Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 9 Februari 2011

FLOM UNTUK MERLIMAU




FLOM TERBAIK CALON MERLIMAU



nota:
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

ya ampooon!
ini akan mengeggar seluruh politik malaysia
ini akan memgegarkan seluruh politik asia tenggara
ini akan mengegarkan semua reban ayam
kah kah kah


“CALON PRK MERLIMAU – KETUA WANITA KEADILAN CABAR NAJIB”

Adalah amat dikesali bila mana isteri kepada Perdana Menteri Malaysia, Rosmah Mansor yang cuba mengambil kesempatan publisiti atas misi murni menyelamat rakyat Malaysia di Mesir baru-baru ini.

Peranan beliau dalam misi ini nampaknya sudah melebihi tugasan seorang Menteri. Saya melihat keadaan ini jelas menunjukkan bahawa Rosmah sebenarnya mahukan pengiktirafan dalam kerja kuatnya di Oman, Bahrain dan kini di Mesir.

Maka adalah sesuai kiranya Perdana Menteri Malaysia, Najib Razak yang juga selaku Pengerusi Barisan Nasional (BN) memberi peluang kepada Rosmah untuk bertanding di PRK Merlimau yang akan datang.

Cabaran ini juga sesuai buat BN sebagai pujukan kepada hasrat Ketua Wanita UMNO, Shahrizat Abdul Jalil yang telah gagal meletakkan calon wanita pada PRK Tenang lalu.

Saya melihat pemilihan Rosmah ini amat penting bagi menyelamatkan berjuta-juta wang rakyat Malaysia dari terus dibazirkan dalam siri jelajah dunia dan pelbagai persidangan mengarut dibawah rancangan ‘Wanita Pertama’ Malaysia ini.
Andai benar PM Najib mahu buktikan perubahan, saya mencabar beliau untuk menerima cabaran ini.

Sekian. Terima kasih.

YB ZURAIDA BINTI KAMARUDDIN
KETUA WANITA KEADILAN
MERANGKAP AHLI PARLIMEN AMPANG

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mana boleh..silap2 najib pun si semah tak benarkan berkempen di Merlimau...maklumlah..kan merlimau tu kampung Ziana Zaing..nanti time kempen ziana zaing balik kampung dan terserempak ngan najib kan kan kan...tak ke haru.....

ALahaI sI LunCAi berkata...

OOO!!!

MAKNANYER..SELAMA INI ZURAIDAH MEMEKIK MELOLONG NI CERITA DENGKILAH YER..

NUAR BRAHIM PUN. MEMANGLAH ZURAIDAH TAK LAWA. TAPI BAGILAH PERHATIAN SIKIT.

TT LAH, TOLONG TENGOK TENGOKKAN. DENGAR CERITA TT NI PRIHATIN..

bik badak berkata...

Zuraida ini musuh negara. Kalau betul nak lawan saya, mari bertanding di Jelebu. Pompuan PKR murahan! Dengkilah tu tak dpt jadi FLOM mcm saya!

Tanpa Nama berkata...

FLOM tak perlu bertanding mana2 PRK sebab isteri nya sudah dipilih oleh rakyat.
FLOM berkuasa penuh dan isteri nya hanya mengikut perintah sahaja.

Tanpa Nama berkata...

FLOM tak perlu menjadi ADUN atau MP untuk berkuasa macam ahli-ahli UMNO yang bodoh kerana terpaksa bergaduh sesama mereka untuk dapatkan jawatan demi kuasa.

Hebat lah FLOM, wanita yang paling berkuasa di Malaysia hatta PM terpaksa ikut 'arahan FLOM' demi mengekalkan kerusi PM.

Tetap sekiranya FLOM tidak mahu terima nasib saperti KJ selepas AAB di paksa letak jawatan, beliau harus menjadi ADUN, MP atau senator untuk mengukuhkan Kuasa Politiknya kini dan selepas PM Najib.

FLOM perlu bertanding di tempat yang paling selamat untuk memastikan kemenangannya. Sekiranya merlimau selamat untuk UMNO, ambil lah peluang dengan menjadikan FLOM sebagai calunnya.

FLOM !

Tanpa Nama berkata...

zuraidah dengan isam macam pinang dibelah dua sama2 padan, nak tangok kalau hang berdua naik pelamin memang secocok dan package gitu ,,rupa hodoh dan perangai buruk,,,kah3

mampoooos upcono berkata...

Bro...

Luncai zaman dulu klu tak ada kerja kuat berangan dan terjun laut bawak labu. Otak dia letak kat buku lali.

Luncai zaman sekarang klu tak ada kerja kuat fitnah dan terjun lubuk umno bawak cibai. Otak dia letak kat lubang jubur shyfool.