Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 7 Februari 2011

MARI KITA KETAWA




YA AMPOOOON YAAAA POLOOOONG




nota:
adalah diberitahu
bahawa rais yatim
bukan seorang perogol amah

berita tentang rais yatim
merogol amah adalah fitnah

nota:
ummi masih cun slim begetah
dan bukan mak janda yang
gila nak jadi flom
kah kah kah


19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

muker dia macam muker azwan ali

mata-lembu shah alam berkata...

fuck u tukar tiub,

kau memang kaki pitnah & mulot longkang bila kau cakap - " rais yatim bukan perogol amah" PITNAH !

"ummi masih cun@dara..." PITNAH !

tolong lah kalau kau syok kat bini anak yatim ok lah, tapi jangan kau syok dengan ummi yang cun tu, ummi pojaan hati ku. rajin pulak kau siar foto/youtube ummi - kenapa, mengapa & sebab apa??? Sekarang 1 Malaysia sudah syok sama ummi, engkau lah punya pasal

naim berkata...

hahaha....

sebut Tukar Tiub tu...

kah3!!!!

bertambah famous TT lepas ni.

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro..

Gua kompom yang minah ni sudah sakit jiwa lar..mental sudah kena virus hiv..

Korang pun jangan le kutuk lebih - lebih .kah kah kah ...biarkan dia dgn perasaan suci bersih dan luhur luar dalam..awww!!
Sebut nama tuhan lar.. bersumpah lar, agama lar..
mangkuk tandas betul la minah ni..

Tanpa Nama berkata...

paling lawak yg belakang ummi tu (berjambang)...muka mcm tanah merah ada batu..kahkahkah...dia da kira2 kalo menang saman hidup mewah.. cium duit..aramak....mentaliti gerombolan la ni...mcm gampang!!!!!

Tanpa Nama berkata...

tolonglah tukar tiub, aku betul betul selaras lepas tengok muka dia....

Tanpa Nama berkata...

Awat hangpa tuduh dia lagu tu,
Muka SUCI je mek UMMI tu aku tengok. Tak baik tau tuduh-tuduh orang berwajah SUCI macam tu.

HAKKKKKKK PTUIHHHHHHHHHHHH SUCI!

-wakleman

Enche berkata...

hahahahahaa nie berapa sejam nie wkakakaka

naze666 berkata...

adoiiiiiii....
ang ni penipu la uncle...]
takkanlah dara!!! hahahaha :)

umi hafildot berkata...

kah kah kah...lawak lawak...jom belajar photoshop

www.selamberjerphotoshop.com

Tanpa Nama berkata...

hahahahahaha

BERZINA CARA ISLAM.....

hahahahahaha


mangkok ni sedar ke apa yang dia cakap.

Tanpa Nama berkata...

DIDI KOTA BELUD BERKATAA.......I FOLLOW WAKLEMAN JE.......UMI HAFILDA....? HAKKKKK PTUIHHHHHHHH......

Tanpa Nama berkata...

buah kurmakk..

Tanpa Nama berkata...

aku tak boleh blah bila ko gelak tu isham
cam sialllll
kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

13 tahun hilang kat mana? Lrg Hj Taib?

Tanpa Nama berkata...

Ini B-list rate Umi Hafilda untuk ceramah selama sejam:

GFE = RM2.00
Oral w/o = RM0.50
Greek A-Level = RM3.20
DFK = RM1.00
CIM/CIF/COB = RM0.30
69 = RM0.70

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..69...RM0.70 jer, memang sah minah ni...pelacur paling murah di abad ini...camner dier nak survive?.. pedih pantek2 dan kebas lidah2 RM 0.70 jer...nak beli pil chi kit teck aun pun x lepas...hina sungguh

Tanpa Nama berkata...

mamat belakang tu mcm tgh sedap ja layan. tgh selaras ka hahaha

MkcikKpgMrlimau..mau..mau..mau berkata...

..jangan2 TT mmang dh lama dok tropong UmmiHafilda tak..Ummi pn dara lg..TT pn masih truna..kahh..kahh..kahh....gurau jd kbetulan pe salahnya bro Hishamm...gua 1 hr klu x buka TT.blogspot..hdup gua mcm x cmplete la bro Isham..