Jumaat, 4 Mac 2011

BANTUAN ORANG RAMAI




MEMINTA BANTUAN ORANG RAMAI



nota:
KETUA Polis Johor, Mohd. Mokhtar Mohd Shariff menunjukkan wajah suspek kes culik yang dikehendaki polis, Sam Meng Yeow @ Ah Sam (kiri) dan Lier Chee Wei @ William pada sidang media di Ibu Pejabat Polis Kontingen Johor Bahru, di Johor, 2 Mac.



PENGUMUMAN MINTA BANTUAN ORANG RAMAI



DILAPORKAN HILANG





PENGUMUMAN


Makhlok ini hilang tidak kelihatan semanjak March 2008

Makhlok yang tidak diketahui jantina ini telah
menghilangkan diri tanpa khabar berita. Adalah
di maklumkan sebelum bulan March 2008 dahulu
makhlok ini sering kelihatan berzooom ke hulu kehilir.

Sesiapa ada maklumat tentang makhlok ini
sila hubungi number talipon ini: 03-88-88-98-72
atau 03-88-88-34-24

Semua maklumat akan dirahsiakan kecuali
yang bersangkutan dengan kes kes rasuah.


6 ulasan:

mosabit berkata...

apa barang nak cari dia ni????...

barang baik lagi ker????....

nak cari kerang ni???....
pegi pengerang untuk mengerang.....ah..ah..ah..its cominggg...

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

tolong cari jantina dia first.

suis-media berkata...

Makhlok nii sedang betapa di-sebuah banglo mewah di-tepi pantai tg.pungai pengerang kerana untuk mengesahkan status jantina nya.kah kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

pookimak haram jadah, aku nak minta bantuan supaya jangan disaman langsung tak dilayannya...ham jadah punya umno.

Tanpa Nama berkata...

aku kenal dia mase belajo dulu
dia gemor naik beskal resing
dia kawan aku jugak - dulu laa

aku tekenang kawan aku - tuah
aku selalu tolak tuah mase belajo
sama2 jalan kaki
macam baru semalam belaku

klu tuah hidup lagi
dah dekat 50 tahun umor dia

komplot jubur saifool berkata...

satu lagi eeeee...