Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 13 Januari 2011

TAKUTKAN CHINA



JANTAN CHINA TERAKHIR



nota:
bayangkan negara kita ini
pm nya terlibat dlam kes bunuh
menteri china nya terlibat dalam porno
menteri budaya perogol
ketua menteri tibai kanak kanak

malaysia boleeeee kah kah kah



NEGARA ISLAM: MASYARAKAT CINA DIMINTA TIMBANG IMPLAKASI
– meloya

Masyarakat Cina khususnya di kawasan Dewan Undangan Negeri Tenang di Johor diminta membuat pertimbangan mendalam mengenai implikasi penubuhan negara Islam yang diperjuangkan oleh Pas.

Presiden MCA Datuk Chua Soi Lek berkata, Pas semestinya akan menjadikan agenda itu sebagai satu kenyataan jika dipilih memerintah.

"Pas tidak akan berundur daripada penubuhan negara Islam, ini satu peringatan kepada DAP dan semua rakyat bukan Islam. Jika tengok semua parti politik di negara ini, hanya Pas yang bercakap mengenai agama sebagai agenda politik.

"Jika Pas mempunyai kuasa dan memerintah, dia kena memenuhi apa yang dia lakukan dan menepati perlembagaannya untuk menubuhkan negara Islam,” katanya kepada pemberita selepas menghadiri majlis penyampaian sumbangan dan meraikan warga emas sempena Tahun Baru Cina di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. ADA NEGARA ISLAM DENGAN HUKUMAN KHUSUS UNTUK MALAON INI… kah kah kah..

kah kah kah… SETIAP PELAKON PORNO…. AKAN DIPOTONG PUNAINYA… kah kah kah..

kah kah kah… KEMUDIAN BADAN DI TURIS DENGAN PISAU…. kah kah kah…

kah kah kah… KEMUDIAN DI CURAH CUKA…. kah kah kah..

kah kah kajh… LEPAS DI BALUT DENGAN KERENGA…. kah kah kah…

kah kah kah… SELESAI SEMUA INI…. BARU DISULA…. kah kah kah

kah kah kah… BAGI CHINA INI TAKUT NAK BERLAKON PORNO LAGI… kah kah kah..

nota:
kenyatan ini menandakan bahawa
china di tenang sednag berfikir untuk mengundi pas
kenyataan ini untuk menakut nakutkan orang china

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ekau ni sham...jgn la di potong kolopir dio...kosian pulak den...

GOSOK PAKAI KERTAS PASIR sampai haus cukup la..kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

itu negala islam wa talak takut maa,pasai wa talak c4 olang,talak tibai kanak2,talak bikin maksiat macam itu sooi punya ah lek.lagi cepat bikin negala islam wa lagi suka ooh, suma olang jadi olang baik2 talak belani mau buat jahat.hanya olang2 umno sj takut negala islam pasai lia olang tak boleh buat semua benda2 jahat lagi loh.

cicit ngah layor berkata...

Depan umno,anggok2.Belakang umno,gekeng2,tambah kongfu lagi.Malaon ni dah moler menunjukkan belangnyer membenci Islam dgn cagher berdepan,cakap dah tak berlapik lagi.Jangan biorkan penyakit ini menular...cantaih sampai tak tinggai benih.Kalau badan bergelumang taik,jangan bercakap lebih2.Bukan ker spesis ni yg buat soghat bantahan pasai azan diSelangor baghu2 ni?.Ngaper umno tak heboh 7 haghi 7 malam?

Tanpa Nama berkata...

Fap Fap Fa

Tanpa Nama berkata...

Ini lah Islam UMNO... diri sendiri tak mahu sembahyang tapi turut melarang orang lain jangan sembahyang.
UMNO menyesatkan lagi menyesatkan orang Islam dan bukan Islam.
Pejuang bangsa dan Agama......pppiiirrraaahhhh

Tanpa Nama berkata...

Cilaka punya pelakon porno laknat...Islam adalah suci kurniaan Allah kepada hambanya..jangan cuba menghina agama kami..

Tanpa Nama berkata...

Salam TT..

Agak2 G-String yang amoi tu pakai atas arahan Chua Soil Leak atau amoi tu memang nak pakai sendiri..

Corn-fuse memikirkannya..haha..

PejuWANG berkata...

KAH KAH KAH
BERANI DIA KELUARKAN KENYATAAN MENGALAHKAN PEMIMPIN DAP..

KARPAL SINGH PUN TAK PENAH CAKAP SEBEGITU RUPA SEINGAT AKU LAH...

KALAU CINA NI DAH CAKAP SEBEGINI RUPA..
MANE PERKOSA?? MANE PEJUANG ISLAM?? PUKIDA?? XKAN NK DIAMKAN AJER??

ADAKAH SEBAB CINA NI MAKI PAS PEJUANG ISLAM NK DOK DIAM JA?? KAKKKAKKAA

KAKKAK CINA NI MENGUGUT CINA2 LAIN SUPAYA BERHATI2 DGN ISLAM.. KKAKKAAA

Tanpa Nama berkata...

lancau punya solex...pukimak ko..hoi zolbisol, mana kau?punai dah kena gigit hanjing ka?ko pun sama pukimak macam solex!!!!!celaka celaka celaka!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

"Jika tengok semua parti politik di negara ini, hanya Pas yang bercakap mengenai agama sebagai agenda politik."

Jadi betul laa, UMNGOK tak perjuang agama?

MCA kata maa, bukan DAP..

Tanpa Nama berkata...

mengapa kau membisu..PUKIDA?
mengapa kau termenung..Perkosa
itu cibai sudah naik kapla..lu orang masih senyap ke?lancau lu kasi anjing mkn la..

MadeyBersiong berkata...

ini MCA kata, bukan DAP kataa maa..mana PERKASA?? terkencing dalam seluar ke?? PEKIDA?? pegi makan tahi ayahanda laaa kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Sakitnyer perut aku Isham oii..mengapa zalim benor? Potong punainyer? Kelar badannyer? nak tambah jahatnya lagi tuh, curah cuka pulak? Tak habis lagi...bungkus ngan kerengga! Pas tu baru sula...Woish, memang kecut perut benarlah CSL..

Zalim tahap gaban nih!

din kaki lutu dreba berkata...

Cara solek cakap ni jelas menunjukkan dia tak suka islam

org macam ni kah nak kita sokong?
orang macam ni kah nak kita pangkah?
parti orang macam ni kah nak kita pilih?

kalau melayu dan islam pun ikut cakap soleh, atau sokong solek, atau pangkah pati solek; maknanya melayu tu memang tak suka islam jugak lah. Kata nak tegakkan islam!

Dah jelas macam ni pun tak nampak?
bangang punya melayu umngooook

leng chai berkata...

Mintak2 cibai solek ni mati akibat menderita HIV positip dan kena aid