Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 24 Januari 2011

EEE NAK JADI MELAYU




EEE SUDAH MARAH



nota:
eee mempertahankan
hak asasi para eee
eksklusif emo
eee erotik
eee entot entot!!



100 ANGOTA PKR TASEK GELUGOR KELUAR PARTI SERTAI,BN
- meloya

TASEK GELUGOR, 23 Jan. - Seramai 100 anggota Parti Keadilan Rakyat (PKR) Tasek Gelugor di sini mengambil keputusan meninggalkan perjuangan mereka bersama parti berkenaan selepas hilang keyakinan terhadap kepimpinan parti itu yang gagal membela nasib dan kebajikan rakyat.

S. Thevandass yang mewakili kumpulan itu berkata, tindakan mereka keluar dari PKR juga disebabkan kecewa dengan parti itu yang gagal menunaikan janji kepada penduduk di kawasan Ladang Mayfield, di sini.

"Semua janji yang ditabur sebelum pilihan raya hanya janji kosong semata-mata, mereka (PKR) kata nak bantu orang India, tapi sampai sekarang apa pun mereka tidak beri,” katanya kepada pemberita selepas menyerahkan borang penyertaan mereka kepada Anggota Jawatankuasa UMNO Bahagian Tasek Gelugor Dr. Mohd. Rozi Yusuf.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit… TERGOLEK DOG BILA BACA BERITA INI…. kah kah kah..

kah kah kah… INI BERITA SILAP…. kah kah kah…

kah kah kah… PATUTNYA YANG KELUAR PARTI IALAH ORANG PAS… kah kah kah..

kah kah kah… PAS YANG BERTANDING DI TENANG… BUKAN PKR...LAWAK LAH BERITA INI… kah kah kah..

kah kah kah... NAK KELENTONG PUN TAK BIJAK... kah kah kah..

kah kah kah… LAGI SATU PALING LAWAK… kah kah kah…

woit… NAMA MALAON INI THEVANDASS… BUKAN EEE…. kah kah kah…

kah kah kah… MALAON INI MARAH PKR KERNA TAK TOLONG ORANG INDIA… kah kah kah..

woit…. TENGOK… YANG TERIMA JADI AHLI PARTI APA??? … kah kah kah…

kah kah kah… BAGI BORANG PADA SETIAUSHA GEROMBOLAN… kah kah kah..

kah kah kah…. UNTUK TUKAR STATUS… DARI INDIA JADI EEEE… kah kah kah…

kah kah kah… INI RANCANGAN NAK RAMAIKAN MELAYU DI TANJUNG… kah kah kah…

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PKR tak tunai janji?
ye ke?
kah kah kah.
ni kalau perintah malaysia nak merdekakan sarawak dan sabah ke?
sanggup ke hilang wang ringgit PKR ni?
kah kah kah
berbillion2 ilang setahun. kalau merdekakan sabah / sarawak.
pegi lanchow la kalau menang. cakap banyak. nak tipu orang dayak!!!

merbok berkata...

HAHAHA KELING MASUK MELAYU!!! HA HA HA

Tanpa Nama berkata...

cerita yang sama, peristiwa yang serupa..... setiap x ada prk mesti ada ahli gerombolan pkr keluar parti. nama pon mirip TANDAS sesuai sangat la join gerombolan tong taik!!!!!! tapi kenapa setiap x keluar parti jumlahnya genap? 100 ekor jer... kenapa x boleh 101 ke 103 ke, 105 ke???

Tanpa Nama berkata...

Banyak yang masuk PKR dulu terdiri dari orang yang kecewa tak dapat pingat, maka sibuklah cari kawan lain join sama, sekurang-kurangnya diri dapat jadi ketua kecil bila masuk PKR dengan pengikut. Tektik sama juga guna kawan ugut parti keluar konon tak puas hati. Ingatkan demo-nya dulu boleh naikkan saham diri, tapi ELEK-POCIK semuanya tak ada.Dalam UMNO dan apa-apa parti pun ada banyak ular macam itu termasuklah KITA.

Loncat-loncat 100 ni biasalah. PM kita tu dulu pun merajuk keluar UMNO hanya pasal jambatan bengkok. Lain kali carilah seratus-satu.

cicit ngah layor berkata...

THEVADASS MASUK UMNO? NGAPER TAK MASUK MIC? PARLEMBAGAAN PARTI DAH UBAH KER? HEBAT....MEMANG HEBAT.

Tanpa Nama berkata...

lawak keling estet..untong2 dapat todi 2 gelen..

Tanpa Nama berkata...

ahahaha..blog paling bodoh pernah aku baca..gua rasa baik lu masuk raja lawak je..lu bukan tau pasal politik pun..mengarut je lebih..lu dgn tiub motor sama je xbley pakai..bt blog pasal tiub tayar moto plak la bro..lu xde bakat menulis pasal politik.

din kaki lutu dreba berkata...

Mangkuk 17:45

Jangan la marah
apa salahnya kalau THAVIDASS masuk UMNO?
tak ada salah punya!!!!! Biasalah!!
THAVIDASS kan org MELAYU tulen!!!!

kah kah kah kah
kalau nak tipooo makcik felda pon, guna la akal sikit!!!

Itu laaaa. Suruh belajar politik kat sekolah selalu ponteng!! THAVIDASS pun hangkut masuk umngoooooK!!

Tanpa Nama berkata...

Ini mesyuarat MIC cawangan Pulau Jerjak..sila abaikan...

ALahaI sI LunCAi berkata...

JANGANLAH SEBUT TODI. MACAM PERLI TT JE. TT BARU NAK CUBA LUPAKAN TODI NI, DAH KORANG IGATKAN BALIK..

Tanpa Nama berkata...

the bad (smelling) ass keluar dari parti pkr tapi masih mabuk todi lagi (tu pasal bad smelling) lalu buat kesilapan teknikal, isi borang nak masuk umno, bukan masuk mic

Tanpa Nama berkata...

UMNGOK umpama tandas.. biarlah dia masuk untuk mencuci tandas yg dah terlalu busuk.. kononnya lah.. dia terlupa tandas tu dah tak blh cuci.. berkarat..dan bnyk lubang yg di tutup..

shahmetal berkata...

Tabur lagi janji.. tabur lagi... dasar jantan penipu!!! aku benci! hantar aku balik rumah mak aku!

MUAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH what the fish mcm ni ke nak yakinkan rakyat nak takluk putrajaya.. setakat cakap berdegar2 hishamuddin rais pon boleh buat.

MAJU PKR!

KAHKAHKAHKAH