Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 Mac 2011

RAJA BEROK NAK SAMUN HUTAN TEBAL





POKOK INI ADALAH JALAN HIDUP




SIAPA PENGGANTI SAYA BUKAN ISU POKOK, KATA TAIB- minsider

BINTULU, 3 Mac – Isu siapa bakal menggantikannya sebagai Ketua Menteri Sarawak bukanlah perkara pokok yang dapat menjamin peningkatan sokongan rakyat terhadap kerajaan Barisan Nasional (BN) dalam pilihan raya negeri akan datang, kata Abdul Taib Mahmud.

Beliau berkata tahap sokongan rakyat lebih banyak dipengaruhi tahap pemahaman mereka terhadap rancangan pembangunan kerajaan yang akan dapat memanfaatkan mereka.
Taib berkata kesinambungan kepimpinan adalah lebih penting daripada siapa yang akan menggantikan beliau.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH…


woit…BETUL…MEMANG BETUL… kah kah kah…

kah kah kah… SAPA GANTI TAIB MAHMUD MEMANG BUKAN SOAL POKOK… kah kah kah..

woit…SOAL POKOK IALAH KENAPA POKOK BALAK MAKIN KURANG…kah kah kah..

kah kah kah…SOAL POKOK IALAH MACAM MANA KELUARAG TAIB JADI KAYA RAYA…kah kah kah..

woit… SOAL POKOK IALAH MACAM MANA NAK HUMBANKAN TAIB MAHMUD… kah kah kah

woit… SOAL POKOK IALAH MACAM MANA NAK TANGKAP TAIB MAHMUD DAN KAUM KELUARGANYA… kah kah kah

10 ulasan:

Amuraria berkata...

TANGKAP TAIB DAN POKOK !
KAHKAHKAH !

Tanpa Nama berkata...

jangan dok sibuk pasai taib mahmud la...mb kelantan hampa tu bila nak belah...awat takut ka. rasanya kalau dia belah. bn amik kelantan. itulah kata ramai orang. pasai tu dok petahan sampai la ni.

Anti TELAN berkata...

Soal pokok ialah takkan kerana tengok Astro chanel ART, tiba2 boleh tersangkut dengan burung WALEED dari Lubnan...kah kah kah

Dah tentu burung Waleed Lubnan ini nak gigit juga hutan2 balak Sarawak.

Fahmi Ismail berkata...

Soal pokok ialah dapat kahwen bini muda Arab bergetah...masyukkk!!

Tanpa Nama berkata...

Petuanya senang aje..hantar berbatalion SPRM siasat KM Sarawak tuh..nih baru ada cabaran tunjukkan telo jantan yg berkedut tuh,kalau setakat Sarjan polis pau seratus dua satu negara heboh keluar berita dlm akhbar muka depan tajuk besar lah tu tolong rentikan, tu namanya telo kecut mandul x boleh bagi zuriat. Nik baeeeek punya nah! itu JANTAN sejati tekan ini hari sok jadi...silap dapat double.Jangan sampai barang tarak guna kasi anjing makan.

Ada otak pakaiila.. berkata...

tanpa nama 830am mmg tahap bangang tokleh nak ubat dooohh..tp nak wat mcmmaner..dah tu jer tahap pemikiran dorang ni..mmg dasar bangsa umngok..kaaahaakkk ptuuiihh..

Tanpa Nama berkata...

Batang kayu buruk lg BANGGABG..4 Mac 2011 8:43 AM . Kalau lu mata buta dan otak letak kat kepala lutut camnilah caranya memberi jawapan...tlg bagi fakta pastu baru boleh tukar chanel cerita psl Nik Aziz..org lain cerita psl KM Sarawak tuh psl hartanya bertimbun2 silap2 boleh beli semula Sarawak tuh,sebab darimana dtgnya punca haramjadah yg sebanyak itu?,jangan jadi banggang x tentu hala pasal itu jgn selalu baca Utusan Meloya atau Berita Hairan..kerana tahap bodoh banggang akan menjadi bertambah sihat!,lu sebut Psl Nik Aziz apahal?,rumah diapun cam rumah org kg bukan mcm Istana faham?,bila2 masa boleh datang x de tembok pagar x de body guard x de polis yg jaga pemandu ade le.Cuba bandingkan cam KM Sarawak tuh,silap2 kalau cam Nik Aziz keluar pintu rumah jer dah kena sembelih dek penyamun..x kan x faham lg kot!.Dia x belah sebab rayat rakyat suka psl dia bukan penyamun harta rakyat, org sana masa ngundi kerajaan bg apapun diorang ambil katanya ngundi hok kawe..jgn jd bodoh bila KERAjaan tabur bermcm projek,bagi sikit duit
masa ngundi dah rasa terhutang budi pastu 5th tengkuk kena sembelih tapi x mampos2...lu kena ingat itu duit bukan tok,opah,wan atau bapak org B end punya ,itu duit dari segala mcm cukai dr rakyat x kira UMNO,PAS,PKR,DAP,termasuk PUKIDA dan PUKISAM dan bermcm PUKI lagi...kerajaan yg baik pemimpinnya miskin tapi pemimpin yg kaya raya rakyatnya pasti miskin lihat diSARAWAK sudahlah...

Tanpa Nama berkata...

soal pokoknya ialah pokok2 makin kurang kat serawak sbb kena rembat keluarga raja berooook

8:30 :
kalau nik aziz banyak harta macam raja berooook, dah lama aku sekeh dia. malangnya nik aziz tak berharta banyak tur!! rumah dia pun sebijik macam rumah kayu setinggan. Tu yang aku respek nik aziz tur!

Tanpa Nama berkata...

anon 8:30..jangan sibuk pasal mb kelantan la..km sarawak tu bila nk belah???..awat takut ke..nnt melepas bilion2 lg..hang compare rumah ketua cawangan umno ngan rumah nik aziz cukuplah...xpyh g jauh tgk rumah/istana ketua bhgn dari situ dah jelas sapa yang mengkayakan diri sendiri menindas org lain...yang pasti kekayaan negara menjadi milik peribadi bukan untuk rakyat marhien..pastu ckp berdegar2 "kami pertahankan ketuanan melayu"..pantang melayu dicabar..ada pulak geng2 bengong bodoh baghal ni percaya!!!kebodohan tahap ini payah nk dipulihkan...dapat 100-200 ringgit sorang..pangkah dacing yg pemimpin dacing 'kebas' ratus2 juta!!!!

Tanpa Nama berkata...

Apa yang gaduh-gaduh ni? Semua rakyat tak kira parti apa kita mesti bersatu menentang Taib Mahmud. Dah kaya sangat nih...