Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 19 Disember 2010

TANGKAP DAN BICARAKAN




INI BUKTI ONE ISREAL

nota:
zionis telah masuk jarum
ke dalam negara kita!

apco adalah ajen zionis
bila zionis masuk
maka kita akan porak peranda

selamatkan negara kita
dari zionis apco !




PAKATAN IKRAR GERAKAN UBAH SEKARANG SELAMATKAN MALAYSIA
- minsider

Pemimpin-pemimpin tertinggi Pakatan Rakyat (PR) pagi ini bertekad untuk menghadapi pilihan raya umum ke-13, yang kemungkinan dipanggil tahun depan, dengan berteraskan slogan “Ubah Sekarang, Selamatkan Malaysia” yang dibentangkan pada konvensyen kedua mereka.

Bagaimanapun Presiden PAS Abdul Hadi Awang menegaskan, dalam melaksanakan dasar dalam negeri yang diperintah PR secara bersama adalah penting juga untuk parti komponen berhati-hati dengan cuba lebih memahami betapa pentingnya setiap parti menguruskan sensitiviti masyarakat — tanpa perlu menongkah kepercayaan agama dan budaya setiap kaum di negara ini.

“Jangan pula kita untung secupak tetapi rugi segantang dalam pertimbangan kita,” kata beliau dalam ucapan pembukaannya pada Konvensyen PR Kedua di sini hari.

nota:
pastikan madey di tangkap
untuk disiasat kes jual tanah orang kampong
pastikan razak baginda ditangkap
untuk ulang bicara
pastikan samy veloo di tangkap
terlampau banyak kes
pastikan yeoh teong lai di tangkap
rembat tanah di sentul
pastikan taek terjulur julur di tangkap

nota:
slogan ialah UBAH ,TANGKAP DAN SELAMATKAN MALAYSIA
jika ada janji untuk TANGKAP UNTUK DIBICARAKAN

pasti rakyat akan sokong.

nota:
TANGKAP
wajib ada dalam maanifesto pilihanraya
kalau tak ada JAMIN tak menang kah kah kah

nota:
tangkap musa hassan
dan suruh dia bawa tilam kah kah kah



12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yang paling penting dalam manifesto tu.....ISA DIHAPUSKAN....

cicit ngah layor berkata...

Satu lagi nasi tambah: TANGKAP Pendekor Amin Mulier macam maner demer TANGKAP Sivakumor.SUMBAT Pendekor Amin Mulier dalam setor,macam maner demer SUMBAT Sivakumor dalam setor.Buat gayer main squash tu,baghu ader akai!!!!!.

Tanpa Nama berkata...

TANGKAP BIK MAMA!!!

Tanpa Nama berkata...

Satu lagi jangan lupa.
Hantar Pundik-kar Amin Tak Mulia pulang ke Sabah naik sampan.
Baru padan muka dia.
Kek kek kek.

Tanpa Nama berkata...

kalau nak menang pru13, jangan tangkap orang amno je... ketua kampong dan jkk pr pon kena tangkap dan siasat gak, mana yang xder haper kerja boleh pakai merc dan bergebang kedai kopi 24jam tu dapat wet katne?

Tanpa Nama berkata...

klu pru13 pr menang
kerabat madey kasi tunggang langgang

pr menang kalu
ceo2 kita mau kasi tukar baru

klu pr ke putrajaya
sotong dan kaum hacks masuk penjara

klu pr ok
hantu antatuya kita kasi ko

Boleh?????
klu boleh kita ramei2 pangkah PR

Tanpa Nama berkata...

salam sahabat,

setuju dgn hang, "TANGKAP wajib ada dalam maanifesto pilihanraya"

kita bikin mcm reformasi indonesia. kasi tangkap & bekukan aset.

p/s - kalu la ada tangkap dlm manifestor PR aku rasa lagi banyak kerja gila yg akan Bn buat untuk membodoh2xkan makcik2x felda.

Tanpa Nama berkata...

Bukan saja tangkap Dan bicara rampas harta curian mereka.Korek sampai dapat didalam Dan luar negeri sama ada di Swiss atau bank Israel.
Perkara ni perlu ada dalam manifesto pilihanraya kerana ia sangat penting hak rakyat Dan negara perlu dipulangkan.
Agak nya tidal mustahil rm200 bilion boleh dikutip dari lanun2 politik yang sedang berkuasa Dan yang sudah pencen.

haluankiri berkata...

Kalau semua nie .. KEMPEN yg diGERAKkan oleh jentera PR .. SAh lah .. UBN akan memperhebatkan serangan kpd PR .. dan pemimpinnya.. akan ditangkap .. bukan stakat digantung parlimen jer.. mau disumbat ke dalam JEL .. dgn alasan MENGUGAT KETENTERAMAN AWAM krn cuba MERAMPAS PUtrajaya .. ini apa KES .. ingat PUTRAJAYA tu nenek depa punya ka????
SINDROM TAK NAK BN / UMNO SEMAKIN HEBAT .. TERUSKAN .. HILANGKAN BN DR MALAYSIA INI .. DAH BANYAK SUSAHKAN RAKYAT ... KAYAKAN KRONI ..

shahmetal berkata...

Respek Abdul Hadi Awang.

Awal2 dah nmpak masalah yg mungkin timbul.

Kalaulah semua pemimpin PAS mcm ni, mmg aku boleh tukar parti. tapi apakan daya. ada penyesat besar dalam tu.

Orang2 PAS, mintak maap, tapi ini la kenyataan. Apapun aku bersyukur Hadi Awang ialah Presiden sekarang. Sekurang2nya dia pemimpin yg kool dan ada rasional dalam tindakan dan pemikirannya.

Tanpa Nama berkata...

Tuan tukartiub, jangan lupa ingatkan rakyat bahawa kalau rakyat tidak mahu mengubah undi, BN payah nak mati! Rakyat Malaysia ni pun satu hal, ubahlah undi dlm PRU13, beri PKR perintah; kalau tidak bagus rakyat ubahlah semula pada PRU14! Cubalah buka minda barulah boleh berfungsi! Payung terjun pun kalau tidak dibuka, tidak berfungsi!

Tanpa Nama berkata...

Tuan tukartiub,
pembetulan: PKR tukar kan kepada PR
Terima kasih!