Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 12 Januari 2011

JAMALUDDIN JARJIS DI MANA KAMU ?




BUKAN YANG INI





JURUSOLEK DAKWA DICABUL TERIMA SMS LUCAH ? -mkini

Seorang jurusolek mendakwa beliau dihujani pelbagai teks pesanan ringkas (SMS) lucah dan juga ugutan selepas membuat aduan bahawa seorang ahli politik di Perak mencabul kehormatannya pada sambutan menjelang tahun baru.

SMS berkenaan dihantar melalui beberapa nombor telefon bimbit yang tidak dikenali - ada yang menyarankan supaya hubungan seks diadakan dengan wanita itu dan ada pula yang mengugut untuk merogolnya.

“Dia terima SMS itu selepas buat laporan polis. Wanita itu kemudiannya membuat laporan polis kedua berhubung SMS berkenaan,” kata peguamnya, Leong Cheok Keng, ketika dihubungi.

“Ada antara SMS itu menggunakan huruf 'F' dalam perkataan bahasa Inggeris.”

Jurusolek itu pada dalam laporannya berkata pada kejadian 31 Disember tahun lalu, ahli politik yang terkenal itu meramas buah dadanya di sebuah kelab di Ipoh.

“Laporan polis dengan jelas menyatakan dia dicabul oleh ahli politik tertentu. Sekarang kes sedang disiasat dan pihak berkuasa akan menentukan sama ada mendalkwa atau tidak individu berkenaan,” kata Leong.

Menurut beberapa laporan media, Ketua Polis Perak, Mohd Shukri Dahlan mengesahkan laporan itu tetapi enggan mengulas.

Leong juga menafikan bahawa vwanita itu telah menerima pampasan dari ahli berkenaan supaya menutup kes tersebut.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… DI MANA JAMALUDDIN JARJIS?.... kah kah kah..

woit… RAIS YATIM DI MANA?.... kah kah kah..

woit…. RAHIM THAMBI DI MANA?.... kah kah kah..

kah kah kah…NAJIB RAZAK DI MANA?.... kah kah kah…

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. ZUL NORDIN DIMANA?.... kah kah kah..

kah kah kah…. ADA TANDA TANDA BISUL….. kah kah kah

nota:
ini mesti dari party pas
malam itu tersalah masuk
kah kah kah

kalau pkr atau dap
mesti dah ada nama
kah kah kah


LENGGGONGGGGG APA MACAM
ADA BAIK MCA DI SANA?

kah kah kah





10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tentu bukan ahli politik PR
kalau PR tentu dah heboh 1Malaysia

nak tau sapa?
cuba2 ler tanya lebai google
mana ler tau lebai google boleh jawab!

Tanpa Nama berkata...

siapa tu TT ?? kasilah pecah berita sama dia !!

Tanpa Nama berkata...

ehhh..macam nak kenal je mamat dlm gambar tu......

Tanpa Nama berkata...

bro TT,

gua tahu lu tak entot entot,tak menjarjis...gambar atas tu hanyalah photoshop.agenda BN nak jatuhkan PR..

kah kah kah..

Modern Talking berkata...

ending mesti potong stim ni.. last2 kes senyap... habuk pun xde..x pancut2 pun nampa politikus tu

azmie berkata...

1mesia, negara plg banyak raja. raja ramas ada, raja raba ada, raja dvd blue ada, raja rogol pun ada

Tanpa Nama berkata...

Wa stim dgn clue lu bagi tu...

Lorisimen

Tanpa Nama berkata...

bro TT, macam ni baru kelas bro...
pakai gambar sendiri...
pasni pastikan bro yg jadik model untuk setiap tajuk...
contohnya kalao cerita pasal kopek bik mama, make sure bro punya gambar pakai coli bik mama...
baru ada kelasssss
kah kah kah kah

opisboi berkata...

zul bisul tengah seteam skodeng KAVITHA bogel terangakt kopiah si bisol...utang bila mau bayarrrrr dar!

Tanpa Nama berkata...

oit tanpa nama 23:35

aku ingat, kalo TT sendiri jadi model, musta ada orang cakap "perasan macam cikgu dari parit" tu..

cukuplah TT julung2 kali taruk gambo candid dia kat sini.. takat video dan iklan ceramah TT dulu, bender ni standard la brader.. ini siaran rasmi TT..

TT itu candu