Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 6 Januari 2011

SEMUA AKAN HILANG




SEMUA BOLEH HILANG



INI DARI ARKIB TT

lihat dan baca
ramalan tt tentang open verdicts
bukan bunuh diri
bukan di bunuh
pelik tetapi benar
ini hanya berlaku di malaysia




ini ditulis pada 2hb januari 2011:


NOTA:
Keputusan makamah akan dihebohkan
pada hari Rabu - 5hb Januari 2011
jam - 2.30 petang.

Tempat Heboh: Mahkamah Tinggi Shah Alam.

Warga Malaysia yang prihatin terhadap
warga yang banyak mati terbunuh sila
datang untuk sama bersimpati dengan
keluarga teoh beng hock !

nota:
besedia untuk terperanjat
akan di hebohkan bahawa
teoh beng hock cekik leher sendiri
akan di hebohkan bahawa
teoh beng hock membunuh diri
akan dihebohkan bahawa
tak tahu sebab beng hock mati
akan di hebohkan bahawa
kes ini masih terbuka
akan di hebohkan open verdicts

besedia !
jangan terperanjat !


MALAYSIA NEGARA KUKU

orang vietnam datang – kucing dan anjing hilang
orang bangla datang – anak dara melayu hilang
politikus datang – gadis mongolia hilang
polis datang – berkilo kilo dadah hilang
pilihanraya datang – dana kerajaan hilang
pilihanraya kalah – dokumen hilang
keluar buat laporan betul – doktor hilang
besarkan tentera udara – injin jet ilang
sprm datang siasat – nyawa boleh hilang
pilihanraya akan datang – barisan nasional hilang kah kah kah

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Inilah dia negara pimpinan BARISAN Bangsat.......

Rais Yatem berkata...

Tuan TT,

sapa sondol amah? Rais dah kata bukan dia.

maknanya amah telah menyondol dirinya sendiri!!

KAH KAH KAH!

Tanpa Nama berkata...

amah indon datang, kepala bana rais anak yatim tegang...kah..kah..kah

eszol berkata...

TT datang, keyboard warrior semua lari lintang pukang

Tanpa Nama berkata...

Salam bro, sapa sapa tolong check mamat 2 org ni...

Kuala Lumpur (The Star/ANN) - Are Sumami Kiman and Saharuddin Abdullah corporate Malaysia's powerful mystery duo?

Since 2003, their names have been popping up in several deals and proposals involving listed corporations such as KFC Holdings (M) Bhd, PLUS Expressways Bhd, CB Industrial Product Holding, Dolomite Corp Bhd, Dreamgate Corp Bhd, Equine Capital Bhd, Tiger Synergy Bhd and MK Land Holdings Bhd. Yet, neither of them has controlled any large business, and there have been no articles in the business pages about them.

Typically, the two men have been identified as directors or shareholders of companies that have been acquired by the listed entities or that have planned to buy assets of the listed companies.

A recent example was when PLUS disclosed on Dec 20 that little-known Jelas Ulung Sdn Bhd had offered to buy the highway operator's assets and liabilities for RM26bil (US$8.4bil).

hairy berkata...

salam bro... mintak kalo boleh shortcut utk tagging ke fb artikel bro... senang skit nak share... byk info berguna menghalau hantu2... hahaha... bro lupa nak cerita pasal apa hantu byk kat malaysia dlm dialog haritu.. hantu byk sbb roh tak tenteram... ada hantu kena bom.. ada kena tembak on da way blk kedai mamak.. ada mati dlm lokap.. hahaha.. tq

Tanpa Nama berkata...

Bila Anwar dituduh liwat, semua datang.
Bila Rais dituduh rogol, semua hilang.
Macam mana rakyat tak bengang.
Kalau Anwar disiasat, Rais harus juga disiasat.
In tak, kalau PR semua datang.
Bila UMNO-BN, semua hilang.

Tanpa Nama berkata...

Hoi jang, apo nak buek!

Hoi jang, semuo ramalan ekau bonar belako!

Hoi jang, ini lah nasib kito!

Hoi jang, bersorah pado tuhan ajo tak buleh jugak!

Hoi jang, kito tunggu undi yor!

Hoi jang, mintak2 orang kampung den, ucu den, omak den, ombong den boleh sokong kito!

Hoi jang, mereko tu tahu....bondo2 ni semuo tak botul!

Hoi jang, tapi mereko buek bodoh!

Hoi jang, tunggu mereko semuo dah keno tempias!

Hoi jang, time belom keno jang!

Hoi jang, hargo komoditi tongah naik!

Hoi jang, orang felda den masih sonyum simpul, sawit ngan gotah hargo tongah mengancam!

Hoi jang, tak apo....den bersama2 ekau!

Hoi jang, kita tunggu sampai bilo2!

Hoi jang, kalo kito sudah masuk dalam nanti.....ado lah waghih kito doakan kito macam ekau doakan pada mendiang Teoh!

Hoi jang, takut2 ado laie, spesis mcm mat bisul....susah kito jang nak meng adjust pado org kampung den yg masih terserlah ketotokannya!

Hoi jang, den caya ekau!

Hoi jang, kah kah kah!

hafszach berkata...

Beng Hock mati bukan dibunuh dan bukan sbb dia sengaja nak bunuh diri.. tapi dia mati sebab kena gigit semut kalau tak percaya tanya polis yg buat siasatan ada banyak semut yang menghurungi mayat dia ketika ia dia temui mati di tempat kejadian tersebut - Ini hujah Mahathir Mamak..

Kalau tak percaya sila lihat kenyataan Mahathir Mamak bila Anwar didapati lebam bijik mata ketika dalam tahanan Polis.

Mahathir kata mata anwar lebam bukan disebabkan dia dipukul oleh polis semasa dalam tahanan tapi tangan Anwar telah dipegang oleh jin yang menjaga Bukit Aman dan jin tersebutlah yg telah manghayunkan tangan Anwar ke arah mata Anwar sbb tu mata dia lebam.. so Anwarlah yg melebamkan mata dia sendiri..

kalau pembangkang berjaya mengusai kerajaan pada PRU 13 maik kita ramai2 LEBAM kan lubang jambam Mahathir.. wakaka...!!