Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 13 Januari 2011

INI MEMANG HEBAT!!!




SEMUA MENUNGGU BILA?



nota:
wahai kj
berdebatlah kamu
sebelum mahathir
naik angin kah kah kah


AJAK BERDEBAT

Pemuda Umno hari ini telah menyerahkan surat rasmi mempelawa Anwar Ibrahim untuk berdebat berhubung isu ekonomi yang membabitkan manifesto 100 Hari Pakatan Rakyat sekiranya berjaya merampas Putrajaya dalam pilihan raya umum akan datang.

Surat tersebut diserahkan melalui Penolong Setiausaha Pemuda Umno Datuk Megat Firdouz Megat Junid dan Ketua Penerangan Pemuda Umno Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican di ibu pejabat Parti Keadilan Rakyat (PKR) di sini.

Dalam surat itu, Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin (gambar) menawarkan diri untuk berdebat secara terbuka dengan Anwar yang juga Ketua Umum PKR khusus kepada isu “Kaedah Mengendalikan Ekonomi Negara.


KJ THROWS DOWN THE GAUNTLET TO ANWAR - mkini

Umno Youth chief Khairy Jamaluddin will issue an official letter to PKR de facto leader Anwar Ibrahim tomorrow, challenging him to a debate over Pakatan Rakyat's 100-day reform plans.

In a post on Twitter, Khairy said that the BN Youth secretary would be submitting the letter to Anwar's office.

"Anwar's office and BN Youth can date, time, venue, format, (choice of) moderator and other details," wrote Khairy.

Earlier today, Khairy told reporters that he was adamant on debating the topic with Anwar because Pakatan's 100-day reform plan is “unrealistic and simplistic”.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



SYARAT SYARAT DEBAT YANG DITETAP OLEH KJ:

1 – anwar tidak di benarkan memakai alat pembesar suara
2 – alat pembesar suara hanya untuk kj
3 - 300 ahli gerombolan dibenarkan dalam dewan
4 – hanya lima orang penyokong anwar yang dibenar masuk
5 – anwar tidak dibenarkan mengunakan perkataan ini :
maka
kita
rasuah
dari
ia
itu
pun
malaysia
melayu
kerana
sebab
orang
masyarakat

6 – jika anwar menggunakan bahasa inggeris tidak dibenar
menggunakan huruf ini :
e
a
i
o
u
d
k
g
b

7 – sesudah debat anwar dan penyokong nya wajib menyusun meja
8 - semua bil leterik dan sewa dewan hendaklah dibayar oleh anwar
9 – tidak dibenarkan dalam debat untuk bertanya kenapa isteri kj gemok
10 – ketika berdebat anwar tidak dibenarkan memandang kj

bsyarat yang sama juga akan digunakan untuk debat diantara najib dengan anwar.
kecuali syarat no 9 – sila ganti isteri kj kepada suami najib kah kah kah


17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

debat je lah. kot kot anwar berbuih mulut

Tanpa Nama berkata...

Ooi... KJ bahlol.
Anwar cabar debat dengan Najib.
Bukan awaklah yang nak dibuang UMNO-BN.
Menyebuk aje, nak mengampu ke.
Awak dan Nazri botak tu, takda standardlah.
Bukan taraf Anwar.
Macam langit dengan bumi.
Nanti berbuih mulut tu dikerjakan Anwar.
Anwar bertaraf dunia tau.
Berdebat dengan Obama anytime.
Awak berani, ada teloq ke.
Ampulah Najib tu, takkan jadi menteri punya.
Kerusi Rembau dah nak hilang, cakap pun masih merapu.

Anti TELAN berkata...

Jika benar-benar mahu berdebat perlu ada seorang HAKIM.

Ia mesti berakhir dengan siapa MENANG dan siapa KALAH.

Siapa yang kalah mesti LETAK JAWATAN dan seterusnya menyertai parti pihak yang menang...kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

jgn sebut perkataan ayah mertua or menantu

1Crony berkata...

Salam Bro TT. Posting Bro paling kelakar sekali di tahun 2011. Satu lagi syarat yang paling atas sekali oleh KJ ialah Anwar kena tampal mulut dengan masking tape dan hanya dibenar menggunakan bahasa isyarat sahaja.

Tanpa Nama berkata...

http://www.mygosip.com/2010/12/bila-khairy-jamaluddin-dan-isteri-jadi-model-catwalk.html

Tanpa Nama berkata...

apa barang kj nak debat dgn nuar, kj pi debat dgn tontowi la, baru sama level.

Tanpa Nama berkata...

last political resort.as long as mahathir is alive.you will not go far la KJ.just accept that and leave politics in a dignified way before another sodomise case is created.hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

main telur ngan gili lg bagus khairy

Tanpa Nama berkata...

Orang tak jemput masuk gellangang dia pulak sibuk seperti hidung tak mancung pipi tersorong2.
Zaman dan masa awak dah berlalu KJ....tak sapa peduli lagi menantu Pak Doll zzzzzzzz

Tanpa Nama berkata...

Nak jugak tengok graduan Oxford beraksi di persada pemikiran. Smua org kata graduan oxford in pandai2 belaka. Tak sabar den... kah kah kah kah!

cicit ngah layor berkata...

KJ ni bukannyer dier nak berdebat sangat dgn Anwar tu.Dier nak bagitau boss dier,jangan jadi penakut.Esok,bulih ler dier berkokok mengaterkan yg dlm umno ni hanyer dier dgn sabri cik jer yg adere telor...yg lain tu ader batang bughuk jer.Dah alang2 titik..bior tumpah teghuih.

Tanpa Nama berkata...

KJ budak hingusan, beliau hanya layak berdebat dengan kanak kanak hingusan sahaja, Beliau tidak layak berdebat dengan sesiapa pun orang dewasa. Kalau tak pecaya tanya Mamak Madey kutik kerana dia yang cakap.. KJ TU BUDAK HINGUSAN.

Tanpa Nama berkata...

Salam, Bro TT ni mmg tak takut C4 la.. nanti C4 dibaling dari level4 kang.. baru gugur janggut tuh.. kah..kah..kah.. 1BN 1UMNO dah sasau dgn kaler Oren..! kah..kah..kah.. lepas ni kita semua pakai baju Oren Jer!!! Bro TT buat la satu design kalau berani... kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

kalu madey umur panjang
kj tak jadik2 menteri

mintak2 bior le umur madey 200 taun
baru padan kj

Tanpa Nama berkata...

cilaka punya beruk KJ, jawatan dalam kabinet pun tak ada. Lu bogel lagi baiklah. Tak sedar diri si jijik KJ

Tanpa Nama berkata...

Ha ha sapa lagi nak tawar khidmat jurusolek... soly, juruspekin Najib lwn DSAI ni ah?

KJ (syarat dia kat DSAI: kueen ingris onli) dan Nazri (pakar Apocot, tapi gaban lalu terkeluar topik) udah, jadi yang lain camna?

Belum abis DSAI nak pikiaq sama ada nak terima tawaran KJ atau tidak, Pemuda buat hal pulak dah! Deme pulak nak tawar khidmat jurusolek...oops soly, juruspekin KJ. Nak debat dengan sapa ambo pun dah jadi confus, dok masing2 asyik melatah.

Tengok2 debat Najib vs DSAI jadi KJ lwn Pemuda, ataupun Nazri lwn Inobrain Ahli. Belum lagi Pemuda MIC masuk campur nih - lagi haru-biru ler maknanya.

Las las, debat Najib lwn DSAI jadi JJ lwn Rais, baru lar apa yang disebut sbg Debat of De Century (soly, x tahu translate Century atau tajuk yg nak didebatkan).

Mujor le Bik Mama luar negara. Kalo tidak nahaslah kamu semua kena pancutan lazer!

Kah kah kah, kerajaang gerombolan dah naik bengong. Kita pun kena tompang sekaki bengong, kalo tidak kita yang masuk Tampoi.