan BN... CIBAI LA LU KALO NAK BERTAWAKKAL! Nak menang, tapi takut mati.. apa punya perjuangan ni? nak berjuang, mesti kene rela mati... tapi kene guna otak la, buka mati ibrahim punyer style.. itu mampus la kalo pk macam tu.. sebelum mampus, kene make sure ada usaha berbaloi yang memang kita puas hati kalo kita merusuh, kene tembak dan mampus pun... ini sorang kene tembak, lain2 terus takut dan slow down.. kamon la... sampai tahun bila kita akan boleh tumbangkan BN?

Tanpa Nama berkata...

Hai TT, kalau yg ini idea diorang aku rase boleh tahan lagik tapi kalau semua pemilih diwajibkan buang undi secara online...???? Mmang mcm ci**i SPR nie.

Tanpa Nama berkata...

tuan2 mufti dan imam2 masjid pun kerjanya menipu.. mentekendarah duit gaji duit cukai dari duit kita.. kita nak harap apalagi?

mereka2 ini belajar agama siang malam, akhirnya menjadi anjing2 BN saja dengan gaji dan elaun berkepok2 setiap bulan... apa sudah bodohkah rakyat malaysia sekelian?

inikan pulak malaun2 yang kerja sebagai penjawat awam, SPR, SPRM, POLIS yang entah belajar agama, entah tidak! Aku sudah tidak percaya walau satu undi dari anjing2 BN penjawat awam ini lagi.. undi pengecut ini tak boleh kita ketagihkan.. penjawat2 awam bengong ni kita nak harap apa? kalo BN mampos, dia pun ikut mampos la..kita buat jabatan2 baru.. mereka2 ini, pergi mampos la.. hidup menyusahkan rakyat jer.. jangan harapkan langsung undi dari penjawat2 awam ni.. rakyat kebanyakan dan pekerja swasta masih ramai.. kalo ini boleh dipengaruhi mengundi PR, aku rasa baru ada sikik anjakan... menang belum tentu lagi..

tan tin tun berkata...

sepatutnya semasa pru13 nanti, tidak dibenar cuti umum, semua kakitangan awam berjumlah 1.2 juta diwajibkan undi pos. siapa didapati undi pembangkang akan dibuang kerja dengan keji, semua wang pencen dan saguhati dirampas. Kalau macamni baru BN dapat memerintah sehingga kiamat.

tentu datuk najib dan menteri2 dan penyokong umno setuju dengan cadangan ini. Mana2 rakyat yang didapati menyokong pembangkang akan dibuang negeri atau dikenakan tahanan ISA.

Tanpa Nama berkata...

kemerdekaan yang tiada ertinya..

Masaimara berkata...

Pelik sungguh bangsa bangsa bangsat umno ni, bangsa sendiri nak ditipu hidup2 demi kepentingan temolok bangsat2 diatas.