Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 7 Februari 2011

MARI KETAWA LAGI INI






SATU HABUK PUN TARAAK



nota:
bila rakyat masuk ke dalam istana
first lady - semuanya berselerak
yang ditemui hanyalah coli dan seluar
gajut.

sayang nya coli dan seluar gajut ini
besais XXXXXX4496 kah kah kah


PARTI BEN ALI DIGANTUNG, SEMUA PEJABATNYA DITUTUP - ajensi

TUNIS 7 Feb. - Menteri Dalam Negeri Tunisia semalam mengumumkan penggantungan ke atas parti pemerintah yang digulingkan, bekas presiden Zine El Abidine Ben Ali dari semua aktiviti politik dan menutup semua pejabatnya. - AFP

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

"Dr Mahathir Mohamad berkata revolusi dan pergolakan di beberapa negara Arab menunjukkan rakyat mahukan perubahan kerajaan atau pemimpin kerana mereka tidak gembira dengan pemerintahan autoritarian."
hah??? madeey berkata2 sedemikian??
kahkahkahkah!!

"“Kuasa akan membawa kepada rasuah, seperti yang kita ketahui,” katanya"
ehh??? ini "confession" madeey depan seorang "father" kaa??? apa dah rasa2 nak mati dah, dah nak tobat ke???

"Beliau berkata bahawa seseorang pemimpin demokratik boleh ditukar hanya melalui pungutan suara, tetapi pada masa yang sama, sistem itu boleh disalahgunakan."
hohohoho!! madeey, madeey! kau mesti sangat pakar tahap rujukan hidup (walking encyclopedia) dalam bidang ni, maklumlah, 20+ tahun dok menyalahgunakan sistem!
bangsat!!!

cicit ngah layor berkata...

Semalam najib kater jangan dihubungkaitkan pergolakan diluor tu dgn kerajaan Malaysia.Itu amaran ker pujukan?Lain mcm jer bunyi cakapnyer...mcm selimbor dah nyucok tapak kaki jer.Kiter tengok,aper pulak yg nak di cakapkan nyer sehaghi duer ni.Nik Aziz dah tak sabor2 nak berdebat dah tu.

suis-media berkata...

parti komponen bn bila lagi nak di-gantung???ini terang terang parti perkauman yang menipu rakyat.orang melayu mahzab umno totok yang paling bangang dalam gerombolan tersebut,

Tanpa Nama berkata...

Dah tahap nyanyuk org tua tu
dah tak boleh selaras dah