Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 6 Januari 2011

BUSUK DAN HARING




NIKMATILAH BUDAYA MELAYU ASLI



nota:
macam macam nak takutkan melayu
dulu kena sumpah jadi batu
sekarang takut kan dengan ISA
kalau tak takut juga tangkap
hukum gantung
poooorahhh





ASRI: BUNUH PEMGKRITIK RAJA MELAYU, CADANGAN HINA – mkini

Bekas mufti Perlis, Dr Mohd Asri Zainul Abidin berkata kepercayaan sesetengah pihak bahawa adalah haram untuk mengkritik atau mempunyai pendapat yang berbeza dengan Raja-Raja Melayu, seolah-olah menyamakan kedudukan mereka dengan para Nabi.

Sebaliknya, kata Dr Asri, Raja-Raja Melayu bukanlah Nabi yang maksum sehingga tidak boleh dikritik.

“Sedang para al-Khulafa al-Rasyidin iaitu Abu Bakar, Umar, Uthman dan Ali yang jauh lebih mulia daripada sultan-sultan pun dikritik dan dibantah oleh rakyat mereka.
“Namun mereka menjawab dengan penuh amanah, wibawa dan mereka tidak membunuh pengkritik mereka. Bahkan berterima kasih,” katanya dalam satu kenyataan media.

Menurut Dr Asri, ada beberapa kejadian yang sahabat tidak bersetuju dengan cadangan Nabi Muhammad SAW dan membantah keputusan baginda seperti yang berlaku ke atas Umar ketika perjanjian Hudaibiyyah. Namun, tambahnya, Nabi tidak membunuh beliau.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. RAJA GOPAL BERAK BUSUK JUGA…. kah kah kah..

kah kah kah… RAJA GOPAL KALAU MAKAN PETAI … KENCING HARING JUGA…. kah kah kah…

woit… RAJA GOPAL KENTUT BUSUK JUGA…. kah kah kah…

kah kah kah…. RAJA GOPAL MAKAN KERDAS…. KENCING LAGI HANCING… kah kah kah…

kah kah kah…APA NAK HAIRAN …. ADA TENGKU BOLEH BELI…. kah kah kah..

kah kah kah…. ADA RAJA TAK ADA RAKYAT…. kah kah kah…

kah kah kah... RAJA GOPAL KALAU KEMA BISUL... MENANAH JUGA... kah kah kah..

kah kah kah... TAK CAYA TANYA ZUL NORDIN.... kah kah kah

12 ulasan:

Cik Bucken berkata...

sey stuju..nk2 pulak kek nismilan..ado undang luak,ado montri godang,ado sultan...ngabih duit rakyat nismilan yo gaji an elaun diorg...nabi tinggi pangkat eh..maksum..kito nih bepoloh pon bau masam..

p/s: kalau bolehhh nk jdik monti bosa kek nismilan...(nyanyi ikot lirik bluesgang!) hahahaha

opisboi berkata...

zul bisul nak gak sekodeng KAVITA..tu yg jek 80tan...

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham,

Sekali laie esey mencarut dgn izin....

Pukimak raja2 melayu ni...dahlah elaun dtg dr duit yg dicukai dr rakyat..byk lebih pulak..

Kaki tonggang arak..apa cerita penaung/kepala agama Islam????

Tanpa Nama berkata...

Teringat kat satu budak tu, suruh belajar tak lulus-lulus, menghabiskan duit rakyat, kalau duit mak bapaak dia tak pe lah, baling seliper kat pm kat australia, lari gi soviet, tak de tulor lah tu, lepas tu kena tangkat kat kapal terbang, ugut nak bonoh diri, kah kah kah sekarang ni nak jadi khatib, kah, kah, kah, kah, kah, kah, kah

Tanpa Nama berkata...

Yang ini aku benar2 setuju kata2 mu wahai Dr Asri.... Alhamdhulilah.

Tanpa Nama berkata...

11:49
anak raja maniam mana pula ni?.

Tanpa Nama berkata...

11:49
bagi tau la sapa dia...buleh cari kat lebai google ke?

Non-Governmental Individual berkata...

BILA AGAKNYA 9 LANUN NI NAK DIGULINGKAN...

'MAHAMULIA' KONON...

KRRRRRKKK PTUUIIIHH...! pooorrraaahhh...

azila berkata...

teringat pulak pada petai..
petai di jelebu pun susah nak carik , murah sgt pemanjat petai dapat.. kat selangor jual mahal 5-6kali ganda.. nak bayar cukai pd Sultan..haring pun berkuranganlah kot..

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro..

Titah perintah kepala hotak soltan..Apa kelas Allah utus kau sebagai ketua agama.SIAPA KATA????
Kenapa ularmak diam membisu....Bontot kecik bertambah besar, ada masa lapang naik kuda, .Hidup penuh bangsat , anjing kurap. lacur suka-suka..harijadi tak misss....
Aku tak nak tanggung dosa meletakkan raja sebagai penjaga agama islam.......
KONON KONON NYE.........................

Tanpa Nama berkata...

DULI YAng maha mulia konon...Kentut bau petai..pirahh..nak doakan raja gopal...TAK SENANG................

northerner berkata...

hari tu Perak, kemudian... Kelantan, sekarang Selangor.. layan - sultan of swing" - http://www.youtube.com/watch?v=2jH74e3Qo9k&feature=related ...enjoy lagi..