Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 24 Januari 2011

SEBELUM MENGAKU ISLAM



BISUL ZUL NORDIN



nota:
bisul dan lama pecah
takkan nak gunakan kes
bisul ini untuk dapat
simpati sampai hari kiamat !!!





ANWAR WAJAR DEBAT DENGAN SAIFUL BIKHARI TERLEBIH DAHULU
- meloya

KUALA LUMPUR 22 Jan. - Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Anwar Ibrahim dinasihatkan berhenti mencabar Najib Razak untuk berdebat sebaliknya menyelesaikan masalah peribadinya terlebih dahulu.

Zulkifli Noordin berkata, Anwar sepatutnya berdebat dengan Mohamad Saiful Bukhari Azlan berhubung kes liwat yang sedang dihadapi beliau dan bukannya menangguh, mengelak dan melengah-lengahkan perbicaraan.

Pada masa sama, katanya, Anwar juga sepatutnya berdebat dengan Ahli Parlimen Padang Serai, N. Gobalakrishnan yang mencabarnya melalui Twitter atau dengan peguamnya Karpal Singh yang sebelum ini mendedahkan mengenai salah laku homoseks dan liwat beliau.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MAT BISUL…. SEBELUM BUKA MATA… kah kah kah..

kah kah kah… SEBELUM TARIK NAFAS…. kah kah kah

kah kah kah… SEBELUM MENGUCAP… kah kah kah..

kah kah kah….SEBELUM MENGAKU MASUK ISLAM…. kah kah kah….

kah kah kah…SILA BERI TAHU …MANA DUIT 15 RIBU RINGGIT…. kah kah kah…

kah kah kah…. BILA NAK BAYAR HUTANG INI?..... kah j kah kah…

woit… TAK KAN TAK INGAT…. WANG PERTARUHAN MASA JADI CALON…. kah kah kah…

kah kah kah... TAK KAN LUPA ..DARI MANA DUIT ITU DATANG.... kah kah kah..


nota:
dinsman ada tulis baru
kenal dinsman tak?
dia ada ajak baru
nak tahu nama sajaknya
kah kah kah


24 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam sahabat,

i like picture tu.
wakakakakakakakakakaka

Orked Desa berkata...

adoii...pg2 dh buat Orked gelak...pasal duit 15k tu bile nak byr???uncle zul tu bkn cam bik mama yg kene gi overc...kalo dok kat malaysia, still leh mkn lg sblm dpt gaji esk wpun de 15 hinggit jer dlm poket..

pakwe berkata...

ahahahahahahaha

lintah darat sudah mintak duit..

rm 15 ribu jugak yg naik...

mana bizul nordin mau lari..

ahahahahahhaa

Tanpa Nama berkata...

Mangkok betul si bedul ni.... otak pun macam dah expired... wakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

nyawa2 ikan dah zul nordin ni.join parti KITA lah lepas ni

opisboi berkata...

si bisul sedang membodek & menyoyot bik mama kot2 ada peluang pinjang duit nok bertanding di zimbabwe..bisul2 udah2 lah tu lu punya taik pun bersepai. lu ponya kencin pon berterabur.

SyawaL berkata...

bila masa shoot gambar bisul zulnordin ni? hahaha.....

apa punya bongok suruh debat dgn saiful bukhari.....

kepentingan apa nak debat dgn saiful bukhari tu?

bongok sungguh la zulkulim ni...

Blog Warisan Hakhi berkata...

Apakah yang mereka cari sebenarnya merupakan satu agenda tersembunyi yang mereka sendiri sahaja yang tahu . Bagi saya inilah yang dikatakan politik yang berkepentingan diri .

http://ubahminda-dinhakki.blogspot.com/2011/01/kelakuaan-seperti-kanak-kanak-berebut.html

Tanpa Nama berkata...

aku ingat semua peguam pandai cerdik..rupanya ada yang tahap jebor cirit aje...bodoh punya zul

souls

Tanpa Nama berkata...

aduiiiii....den goram botul ngan si bisul ni..cakap lawa nampak! macam bagus sangat!

ekau keno nanti mat bisul oiii!, ..cakap meraban!

adios pantek ekau lah....

semuo perbuatan ekau tak ikhlas nak perjuangkan islam....double standard!

kenapo ekau tak menyalak kat soi lek pasal isu muslim pompuan bersalam???

memang ekau macam muko pantek lah!!!

tabek pada cikgu mala, dia bagi check mate pada UMNO pasal isu salam tu....

tapi kan raso2 den...janganlah nak bodek2 makcik felda tu....

mereko semua sekarang tongah kaya! gotah dah rm7/kilo...sawit dah rm600/tan...


95% memang tak akan berubah punya...percayolah cakap den ni! pasal den anak makcik felda!

sebonarnya kan, den memang tiap2 hari kena tiaw ngan dongan omak den...pasal dah tak ikut pangkah dacing....kahkahkah...


makcik felda tak mungkin akan berubah, kalo mereko sentiasa dalam suasana nyaman!

tunggulah harga komoditi jatuh! tapi den raso....tak akan jatuh selagi tak ado alternatif barang yang buleh menggantikan petroleum!

satu laie....tunggu makcik2 ni dah tak ado laie....ado harapan banyak sikit lahhh!

tak gitu uncle hisyam janggut????

#aku budak jalor dokek gomencheh#

Satu Syahadah berkata...

zul bongok..port kat kulim, ok jerr.

Tanpa Nama berkata...

Apa punya lah bodoh bukan sahaja wakil rakyat tapi seorang peguam.
Bergambar penuh dengan buku2 tapi akai taruk kat kepala lutut.
Belajak saja tinggi tapi tak boleh nak diikut......

rattlehead berkata...

bodoh punye lawyer....

Tanpa Nama berkata...

Bro TT itu bontot bisul si zul yang dah meletop ker. Si Zul bisul loyer tak laku

Tanpa Nama berkata...

Merawat bisul secara herba, tanpa rasa sakit serta privasi dijaga penuh..sila hubungi abg zul segera..auwww

bisul berkata...

Tergelak baca kesah mat bisul si pejuang selam ni..


tudung online

Tanpa Nama berkata...

tt,

tolong jampi bagi bisol dia tumbuh kat mulut, supaya dia tak boleh cakap.
cakap pun merapu..
kalu dah debat dgn c saiful, mahkamah tu buat apa. Loyar taik kucing

Tanpa Nama berkata...

Bro TT,

Biarkan je mamat ni...hayat politik dia pun dah tak lama...bila PRU13 tiba nanti dia nak bertanding atas parti apa? orang kawasan dia pun tak nak pangkah dia...buat zul kulim "njoy la sebelum PRU13 tiba"

Tanpa Nama berkata...

Fuyooo..ini gambar boleh bikin brother anwar meleleh air liur ni..sekali dia sedut bisul tu..ohhh..yeahhhh..lemak berkrim..disukai ramai..berkerak beb..kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

Inilah rahsia besar zul nordin yang akan buat anwar mengigil ketakutan..rahsia yg disimpan sebagai memori di masa bersama dulu..kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

kalu utang belum bayar
cakap banyak pun apa guna???

baya utang dulu laaaa!
orang miskin pun tau baya utang laaa

lu loya pun tak mau baya utang ker?
apa punya kaki niiii??

cuba lu tanya mufti harus sana harus sini, apa hukum tak baya utang???

Tanpa Nama berkata...

Aik, Ahli Kitab berbisul macam u baca Quran tak jumpa ke ayat ni...

Al-i-Imran ayat [3:75]

Dan di antara Ahli Kitab, ada orang yang kalau engkau amanahkan dia menyimpan sejumlah besar harta sekalipun, ia akan mengembalikannya (dengan sempurna) kepadamu, dan ada pula di antara mereka yang kalau engkau amanahkan menyimpan sedinar pun, ia tidak akan mengembalikannya kepadamu kecuali kalau engkau selalu menuntutnya. Yang demikian itu ialah kerana mereka mengatakan: “Tidak ada jalannya kami menanggung dosa mengenai orang-orang yang Ummi dan, mereka pula selalu berkata dusta terhadap Allah sedang mereka mengetahui (bahawa mereka adalah berdusta).

Be Honest With All People

[3:75] Some followers of the scripture can be trusted with a whole lot, and they will give it back to you. Others among them cannot be trusted with a single dinar; they will not repay you unless you keep after them. That is because they say, "We do not have to be honest when dealing with the gentiles!"* Thus, they attribute lies to GOD, knowingly.

Tanpa Nama berkata...

zul bisul kato dobat la DSAI ngan sipul

tajuk dobat:

1.kenapo jubur kau tak basuh dua ari
2.kono bisul ko
3.adokah kau mengandung pasal air mani ado 72 jam dalam jubur kau
4.adokah kau berak pakai mulut
5.adokah jubur kau bau melantung pasal tak basuh duo ari
6.bedarah tak jubur kau bilo kono jubur
7.berapo penjait kek jubur kau(pocah daro)
8.berapo kapal kau dapek duit
9.ado tak kau bagi kek hakim tu gulo2 HACKS

dan tajuk dobat yang akhir

10.kau doggie atau 69

alo beb..jangan menyalak
pi bayar hutang satu kampong dah tau

mana nak letak muka..
kau nak letak muka kat jubur sipol ke..yang tak basuh dua hari tu

Tanpa Nama berkata...

aku paling tak tahan tengok muka zul nordin ni...muka redup ala2 orang alim,kopiah tak tinggal...cakap ngalahkan pariahhhh...bai,duduk diam2 la..karier ko msti abis penggal ni punya...tak payah nak ampu sana ammpu sini...muka kueh talam ni umno pun tak layan ko