Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 7 Februari 2011

SIAPA BUNUH ALTANUYA?




SIAPA BERI ARAHAN BUNUH?



nota:
kes bunuh altantuya ini
masih belum selesai
di peranchis kes ini
masih dalam siasatan

kita tunggu dan lihat

wikileaks belum
buka lagi kes altantuya
masih ada 999 muka
surat tentang malaysia
yang belum diumumkan!

tiga hari dulu ada 1000 muka surat
satu dibuka kelmarin
tentang wakil hindraf yang jumpa
wakil amerika di london


TOLAK PIHAK YANG CUBA HURU-HARAKAN MALAYSIA:PM - meloya

Rakyat Malaysia perlu menolak hasutan mana-mana pihak yang cuba mengaitkan pergolakan di negara-negara lain dengan keadaan di Malaysia, Najib Razak di sini, malam ini.

Beliau berkata, keadaan tidak stabil yang berlaku di beberapa buah negara lain ketika ini tidak boleh disamakan dengan keadaan di Malaysia yang selama ini ditegakkan oleh semangat satu keluarga yang besar.

Katanya, Malaysia dibina dengan berpaksikan dasar yang adil dan saksama bagi membolehkan peluang yang seluas-luasnya dapat diberikan kepada setiap rakyat untuk mengecapi kehidupan yang lebih baik.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI CAKAP PALING MENIPU….. kah kah kah..

kah kah kah… SIAPA YANG ENTOT ENTOT ALTANTUYA…. kah kah kah..

kah kah kah… SIAPA YANG BUNUH ALATANTUYA…. kah kah kah…

kah kah kah…. SUAMI SAPA YANG REMBAT DUIT NEGARA…. kah kah kah..

woit.. SUAMI SIAPA JADI FLOM....kah kah kah

kah kah kah… SIAPA DAPAT DUIT KOMISEN BELI KAPAL SELAM… kah kah ka..

woit… JANGAN LAH NAK TIPU MELAYU…. kah kah kah..

woit… JANGAN LAH NAK BODOHKAN MELAYU…. kah kah kah…

woit… CUKUP LAH …MELAYU DAH RAMAI BODOH…. kah kah kah

woit... TAIKLAA KELUARGA BESAR.... kah kah kah..

woit... YANG BESAR MEMBADAK SUMBU ITU ROSMAH MANSOR.... kah kah kah..

nota:
raMai rakyat tak tahu
balai polis brickfeild tutup

pindah entah ke mana?

soalannnya?
siapa ambil tanak kerajaan ini ?
cukong mana?
towkay mana?
siapa dibelakang semua ini?

ini bukan huru hara
ini harta rakyat kena rembat!!!

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

balai brickfields??
balai sentul??

Tanpa Nama berkata...

Cis jangan jadi barua sesiapa. jangan pulak kaitkan hindraf keling auta nak black mail najib...ni auta..apa kata jika fail sami bellu kita buka...ada ke keling percaya..janganlah nak ugut melayu dengan macam ni..melayu bukan budak kecil...pukimak keling!

Tanpa Nama berkata...

Apa yang tidak di sedari oleh isteri FLOM setiap kali ia buka mulut amatlah membusok kan.
Walau pun berpuloh kali bersumpah dalam mesjid air muka nya tidak dapat
menutup apa yang telah dilakukan.
Tak cukup2 siang malam nak menambah harta dan tak ada segan silu menipu rakyat.
Apa punya manusia ni...

Khun Pana aka johanssm berkata...

Rakyat patut berterima kaseh kepada The Fat Lady of Malaysia kerana badak lah yang telah talipon kepada Saudi.
Badak juga telah lapor berita tersebut kepada Datuk Najis kemudian.

Tapi , adakah badak tersebut lapor kepada datuk najis apabila si badak selesai bermain C4 dalam hutan.

* betuahnya negara Malaisie sebab ada 2 PM.

fazliadha berkata...

bro....balai brickfield kena pindah ke seri petaling....gila luar kawasan kot??

opisboi berkata...

gua takut gak! takut keturunan genghiz khan & the tartar datang buat hara-haru sebab anak buah genghiz khan kene bom..hehehehehee

Tanpa Nama berkata...

balai polis travers brickfeild ciput dah kene rembatttt!!!??? hah patut la aku tak perasan..

awal2 dulu, dia tolak tanah belakang balai polis ciput tu.. kendian dia buat ntahapahapantah.. aku ingat, semua rumah dan asrama anak yatim kat area belakang dalam hutan sikik2 tu, sumer dah lama kene rembat dah..

Tanpa Nama berkata...

NAJIB DAH CUAK... KALAU TAK MAU JADI MACAM TUNISIA DAN MESIR BUBAR PARLIMEN SEKARANG KAU NAK BERAMBUS SECARA TERHINA KA KAU NAK BERAMBUS SECARA TERHORMAT....PILIH ANTARA 2 WAHAI NAJIB A.KA. BINI PUAKA

Read more: http://suwaritimur.blogspot.com/2011/02/siapa-nak-huruharakan-malaysia-najib.html#ixzz1DEFzTdnA

Tanpa Nama berkata...

en tt,

satu lagi balai polis, yg di sebelah jaya jusco tmn maluri, cheras pun dah bungkus. tengok lah, lepas ni apa jadi kat situ

en frr

Tanpa Nama berkata...

Jawapannya: FLOM

Punca Utama: Selain duit komisyen, si mati berpacaran dgn bini FLOM sampai ada anak. HoT !

Sumber: Dari mulut Konsul Kehormat Monggolia sebelum beliau 'di beli' oleh isteri FLOM.

IPD Brickfields di pindah ke Sri Petaling atas nasihat APCO. Ia ada kena mengena dengan Pusat Gerakan Agama yang ada di sana. Mudah untuk bertindak.

FLOM di beri 'kebebasan' bergerak sebagai 'menteri' untuk memberi pengalaman dan suasana pentadbiran tertinggi kerajaan untuk FLOM belajar cara mengendalikan jentera kerajaan untuk mempersiapkan diri FLOM untuk mengambil alih kerusi isterinya sekiranya berlaku sesuatu yang boleh menyebabkan isterinya meletak jawatan sebagai PM Malaysia nanti.

LKY sudah pun bersedia untuk perkara itu berlaku. Sekarang terpulang kepada Jembalang di sebalik WIKILEAKS bila akan di tiupkan wisel untuk mengeluarkan KAD MERAH untuk isteri FLOM.

Berjaya atau tidak, masa akan menentukan. Buat sementara ini berseronok-seronoklah dengan aksi-aksi luar biasa badak air bermain di dalam kolam air UMNO.

GWBOYS

Tanpa Nama berkata...

DIDI KOTA BELUD BERKATA.......SOALAN SIAPA BUNUH ALTANTUYA KAMI TAHU DAN AKAN KAMI JAWAP MASA P.R.U 13......