Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 13 Januari 2011

PAKAR MENIPUVASI



BERAPA SEKILO ?



nota:
macam macam dibuat
semua nak tipu orang melayu
beli datuk
beli ijazah
kah kah kah








HASAN ALI DIINGATKAN PATUHI PENDIRIAN PAS - mkini PAS

PAS hari ini memberikan ingatan kepada pimpinannya di Selangor supaya tidak bertindak atau membuat kenyataan yang berbeza dengan pendirian yang telah diputuskan parti itu seperti yang dinyatakan oleh presidennnya baru-baru ini.

Harakahdaily memetik setiausaha agung PAS, Mustafa Ali berkata, parti itu bersama dengan Pakatan Rakyat telah membuat keputusan bahawa mereka akan menyokong penuh pucuk pimpinan kerajaan negeri di Selangor dalam menghadapi isu perlantikan setiausaha kerajaan negeri.

Hari ini pesuruhjaya PAS Selangor, Hasan Ali dilaporkan mengeluarkan kenyataan yang antara lain berkata, beliau boleh bekerja dengan setiausaha kerajaan negeri Selangor yang dilantik kerajaan Pusat iaitu Datuk Khusrin Narawi kerana beliau pernah bekerja dengan kerajaan.

Hassan juga memberikan amaran kepada kerajaan negeri Selangor supaya tidak menyerang Khusrin secara peribadi kerana "ia tidak adil dan boleh menimbulkan masalah dengan 28,000 kakitangan kerajaan yang ada."

"Jika mereka buat piket, kita akan bermasalah," kata Hassan.


PAS SELANGOR MAKIN MESRA DENGAN KHUSRIN - mkini

Pesuruhjaya PAS Selangor Hasan Ali berkata, beliau percaya isu berhubung pelantikan Mohammed Khusrin Munawi sebagai setiausaha kerajaan negeri (SUK) akan dapat diatasi.

Hasan berkata, beliau sebelum ini pernah menghadapi masalah ketika bekerjasama dengan Mohammed Khusrin yang ketika itu menjadi pengarah Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS).

Exco hal ehwal agama Islam itu menjelaskan, tidak wujud masalah apabila Khusrin melaksanakan dasar-dasar yang ditetapkannya.

Bagaimanapun, masalah timbul apabila Mohammed Khusrin mengambil pendekatannya sendiri dalam isu-isu tertentu ketika melaksanakan dasar berkenaan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…INGAT TAK APA MADEY KATA… kah kah kah..

kah kah kah… MADEY TANYA BERAPA BANYAK DUIT BELI IJAZAH…. kah kah kah…

kah kah kah…. MALAON INI BERNIAT NAK JADI MB SELANGOR… kah kah kah..

kah kah kah... MALAM 8 MARCH 2008... MALAON INI SEDANG BUAT DEAL... kah kah kah..

kah kah kah... CUBA BUAT DEAL DENGAN TOYO... kah kah kah

woit… INI KERANA UTANG BANYAK…..BANK AKAN CARI… kah kah kah…

kah kah kah… BILA BANK CARI… KENA PAU… MACAM MAT MONGOL KENA PAU OLEH SINGAPURA…. kah kah kah…

nota:
malaon ini ketika demo anti penswastaan air hilang
muka hidung tak nampak

lepas demo itu bila ditanya oleh teresa kok mana tak sampai?
malaon ini jawab … jam tak dapat masuk ke masjod negara
ketika ini eli wong mencelah…. jam pun dia dapat masuk
( ini hadis saheh dari perawai yang saheh)

muka macam ini bukan sja agama akan dijual
mak ayah pun akan digadai asalkan dapat
jadi pakar motivasi
dan buka kem di hulu langat kah kah kah


SIAPA MEREKA INI?




17 ulasan:

hassan ali haram jadah berkata...

hassan kenapa la kau ni sial sangat? kau la yg tarik tauliah khalid samad dari cwramah dlm masjid.musuh dalam selimut.phd pun nak beli.hassan ali haram jaddah..

Ayamtido berkata...

Aii TT... Posting macam ni laa yang buat kan aku hilang rasa hormat kat kau.. Ada beribu-ribu posting yang menarik... Tetiba keluar macam ni... TT dah termakan fitnah gerombolan nak pecah-belahkan pakatan ke? Kan selalu TT tulis kalau nak baca gerombolan punya berita kalau takda maknanya ada... Sama laa macam ada maknanya takda... Kalau takda bukti tapi cerita mulut je Tak yah tampal. Kalau tak, TT ni sama ja macam blog tok-tok gerombolan... Tak berilmiah, takda percambahan ilmu, tok leh buat manusia menuju kedepan...

DR 1221 berkata...

hassan ali jual agama ?

kah kah kah

khalid ibrahim tak jual ?
khalid samad tak jual ?
lim kit siang tak jual ?

kah kah kah

mosabit berkata...

tak habis habis...si anak ali ni....
bangang menjadi jadi....
tak serik serik....

memang dasar nama ada bunyi ali ni....

si mai lips... A L I..not 'ALI....

ibrahim ali.....

ali rustam.....

all eeeee.....

kah kah kah kah kah kah ....

Ahmades berkata...

Munafik punya Hassan Ali....

Tanpa Nama berkata...

PAS, tolong kasi singkirkan 'pakar menipuvasi hassan si anak ali'..orang ni memang tak boleh percaya !!

dengar khabar angin si hassan anak ali tengah buat 'deal gelap' dengan najib nak dirikan patung besar rosmak di shah alam !!

Tanpa Nama berkata...

Ini lagi jowo nak tipu melayu....baca di sini
http://maskancil.blogspot.com/2011/01/mahaguru-dan-maha-penipu-jangan-mudah.html...hau hau hau hau....Sri Sultan Kajang Manten Rodan Johari Mansor Motoboto Nusantara....kah kah kah..wong jowo kuat lebong!

mata-lembu shah alam berkata...

Imam Sayyidina Hasan bin Sayydina Ali bin Abe Talib / Sy Hasan bin Fatimah AlZahrah binti Muhammad SAW.

Hassn bi Ali
Mustafa Ali
Azmin Ali
Ibrahim Ali

Tongkat Ali.

Majlis Debat Perdana YB Datok Dr. Hasan Ali dengan YB Khalid Samad.
Tarikh 15 Januari 2011.
Jam : 9.00pm
Tempat : MBSA Shah Alam
Tajuk : KHUSRIN
Moderator : YB Ibrahim Ali

Di Jemput hadir.

Tanpa Nama berkata...

Setahu saya Hasan ne banjo bukan jowo.. sapa yang tau tlg kompom.

merahsilu99@gmail.com berkata...

aku tak nampak pun muka Hasan anak Ali masa solat hajat perdana di stadium malawati.
khalid samad, kau diam jangan lawan pesuruhjaya Pas Selangor nanti kau kena jual. sape lawan Hasan anak Ali kena jual @ gantong @ ***.

kat selangor kalau ahli/penyokong Pas rakyat marhen/revolusioner carilah Khalid Samad. kalau ahli Pas yang elitis/borjois carilah Hasan anak Ali.

Anti-Gerombolan berkata...

Bang Isham,

Saya minta you bertanding di pilihan raya akan datang di kawasan Hassan Ali (tahi lalat gerombolan) sebagai calon bebas Parti Tukar Tiub. Kalau you tak nak bertanding, kita kempen supaya calon gerombolan dipilih jadi wakil rakyat. Hassan Ali ni pun ahli gerombolan tapi kita mahu dia ditendang keluar dari PAS bersama dengan Haji Hadi & Nasarudin. Jika tidak, dia pasti akan terus menjadi tahi lalat gerombolan.

sejadahburuk berkata...

salam to all

bagi aku apa yg yb hassan ali tu cakap ada kebenarannya,cuba pikir rasional sikit jgn syik nak marah je.

ini ada lah cara kerajaan yang bertanggungjawab,jgn main pukul je, ko kna paham penjawat awam ni penting bukan leh tibai je,nak tibai tibai la gerombolan.

lagi 1 nak main ngan puak istana ni kena politik sikit xleh main hentam je,ibarat tarik rambut dlm tepong,kalau semua pakat marah kat istana kena ada yang nampak lmbut sikit walaupun kita tak setuju,kita sekarang kerajaan bukan pembangkang.
so paham-paham la,jgn duk bawak menteliti pembangkang. korang da kuasai state setakat isu kushrin ni mudah je pinda perlembagaan negeri dulu pastu desak ksn /jpa tukar tak payah nak polimikkan isu ni pasal istana da campor tgn.
pasal yb hassan ali nasihat yb shuhaimi tu pun betul jgk untuk meredakan keadaan.
yakinlah keikhlasan yb. dato hassan ali. xda nye dia nak masuk umno...

MonkeyShooter berkata...

Salam Bro TT. aku lihat muka Hasan Ali ini ada mirip dengan salah satu makhluk dalam filem Lord Of The Ring. Jaga-jaga munafik politik seekor ini! Apa yang Bro TT tulis itu tentang beliau memang aku akui 200% benar dan boleh diperhitungkan. Malaon ini kalau memakai songkok pun tak sesuai (kecuali songkok tinggi), apalagi memakai lebai. Dahlah rambut tak pernah trim, bercakap bersembur-sembur air liur basi keluar. PAS kena lebih matang memilih golongan yang dikatakan profesional bagi menerajui parti itu, jangan tersalah pilih, maka terpilih beruk bertopengkan manusia. Nak bukti, tanyalah YB Khalid Samad. Mungkin beliau lebih maklum perangai si pengkhianat ini.

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham, gua mmg penyokong tegar PR, tp pd PRU akan dtg, jika gua berhadapan dgn calon PR jenis Geng Perpaduan seperti Ustaz Nasa, Mustapa Ali, Hasan Ali dan yg sewaktu dengannya...maka terpaksalah gua rosakkan undi gua...gua tak akan sesekali bagi undi pada geng yg suka main dlm gelap dan terkantoi dgn Pak Lah nie...

sejadahburuk berkata...

bodoh la sapa yang caya fitnah ni...

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro..

Anak si Ali ni memang musuh dalam kain..mengendap..merangkap ..bila dah dapat ..ada peluang ..rembat lar cukup-cukup..

Aku cadangkan si ali dgn kusrin kasi meja sebelah-sebelah..baru lebih mesra...dah dua-dua bertopengkan agama ..lidah bercabang..

Tanpa Nama berkata...

lu lawak la isham, ronnie liu 2 yg terang musuh islam hg x nampak.. tp hassan ali hya bg pendapat yg lari skt dari pendirian PR terus hg fitnah macam2.. woi butuh!!! kalau setakat cakap tp x bagi bukti 2 dah dikira fitnah babi woi! bagi aku selagi dia 2 x islam dia mmg musuh Islam walaupun dia berbaik dgn parti yg perjuangkan Islam! kalau 2 pun hg x blh pikir baik hg duduk di rumah beribadat lg bagus! hg dah tua pemikiran pun dah tua! bodoh!