Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 6 Januari 2011

INI BUKTINYA!!!




ANWAR DEDAH DOKUMEN KAITAN APCO, SATU MALAYSUA KETIKA DI TENANG
– beita hairan

LABIS: Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim, sekali lagi mendakwa kononnya mempunyai dokumen bahawa Apco Worldwide (APCO) mempunyai kaitan dengan penubuhan gagasan satu Malaysia dan Kempen ‘One Israel’, walaupun kerajaan sudah mendedahkan dokumen membuktikan dakwaannya tidak benar.

Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu berjanji dokumen berkenaan iaitu kontrak yang ditandatangani antara APCO dengan Kerajaan Malaysia dan Israel akan didedahkan ketika kempen pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang.

“Saya ada satu lagi isu besar, kerana digantung (disebabkan) isu APCO, jadi bila saya datang sekali lagi, saya mahu membawa perjanjian APCO dengan Israel dan APCO dengan Amerika. Saya nak bawa perjanjian yang (menyebabkan) saya dihalau.

“Saya nak bawa APCO itu ada kaitan dengan Israel, perjanjian Malaysia dengan Israel dan perjanjian APCO dengan Israel dan perjanjian APCO dengan Kerajaan Malaysia,” katanya ketika berceramah di Pusat Jentera Pas Felda Chempelak, dekat sini.


JENG JENG JENG
JENG JENG JENG
JENG JENG JENG

kah kah kah…. MINTA BUKTI… kah kah kah…

lihat dan lihat kah kah kah:


TAK KAN TAK BOLEH BACA!













12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

netanyahu: eheh.. kat malaysia tak ada internet ka?

rais yatim: maklumlah kami negara membangun.. mana ada orang pandai bukak internet.. komputer pun tak ada kat negara kami ni.. bahasa inggeris pula tak reti langsung.. kalo english tu, hanya kami menteri2 kabinet saja yang boleh baca, faham dan boleh bercakap..

netanyahu: ooo gitu ka.. kesiann..

mail berkata...

pooooddaaaahh...!
Cakap je lebeh...ada bukti la, ada dokumen la..
Apasal tak tunjuk terus..?
Kenapa nak tunggu kempen prk tenang...keluarkan sekarang la kalau anak jantan!!

shahmetal berkata...

kahkahkah

desperate gila

korek dokumen. jgn tak korek.

sebelum jubor saiful dikorek

korek dulu dokumen

kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Tungggguuuuuu............

Dari dulu ada bukti, tak terkeluarrrrrrr...........pon. Dah penat tungggggggggggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu nie...........................

Tanpa Nama berkata...

Perkataan ONE itu maknanya SATU atau SE...Sesiapa boleh guna perkataan one.One World,One Village,one story dan macam-macam...yang tak boleh ialah hubungan dengan lsrael.Itu fokusnya! Jika nak kata siapa yang hebat..PAS lagi hebat dah guna perkataan SATU yang dipendekkan(imbuhan 'se')menjadi Parti lslam Se-Malaysia(dahulu Se-Tanah Melayu yang bermaksud Satu Tanah Melayu atau Satu Malaysia) terlebih dahulu daripada Najib Razak...kah..kah..kah...pembaca TT sila cari lagi pertubuhan2 yang gunakan imbuhan 'Se' itu.Silakan...

Kucing Parsi berkata...

apalah anwar. gyni ka nak jadi perdana menteri, cakap banyak buat takder, ada roti anwar pulak roti takder telor tak der kari. pengecut. kalau ada bukti tunjuk la. ni tak cakap macam mat ezam senatak tu!
cilaka lu anwar. sbb lu la harga minyak tanah naik. kesian orang miskin!

MAIL KOBAU berkata...

WOI MAIL LAHANAT LU KAH KAH KAH

baginda® berkata...

hakhakhak semua tak paham bahasaa israel.. one israel fund kalau di melayukan maksudnya sati yayasan 1malaysia.. kahkahkah onelah, 'se'lah.. kahkahkah bahasa kelantan 'sa'hahaha bile orang bagitau cuba pikir.. nih dengar taknak nak tegakkan apco di bumi mesia watper? kahkahkah

1malaysia tak tiru najib kata... takpa....

tapi takkan yayasan 1malaysia nih kebetulan... people 1st pun kebutalan? hakhakhak

Sekolah Bahagia berkata...

tanpa nama Januari 6 10:00

tak de hubungan dengan Israel?!!! Lu ketinggalanlah bro. Malaysia memang dah ada 'hubungan sulit' dengan Israel Ponnnnn!! Bukak minda lu lagi bro!!

mosabit berkata...

mail ni bodoh ke apa....

takyah anwar tunjuk lah....

tu yg TT tunjuk tu apa???...

anwar pun dapat dari pakcik google jugakkk....

bodoh ko ni mail....ko ni betul betul eeeeeeeemail...

kah kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

tt bleh upload dokumen tu kat wikileaks n bagi komen...thanks.

r35t0r3r

Tanpa Nama berkata...

bukti?? mananya?.. dokumen sampah yg ditunjuk dsai kt blognya dulu ke?? org bodo je yg kata tu bukti
1malaysia sama ngan one israel.. kesian dsai org mintak bukti sampah yg dibaginya... kene gantung parlimen ,marah2 plak.. lain kali jgn cari pasal..