Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 Mac 2011

FAT FAT FUCK FACE




AIR YANG TENANG


nota:
jangan sangka
jangka salah sangka
jangan ingat tak ada
jangan ingat air tenang tak ada buaya
jangan ingat air tenang tak ada ummi halffida




UMMI HAFILDA ADA RAHSIA BESAR ANWAR AZMIN
– berita hairan

"Saya ada rahsia yang lebih besar mengenai pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) terutama membabitkan Anwar Ibrahim dan Azmin . Tunggu masa dan ketikanya saja untuk saya bongkar segala-galanya," kata saksi kes liwat bekas Timbalan Perdana Menteri itu pada 1999, Ummi Hafilda Ali, malam kelmarin.

Beliau berkata, pembongkaran yang akan dilakukan bersama bekas sahabat baik ketua pembangkang itu, Nallakaruppan akan membabitkan perkara lebih dahsyat yang dilakukan Anwar dan abangnya, Azmin.

"Saya ada lagi rahsia lebih besar, malah lebih dahsyat daripada apa yang saya bongkar sebelum ini. Saya tidak akan beritahu sekarang, cuma tunggu masa. Saya mahu melihat sama ada Azmin mahu jawab sebagai menafi atau mengiyakannya atau bertemu di mahkamah.

"Sudah 13 tahun saya bersabar. Saya tidak akan senyap selagi Azmin tidak mahu bertaubat dan meminta maaf kepada saya selaku adiknya," katanya selepas menyampaikan ceramah di Kampung Chinchin Hulu, di sini, malam kelmarin.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


JENG JENG JENG…. KAH KAH KAH….KAH KAH KAH..

woit… BAGI LAH TAHU SEKARANG… kah kah kah..

kah kah kah… DAH SUSPEN NI…. kah kah kah…

kah kah kah…JANGAN POTONG STIM…. kah kah kah….

kah kah kah…TAK SABAR LAGI… NAK PANCUT TAK BOLEH POSPON DAH…. kah kah kah

kah kah kah… SUDAH 13 TAHUN BERSABAR…kah kah kah…

kah kah kah… 13 TAHUN BERSABAR??? …. MASIH ANAK DARA… kah kah kah..

woit…JANGAN SIMPAN LAMA LAMA….APAM JADI KOTAI…. kah kah kah..

kah kah kah…BUKAN MACAM AIR ANGGUR…LAGI LAMA LAGI MAHAL…. kah kah kah

kah kah kah…APA RAHSIANYA… ADAKAH TENTANG SENJATA SULIT?.... kah kah kah..

kah kah kah…ATAU TENTANG SENJATA TUMPUL…. kah kah kah…

kah kah kah...SUDAH UKUR ATAU BELUM?... kah kah kah...

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

runding harga belum siap.mana bolih bocor.

Tanpa Nama berkata...

Kedatangan Ummi Hafilda dengan dua bekas pembantu Anwar Ibrahim pasti mengejutkan PR. Niat untuk jadikan AI senjata terakhir ternyata terkubur.

Habis segala rahsia Anwar akan dilelong tiga orang yang pernah rapat dengan Anwar ini. Bukan sahaja Anwar, malah Azmin dan Wan Azizah juga akan kena getah sekali.

Sokongan ke atas Pakatan sudah semakin menipis. Bak kata Raja Petra, kalau terus pendekatan macam ni, PR akan berkubur tak sampai dua tahun lag. Raja Petra yang kata, bukan BN.

MAMAK NICOBAR ISLAND berkata...

“I would not say I am a Malay or Malaysian of ethnic Indian origin. My mother tongue and home language is Malay, my culture and tradition is Malay and I am a Muslim. The constitution defines a Malay as a person who habitually speaks Malay, practices Malay custom and tradition and is a Muslim,” he said in a posting on his blog.

http://beta.my.news.yahoo.com/malays-are-not-immigrants-says-dr-m-20110303-140720-086.html

cicit ngah layor berkata...

Macam maner nak dedahkan sekarang...skrip tak siap lagi. Itu ler untongnyer jadi bujang senang...bebaih buat keghojer dgn saper pon.Kalau ader laki jadi tak senang pulak nak berlager dgn baginder...lepaih tu nak berlager dgn nalla punyer belantan.Kiter tunggu pendedahan dier dgn nalla pulak.Nak tanyer..ujung belantan nala tu tajam ker demak?

abdul shukor berkata...

UMMI ni sejak kena taruk ngan mamat syiah ni, rasa mantul pulak.
entah, entah mamak mahafiraun pun dah rasa kot.

Tanpa Nama berkata...

Kenapa nuar lari awal malam tadi..muka berserabut gila beb..telinga merah menyala..dengan nyamuk pun gabra ke bro..kebenaran akan terbukti akhirnya..tak caya tanya ex-mckk..di situ segalanya bermula..

Malaysiaku Ingin Brubah berkata...

ummi ibarat isteri abu jahal...

hahahahaha

biasalah tu...

janda terlajak.....

ops....

terlebih sudah....

Tanpa Nama berkata...

berita lagi hebat
masyuk lagi lebat

mana tak masyuk lebat
tunggu 13 tahun beb!

tak caya cuba tanya org malaysia timur

AK 47 berkata...

Apam jadi kotai.....

kah kah kah kah kah

dah la kotai biji pun dah keset
cam mano nak komot...
pakai mulut pun sodap

kah kah kah kah kah

mosabit berkata...

kepala gajah pun boleh masukkk...

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

butuhla ini betina,kalau betul kasi tau la sekarang,apa mau simpan2 lagi?
saja nak meraih populariti ke?kalau nak glamour suruh betina dia teanjang kat dataran sambil peluk tiang bendera sambil buat aksi2 tiger show

Nak tahu berkata...

Tumpang tanya TT... "Kotai" tu apa...?