Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 13 Februari 2011

BUKTI KAN MELAYU NYA



DATOK BAHAMAN



nota:
lihat gambar datok bahaman lagi ada
kenapa gambar sebelah ayah madey tak ada?
kenapa nak sorokan?
apa rahsianya?
hitam sangat ke?










INI PASIR PUTEH TAHUN 1915


nota:
lihat ini pun lama
ada bukti ada gambar
tak munusabah kutty tak ada gambar






MELAYU DALAM DILEMA PERTAHAN HAK SENDIRI – MAHATHIR
- meloya

Orang Melayu hari ini berada dalam dilema yang besar apabila tidak lagi boleh bercakap mengenai kepentingan Melayu kerana akan dikatakan rasis.

Mahathir Mohamad berkata, lebih malang, orang Melayu pula tidak mampu mempertahankan diri sendiri kerana lebih banyak mengalah dan berundur diri kononnya dengan cara itu lebih mudah untuk mendapatkan keamanan.

Malah kata beliau, sehingga pada satu tahap kita juga tidak lagi boleh mengatakan bahawa negara ini adalah tanah air bagi orang Melayu dan seolah-olah Melayu ini adalah pendatang sama seperti pendatang lain.

''Kita selalunya malu alah pada bangsa lain dan tidak berani menyebut perkara yang benar dan ini merugikan kita kerana kita tidak berniat untuk merampas hak mereka.

''Jika kita terus berpegang kepada nilai ini, maka kedudukan kita akan terhakis,'' kata nya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… PETAMA NYA .. MADEY INI MELAYU KE?... kah kah kah..

kah kah kah… KALAU MELAYU MANA SALASILAH MELAYU NYA… kah kah kah..

kah kah kah ..KENAPA TAK ADA GAMBAR DI SEBELAH AYAH MADEY… kah kah kah..

kah kah kah… APA YANG HENDAK DI SOROKAN KALAU ASAL USUL MELAYU…. kah kah kah..

kah kah kah… SIAPA NAMA MAHATHIR INI SEBENAR BENAR NYA… kah kah kah….

kah kah kah..APA ITU KUTTY?.... kah kah kah..

kah kah kah... MANA PERGI KUTTY?... kah kah kah..

kah kah kah...KUTTY INI NATANG BEWOK KE?.... kah kah kah..

woit… MADEY API API KAN MELAYU DENGAN SENTIMEN ANTI CHINA DAN INDIA… kah kah kah..

kah kah kah… WAL HAL MADEY LAH YANG MENKAYAKAN CUKONG CUKONG INI… kah kah kah..

woit…SIAPA KAYAKAN ANANDA KRISNA… kah kah kah..

woit… SIAPA KAYAKAN VINCENT TAN… kah kah kah..

woit… SIAPA KAYAKAN V.K.LINGAM…. kah kah kah..

woit… SAIPA KAYAKAN YEOH TIONG LEY… kah kah kah….

kah kah kah….SIAPA BUAT SISTEM INDEPENDENT POWER PLANT?... kah kah kah..

kah kah kah….SIAPA REMBAT TANAH KTM DI SENTUL…. kah kah kah….

kah kah kah... KALAU PRO MELAYU KENAPA SWASTAKAN LEMBAGA LETERIK NEGARA… kah kah kah…

kah kah kah…. KALAU PRO MELAYU KENAPA SWASTAKAN AIR NEGARA…. kah kah kah..

kah kah kah… KALAU PRO MELAYU KENAPA SWASTKAN HOSPITAL… kah kah kah..

woit… KALAU MADEY BETUL MELAYU… KENAPA MASA MASUK UNIVERSITI SINGAPURA MENGAKU NANDEK…. kah kah kah…


24 ulasan:

ImNeO berkata...

Sedarlah wahai rakyat malaysia tak kira Melayu, Cina, India, Iban, Kakun. Melanau dll. Negara kita sedang di rakusi dan di bolosi penyangak2 yang mengaku diri mereka Melayu dan Islam bersama cukong2 depa.
Selamatkan bumi Malaysia tercinta ini. Marilah kita sama2 jadi pandai, tidak mudah diperalatkan.

Tanpa Nama berkata...

betullah bro

kalau jantan ada telurnya
kalau betina ada bijiknya

kalau melayu mana gambar bapaknya?

Tanpa Nama berkata...

Sama-samalah kita sedar, bahawasanya kerajaan UMNO/BN tidak boleh dijatuhkan melalui pilihanraya. pandang ke mesir, ke Filipina, ke Indonesia..diktator hanya boleh dijatuhkan melalui demontrasi jalanraya!

Bilalah agaknya kita semua nak sedar?

Tanpa Nama berkata...

Kimak punya orang..
Masa ada kuasa 1/4 abad tak cakap pon macam ni..kerja hari2 merosakkan hak orang MELAYU..
Betul kata TT..kalau betul nak tolong Melayu kenapa buat kerja Haramjadah masa ada kuasa..

Tanpa Nama berkata...

isham lu ltak muka bapak lu tgk
gwa nk tgk jgk muka bapak yg xreti ajar anak

mst bapak lu kongkek mak lu xbc bsmllah

Pakwe berkata...

ala..bapak mahadey tak photogenic cam lu la..

harharhar

Khun Pana aka johanssm berkata...

Cara untok Tun Mamak tipu adalah senang aje.

Bolih buat cherita gambar bapak elek , gambar datok elek sebab sudah hanyut dalam bah besar.

Tapi , tak kanlah rekod daftar masok belajar obat di Pulau Tumasek pon dah kena hanyut...

Pasti Tun Mamak ada saudara yang maseh tingal , yang maseh idup di kampong Kerala.

Kalao TV3suku bolih buat dokumentari kesah riwayat hidup Tunku Abdul Rahman ( tanpa gelas wiski dan sherri kesukaan Tunku dan tanpa nama Harry Boy)
Apa yang halang TV3suku buat riwayat idup Mahafiraun.

dinhakki berkata...

Bapak saudara aku yg kerja sekali dg dia cerita :
Semasa dia jadi Dr. kat hospital Alor Setar semua kaki tangan hospital panggil dia mamak . Masa tu dia taruh janggut dan misai berjambang .
Dia cukup seronok kalau orang panggil dia " Mamak " . Pasal masa tu banyak awek gila mamak . Bukan tak tau mamak " handsome " . Di kedah masa tu kalau boleh kawin dg mamak , tambah2 handsome macam madey , banggalah lah .

Tanpa Nama berkata...

bro!!
dah tentu bapak dia keling pariah...macam mana umnok bongok boleh jadikan dia presiden!!!

LibangLibu berkata...

Tuan TT,

1st time tgk gmbr Dato Bahaman.

Tq Tuan TT.

opisboi berkata...

saya bapak ada 3 line kapla atas itu satu payong hitam ketiak taruk, itu kain putih pakai kasi lutut sikit bawah taruh, kalu gambar ada, sumua worang ingat saya kiling punya anak, jadi saya melayu jadi kalu sebab worang malayu sumua buduh punya, saya kasi sikit cakap sumua purcaya..ini malayu senang lupa punya. kasi itu kain pulikat, sikit beras , gula wang 10 hennget sumua kat aku malayu.saya kari juga hantam, itu lemak punya masak say mana ada soka kasi wotak jem.

Tanpa Nama berkata...

Bro... projek pengswastaan Pelabuhan lu tak citer pun. Siapa yang ranking ke 26 & 34 terkaya di Malaysia?
Kah...kah...kah...

alexandersaidi.blogspot.com berkata...

:-) .. tq 4 da info

Tanpa Nama berkata...

ini cerita paling best pasal mahathir: http://malaysianindian1.blogspot.com/2008/06/mahathir-so-iskandar-kutty-dr-mahathir.html

dukun melayu berkata...

bodoh punya melayu.ketuanan melayu tak boleh beli sayur wahai toncet.

niezam84 berkata...

sampai satu mase para2 cukong akan tunjuk geran2 tanah di malaysia! mereka akan mendakwa ini bukan tanah melayu, ini tanah cukong



wahahahahaha

Non-Governmental Individual berkata...

BANGANG AH... IDEPENDENT POWER PRODUCER(IPP) YG TAK INDEPENDENT.. KAH KAH

SETAUN RM 19 BILLION DIBAZIR UTK BERI MAKAN IPP!

KENAPA WUJUDKAN IPP? IPP NI ORG TENGAH! JAP.. IPP NI SAPE? BUKAN GENG2 KRONI UMNO KE? KAH KAH KAH! ADOIII...

LAGI SATU, PENSWASTAAN,, KNPA NAK JUAL HARTA RAKYAT PADA KRONI? KAH KAH KAH!

POTONG LANJIAO LA....!

abu shahid berkata...

Mantap beb!

Kampong Kelawar berkata...

Ini pasti ada misi Madey,cuba nak tunjuk ada semangat Melayu,hebat nak bela Melayu.
Orang Melayu terutamanya orang UMNO jangan mudah tertipu;tujuannaya untuk mendapat tempat anaknya untuk mendapat tempat menjadi perdana menteri.Kalau tidak berhati-hati dan waspada sekali lagi Melayu ditipu mamak,habis pula tanah-tanah orang Melatyu dan tanah-tanah kerajaan kena jual dan difaraidkan oleh cukong-cukong.

Lau Tze berkata...

tuan tt.. Rasanya saya pernah nampak gambar mahather dgn bapaknya.. Mungkin gambar tu masih ada kat rumah dato saya

Tanpa Nama berkata...

Nak tengok GAMBAR ayah Madey ? Ada dalam Google Images. Name islam die ialah Mohamad Iskandar. Gunakan nama nie dan search .

master berkata...

Sudah la dey dgn melayu lu tu...BASI lu tau...BASI..lagipun gua bukan melayu..gua jawa..walaupun gua jawa..tapi gua tetap tk pernah sokong itu toyo taya yg dibicarakan atas rasuah..mak gua ckp..buat orang jawa malu je..wakakakaka...mak gua selalu ckp dgn gua..islam tk kira suku kaum atau bangsa..

kat akhirat esok bukan tuhan tanya melayu ke tk utk dihitung..

baik gua teruskan perjuangan ketuanan
ISLAM kt malaysia ni lagi bagus..
Sekurangnya gua tk tergolong dlm orang yg lemah iman sebab gua masih lagi ada nadi untuk tegakkan syiar dan bentuk sebuah negara islam kt malaysia ni..

Ini pesan gua untuk semua golongan islam tak kira parti apa pun..

Abu Sa’id Al-Khudri r.a. berkata: Saya mendengar Rasulullah shollallĂ´hu ‘alaihi wasallam bersabda: ”Barang siapa diantaramu melihat kemungkaran, hendaklah ia mengubahnya dengan tangannya. Jika ia tak sanggup, maka dengan lidahnya. Dan jika tak sanggup juga, maka dengan hatinya, dan yang demikian itu adalah selemah-lemah iman.” ~ H.R. Muslim

Ingat..yg dikira dlm islam ialah IMAN..ISLAM hanya agama..tanpa IMAN lu pi la google sendiri dimana letaknya orang islam tanpa iman tu..

Assalamualaikum......

Tanpa Nama berkata...

Mahathir'd daddy here :

http://espirasi.blogspot.com/2009/03/mahathir-sebaiknya-meneliti.html

Tanpa Nama berkata...

betul kate tukar tiup..
tapi masalahnya cube kite chek balik..tunku abdul rahman PM pertam Pure MAlay ker??

PM ke2, tun razak, malay sanagt ker??

PM 3 hussein??? ahahah ,..sangat Malay kan..
yang ke 4 nie mmg laaaaaaaaaaa ..dah org dok cakap die bukan malay..lantak..tp malay pon ramai gak Kaye zaman die kan..

yang ker 5 PM kite..abdullah....tersanagt sanagt sanagt malay..

nie yg ke 6 niee....oik langsung takde kacu..mmg pure kan..


hahaaha..


MalaySIA.....orang yg pure malay nie mmg tak leh nak JD PM ker.??? o mesti yang ade kacuk2 bru bleh??

atau PUre malay sanagt2 tu mmg tak mmpu nak jd PM..opppppppsss panas...

tak publis pon takpe..


huhu..