Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 26 Januari 2011

GEMOK GEMOK PENDEK PENDEK - MUKA BULAT BULAT




ANAK BADAK OMAN





LAWATAN ROSMAH DITAJA KERAJAAN OMAN
- meloya

Rosmah Mansor menjelaskan, lawatan rasminya ke Oman minggu lalu atas jemputan rasmi dan ditaja sepenuhnya oleh kerajaan negara terbabit.

''Semuanya (kos perbelanjaan dan penginapan) ditanggung oleh Oman, jadi pihak di sebelah sana (pembangkang) yang tuduh macam-macam... berdosalah dia, berdosa," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… DOSA DOSA INI TAK MASUK AKAL…. kah kah kah..

kah kah kah..NAK JADI USTAZAH PULAK... kah kah kah...

kah kah kah… YG PENTING KENAPA MAK JANDA JADI WAKIL NEGARA…. kah kah kah..

kah kah kah... SIAPA PILUH MAK JANDA INI?.... kah kah kah..

kah kah kah… BUKAN KES OMAN…. kah kah kah..

kah kah kah… KES GANTIKAN MALIKUL SEMBAB…. kah kah kah..

kah kah kah…KESIAN MALIKUL SEMBAB…. JADI MENTERI PELAJARAN TAPI METING ORANG LAIN… kah kah kah..

woit... JANGAN TUDUH PEMBANGKANG... kah kah kah..

kah kah kah... MALIKUL SEMBAB BUKAN PEMBANGKANG... DIA PEMBODOH... kah kah kah..

kah kah kah... PEGAWAI DI JABATAN SEMBAB LAH YANG MARAH.... kah kah kah..

kah kah kah...MEREKA MARAH KERANA HILANG KERJA....TAK DAPAT PERGI SAUDI...kah kah kah..

kah kah kah.... KALAU TIDAK DAPAT BUAT UMRAH FREE.... kah kah kah...

nota:
pelik kenapa oman belanja macam macam
selalunya pak arab ni bukan boleh percaya
tu pasal dijanjikan api neraka
ada apa apa ke?
arab ni suka : gemok gemok pendek pendek itam itam
boleh buat abdi halau unta kah kah kah


BINI PEROGOL PUN IKUT SAMA?




nota:
lari kut
malu nak tunjuk muka
laki jadi perogol kah kah kah



9 ulasan:

apa apa pun ok berkata...

kahhh kahhh kahhh bik mama nak jadi ustazah kahhh kahhh kahhh
kan dah cakap kahhh kahhh kahhh
kalau laki ustaz najibul al-mongoli kahhh kahhh kahhh
yg pompuan ustazah rosmahah mansori al-badakiah cambabi kahhh kahhh kahhh

Tanpa Nama berkata...

Arab akan diseksa 2 kali ganda dalam api neraka sebab sesatkan manusia dr ajaran sebenar Al-Kitab.

Tp Melayu masih takut nak pertikaikan sebab Arab pakai pedang maaaa....Melayu pakai keris kontot je.

Tanpa Nama berkata...

hahahahahahah........xbole blah...ustazah rosmah kata dosa, dosa, dosa........kah3.....bru balik negara arab dh pandai noh hukum agama....tp xjmpa kitab cerita pasai aurat wanita islam......kah3

Stupid University berkata...

Macam mana pulak dosa bunuh dan letupkan orang? Dosa tu tak kira ke? Hahahahahaha!

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kahh, anak badak Oman. Terbahak saya sekejap. Isham you never fail in make me laugh. Adoyaii, nasib kaulah Rosmah kena kutuk hari hari.

Tanpa Nama berkata...

dosa? apa UMNO BN tahu tentang dosa..

petikan dari fb user (arif azahari, elok kita renungkan): inilah kalau solat pun ta tahu apa yang di ucapkan. lalai dalam solat. tidak khusuk. dalam fatihah kita memuji Allah. keluar saja solat kita da minta di puji berlebehlebehan. tiap tiap tukar rukun kita ucap Allah yang maha besar. habis saja salam kita da berkepala besar. makan makanan yang di hidang kan di masjid di beze2kan ada hidangan vip le. mana letaknya penyelesaian. kita kena ubah buat apa yang nabi dan sahabat2 dan tabiin buat.yang membezakan seseorang itu ketakwaan bukan kaya dan terpengaroh nya sesaorang.

northerner berkata...

http://drmaza.com/home/?p=1195
hanya perbandingan..

Tanpa Nama berkata...

berdosa ye..xpakai tudung xberdosa ke ustazah,klu oman taja bukti kn jgn ckp je,report sprm bru th..

Tanpa Nama berkata...

Kalau kerajaan Oman sanggup sponsor memang Oman pun kerajaan yang bengap. Apa sumbangan anak badak ni untuk negara tu sehingga perlu di sponsor?

Tak masuk akal. Bengap.

+buruhkasar+