Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 13 Februari 2011

CUKONG TIPU LAGI




DULU ZOOOM MASUK BANK


nota:
mana dia madey yang berjuang untuk melayu
mana dia perkasa yang berjuang untuk melayu
kerajaan ketuanan melayu dah kena tipu
tak kan senyap aje kah kah kah


ISC TARIK DIRI KEMPEN MALAYSIA TRULY ASIA - meloya

Agensi pengiklanan, Integrated Strategic Communications (ISC) yang berperanan menjayakan kempen “Malaysia Truly Asia" tidak akan berganjak dari menarik diri daripada kempen yang menguntungkan itu kecuali apa yang disifatkannya sebagai “kekaburan” proses tender Tourism Malaysia diubah.

Ketua Pegawai Eksekutif dan pengasas ISC, Austen Zecha berkata, selepas menjalankan kempen “Malaysia Truly Asia” yang begitu berjaya selama 12 tahun, ISC membuat pembidaan untuk tiga tahun lagi tetapi memutuskan untuk menarik diri berikutan wujudnya ketaksamaan dalam proses tender.

Difahamkan bidaan itu adalah untuk hampir RM400 juta bagi pengiklanan dan kempenpromosi yang akan menjejaki pasaran di seluruh Eropah, Amerika Utara dan Oceania.

Beliau berkata, proses ”kabur” itu tidak saja tentang bagaimana kementerian membelanjakan bajet kerajaan tetapi juga tentang bagaimana kementerian mengendali proses berkenaan dalam mana Menteri Pelancongan, Ng Yen Yen mengeluarkan kenyataan di sebuah akhbar baru-baru ini yang mengetepikan peringkat presentasi dalam pemilihan.

NOTA:
faham tak apa makna nya berita ini?

ini kes perempuan china kelmarin yang buat kenyataan di kota baru
yang dia mendapat banyak panggilan talipon dari pelancung kerana
kes VALENTINE

faham tak apa makna nya?

bila jakim nak buat kempen bawa sprm siasat kes ini ?
bila jawi nak buat kempen siasat apa yang kabur?
bila sprm nak masuk?
tak kan jakim hanya tahu hal valentine saja
tak kan jawi hanya tahu hal valentine saja

ada 400 juta ringgit kontrek di sini
kenapa jawi atau jakim atau sprm tak siasat sampai mati

inilah dia yang dikatakan: YANG LAIN DI KETEPIKAN SYARIKAT ANAK DI UTAMAKAN
kah kah kah

nota:
orang jelobo cakap
betnio macam ini
patut mulut ateh dan mulut bawah
dipugar dongan lado - baru dio soda kah kah kah

2 ulasan:

Muntazhar berkata...

SYARIAT DIKETEPIKAN, SYARIKAT DIDAHULUKAN.............

Tanpa Nama berkata...

bangang si muntazhar ni..tu gambar hiasan le bengong...dah lumrah puak ameno ni memang macm ni..belum kering lg air mata si mati dah menyalak sana sini nak jadi calon..bangang tak sudah..macam2 jenis bangang kat dunia ni...