Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 7 Disember 2010

SELAMAT MAAL HIJRAH




UCAPAN PADAN MUKA



nota:
padan muka
untuk sesiapa yang mengundi gerombolan
padan muka
untuk ketuanan melayu
padan muka kah kah ka
h

18 ulasan:

J-ZoMbee berkata...

wooo

J-ZoMbee berkata...

wooo....

Anak Kedah berkata...

Kedah pun naik jugak harga air. Awat tak bising?

Padan muka untuk sesiapa yang mengundi Pakatan di Kedah. Kah kah kah!

haluankiri berkata...

TT.. Mari kita semu amengajak umat Islam dan non muslim .. utk berHijrah bersama MENOLAK BN .. jgn lagi hidup teraniaya oleh pemimpin yangbanyak menipu ..
SAY NO TO BN ..

sunsnake@budakbalun berkata...

padan muka aku.. tak sokong BN pun kena bayar mahal gakkk!!

Tanpa Nama berkata...

Kepada anak kedah disember 7 15:57,

Ko tak baca ke kronologi mcm mana harga air kedah boleh naik? Masa BN memerintah, kedah diberi pilihan oleh persekutuan sama ada kos naik taraf air kedah diberi dlm bentuk subsidi atau pinjaman. Kerajaan BN kedah masa tu pilih utk dijadikan pinjaman. Aku tak tau kenapa diorang masa tu bodoh sgt. Akibatnya hutang air kedah kpd kerajaan persekutuan bertambah. Sapa punya kerja? BN.

Lain kali banyakkan membaca. Jangan jadi bodoh mcm BN dan penyokong BN. Kalau nak jadi bangang jugak duduk diam-diam, jgn jangkitkan kebangangan tu pd org lain.

haluankiri berkata...

TT... Anak kedah tu rasa bukan anak jati kedah .. sembang boleh .. depa di Kedah bangga kerana memiliki tokoh yg berani menentang pembohongan .. rakyat di Kedah dah sejahtera dgnkepimpinan ISlam yg mula diterapkan ..

cicit ngah layor berkata...

Tak usah ler nak menyebut pasai negagher maju kalau tak habih2 nak naikkan gheger baghang keperluan.Dah tu, naikkan gheger tak dibagitau dulu pader ghakyat...main sembunyi2,tup2 esok naik.Itu pon ader hajat nak jadi pemimpin dunier.Pooooorah!!!! kater Maniam.kahkahkah.

Tanpa Nama berkata...

Bro TT,

Menyorot titah ucapan Sultan Perak semasa sambutan Maal Hijrah di Kuala Kangsar; Sultan melebel@mengecap orang yg mempertikaikan konsep ketuanan Melayu sebagai penderhaka! Sayapun terkedu mcm mana Sultan yg juga bekas Ketua Hakim Negara boleh jumpa konsep itu dalam kita punya constitution. Semua Sultan patut berucap mengikut teks yg Sultan sendiri tulis baru real pandangan Sultan.Ini tidak, baca yg orang tulis, kalau orang tulis kisah kancil dan buaya maka Sultanpun baca" Pada suatu ada seekor kancil yg ingin menyeberangi sebatang sungai, bla bla bla.Kan nanya mananya.Biarlah sulta cakap secara terus kecuali pembukaan Parlimen atau DUN. Sultan mesti sedia ditegur! tapi jangan maki! Sultan patut dihormati! Kalau media kita blh mendedah gaya hidup Raja-raja di Malaysia, saya rasa institusi raja akan panas. Ingat kata A'lla al-Maududdi 3 berhala disembah oleh orang moden, satunya adat yg menyesatkan.Apa adat yg menyesatkan? Masing-masing fikir lah...

mosabit berkata...

mulut umnonok berbuih sebut hijrah...

rupa rupanya segala harta benda berhijrah kat diaoarang semua...

sial punya jantan kabaret...main nak pesen pesen ..tapi tak nak bayo....

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

Anak Kedah?

Kalo sudah bodoh bangang, camana lagi nak tolong? Tolong suapkan taik bagi dia makan, boleh la..

Sudahlah bodoh, tak reti membaca pulak tu.. takkan la nak suruh dia membaca? Suruh dia makan taik, ok la..

Bigfish berkata...

Aku berharap sangat PR memerintah Malaysia dalam PRU akan datang sebab kalau undi BN harga barang naik, undi PR, harga barang tak naik. Silap2 banyak yang freeee

Tanpa Nama berkata...

undi bn = barang naik

tak nak barang naik = jangan undi bn

Khun Pana aka johanssm berkata...

Kalau harga petrol kita semahal dinegara Sweden maka ini bermakna Malaysia dah majuuuuuuuuuu.

Kalau harga air kita semahal harga Newater di negara Singapura maka ini bermakna bahwa Malaysia dah majuuuuuu.

Kalau tak caya lagi , ada menteri yang kata bahwa kalau Malaysia ada chukai GST maka Malaysia ada lah bertaraf antarabangsa yang majuuuuu.

ibnuajmain berkata...

sori tumpang iklan:

salam.sesape bermninat untuk wat kerja part-time dari rumah especially housewife/ house husbnad yg memang nak tambah pendapat famili, boleh emel aku aminajmain88@gmail.com untuk detail .....perlu segera!!!

keladi berkata...

apa pandangan TT mengenai wikileaks?

Peminatmu berkata...

Bro..mana ni??senarai tercool 2010 takde ke..

Tanpa Nama berkata...

Apa la TT ni. Kalau undi PR belum tentu harga barangan akan naik. Kalau undi BN, dah tentu. Kami mahukan kepastian. Masalahnya kami semua nak barang naik. Boleh kurangkan gula= kurus.