Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 Mac 2011

LEPAS ASAM PEDAS MAKAN GULAI LEMAK IKAN KELI



TIPU : DISELAMATKAN AGAR TAK ADA PILIHANRAYA


Mahkamah tetapkan 1 April hukuman terhadap ADUN Lenggeng


2011/03/04

SEREMBAN: Mahkamah Sesyen di sini sebentar tadi menangguhkan kepada 1 April ini keputusan hukuman terhadap Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Lenggeng, Mustafa Salim yang didapati bersalah kerana rasuah.

Keputusan itu sepatutnya dijatuhi kepada ADUN dari Barisan Nasional (BN) itu petang ini selepas mahkamah mendapati Mustafa bersalah terhadap satu daripada tiga tuduhan rasuah terhadapnya, pagi tadi.

Mustafa, 53, didapati bersalah atas tuduhan menerima suapan RM2,000 sebagai dorongan untuk mengeluarkan surat sokongan kepada M Manimaran berkaitan dengan projek pasir, lebih dua tahun lalu.

Beliau didakwa mengikut Seksyen 10(a)(aa) Akta Pencegahan Rasuah 1997 dan boleh dikenakan hukuman penjara antara 14 hari dan 20 tahun serta denda lima kali ganda daripada jumlah suapan atau minimum RM10,000.

Dia didakwa melakukan kesalahan itu di sebuah restoran di Mantin pada 31 Ogos 2008.

Hakim Amran Jantan menangguhkan hukuman itu selepas menerima permohonan peguam Mustafa, petang ini.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
ini juga cara mubarak terus berkuasa
maipulasi mahkamah kah kah kah




KAH KAH KAH



woit... yb lenggeng apa khabar?
ada sehat?

sudah jumpa tuan doktor?

kes ini kena jumpa tuan bomoh
di beranang ada bomoh terbaik
boleh hilangkan semua penyakit

isteri apa khabar?

mak we baru apa cerita?
kah kah kah



20 ulasan:

Siberkop berkata...

Ala, apa jadi? Hmm Hmm

Tanpa Nama berkata...

apa hal pulak ni bro?
ada cerita baru kat lenggeng ker?
cerita panas ker bro?

bak ler meh kita kongsi sama

mosabit berkata...

napa????..
yb lenggeng mati ker???...

yahoooooo...ada prk....dapat projek lagi woiiii.....!!

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

WAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAAK

p/s - mcm mana boleh bersalah nie? lepas ni mesti mat monggol arahkan tuan meja street di tukaq 28 jam.

cicit ngah layor berkata...

Aper ler punyer pelahap YB ni..... rm 2000 pon ndak.Tapi,yer ler... baghu penggai pertamer,kalau penggai keduer...tak noleh ler rm 2000 tu...main juta2 ler pulak.Dah jadi mcm ni,telor setengah masak pon tak bulih telan.YB ni dr parti maner pulak?

Tanpa Nama berkata...

KENYATAAN MEDIA
BAHAGIAN FLOM
PEJABAT PERDANA PERDANA MENTERI
4 MAC 2011

Dalam semangat kebebasan media yang diamalkan oleh kerajaan Barisan Nasional (BN), tiba-tiba saya terus menjadi mangsa kezaliman media dunia. Pada 4 Mac 2011, laman Facebook (FB) rasmi saya sekali lagi telah dihapuskan oleh pengurusan FB. Seperti yang saya tegaskan sebelumnya, laman ini bukanlah laman propaganda sepertimana yang difitnah oleh pihak pembangkang. Sebaliknya laman FB tersebut adalah untuk memudahkan saya menyelami hati nurani hamba rakyat 1Malaysia ini.

Tetapi perkembangan terbaru ini sangat mengecewakan saya. Pihak pengurusan FB sepatutnya berkecuali serta mestilah menyiasat betul-betul dahulu sebelum menghapuskan laman FB saya tersebut. Jika beginilah amalan Pengurusan FB, yang kononnya menjadi agen perubahan untuk revolusi Mesir, maka saya tidak hairan jika suatu hari nanti dunia akan jatuh ke dalam kancah yang tidak stabil.

Maka, pihak FB mesti bertanggungjawab jika perkara itu berlaku! Saya juga tidak bertanggungjawab sekiranya ada di kalangan penyokong fanatik saya yang melakukan tindakan yang tidak mampu saya kendalikan gara-gara ketidakadilan yang telah saya terima.

Di samping itu, dari maklumat Majlis Keselamatan Negara, saya dilaporkan bahawa wujudnya konspirasi FB dengan pihak pembangkang di Malaysia. Saya percaya konspirasi ini turut didalangi oleh Yahudi, yang mahu mengekang kebangkitan Negara Islam Malaysia yang diterajui BN, yang kini kian mantap di bawah kepimpinan isteri saya iaitu YAB Dato' Sri Mohd Najib Razak.

Dengan slogan hamba rakyat didahulukan, prestasi diutamakan, maka saya melihat pihak pembangkang sekarang amat terdesak sehingga mahu menggunakan bantuan asing demi merampas Putrajaya yang sejak azali dimiliki BN dan akan terus kekal menjadi milik BN.

Untuk pengurusan FB, anda sangat silap jika menganggap konspirasi anda bersama pakatan pembangkang ini dapat melunturkan jiwa kental saya. Malah insiden ini membulatkan lagi tekad saya untuk terus berjuang demi agama, bangsa dan negara.

Oleh itu saya menyeru kepada seluruh lapisan hamba rakyat 1Malaysia agar marilah bersama-sama BN untuk menyelamatkan Malaysia dari genggaman Yahudi yang menaja pihak pembangkang ini!

Marilah kita buktikannya dengan menolak calon pembangkang pada Pilihanraya Kecil di Kerdau dan Merlimau yang menjelang tiba. Pembangkang sebagai musuh negara tidak boleh sama sekali mendapat tempat di negara ini.

BIK MAMA
Suami kepada Perdana Menteri Malaysia
Bahagian FLOM
Pejabat Perdana Menteri
Jabatan Perdana Menteri
Putrajaya
Tel: 03-8888 8037
bikmama@pmo.gov.my

Tanpa Nama berkata...

belum laie,wakil lenggeng ni akan dapat talian hayat melalui rayuannya nanti.oghang johol apo khoba?.tak nampak kek beghambai,poi mano becutikoh laie?.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah . . .PRK lagi!!!! woi babi rasuah pak menteri mana cerita da? ini kocik anak yo. la hai...

Tanpa Nama berkata...

KENYATAAN MEDIA
BAHAGIAN FLOM
PEJABAT PERDANA PERDANA MENTERI
4 MAC 2011

Dalam semangat kebebasan media yang diamalkan oleh kerajaan Barisan Nasional (BN), tiba-tiba saya terus menjadi mangsa kezaliman media dunia. Pada 4 Mac 2011, laman Facebook (FB) rasmi saya sekali lagi telah dihapuskan oleh pengurusan FB.

Seperti yang saya tegaskan sebelumnya, laman ini bukanlah laman propaganda sepertimana yang difitnah oleh pihak pembangkang. Sebaliknya laman FB tersebut adalah untuk memudahkan saya menyelami hati nurani hamba rakyat 1Malaysia ini.

Tetapi perkembangan terbaru ini sangat mengecewakan saya. Pihak pengurusan FB sepatutnya berkecuali serta mestilah menyiasat betul-betul dahulu sebelum menghapuskan laman FB saya tersebut. Jika beginilah amalan Pengurusan FB, yang kononnya menjadi agen perubahan untuk Revolusi Mesir, maka saya tidak hairan jika suatu hari nanti dunia akan jatuh ke dalam kancah yang tidak stabil.

Jika itu berlaku, maka pihak FB mesti bertanggungjawab! Sementara saya tidak bertanggungjawab sekiranya ada di kalangan penyokong fanatik saya yang melakukan tindakan yang tidak mampu saya kendalikan gara-gara ketidakadilan yang telah saya terima.

Di samping itu, dari maklumat Majlis Keselamatan Negara, saya dilaporkan bahawa wujudnya konspirasi FB dengan pihak pembangkang di Malaysia. Saya percaya konspirasi ini turut didalangi oleh Yahudi, yang mahu mengekang kebangkitan Negara Islam Malaysia yang diterajui BN, yang kini kian mantap di bawah kepimpinan isteri saya iaitu YAB Dato' Sri Mohd Najib Razak.

Dengan slogan hamba rakyat didahulukan, prestasi diutamakan, maka saya melihat pihak pembangkang sekarang amat terdesak sehingga mahu menggunakan bantuan asing demi merampas Putrajaya yang sejak azali dimiliki BN dan akan terus kekal menjadi milik BN.

Untuk pengurusan FB pula, anda telah melakukan kesilapan sangat besar jika menganggap konspirasi anda bersama pakatan pembangkang ini dapat melunturkan jiwa kental saya. Malah insiden ini sebenarnya semakin membulatkan lagi tekad saya untuk terus berjuang demi agama, bangsa dan negara.

Oleh itu saya menyeru kepada seluruh lapisan hamba rakyat 1Malaysia agar marilah bersama-sama BN untuk menyelamatkan Malaysia dari genggaman Yahudi yang menaja pihak pembangkang ini!

Justeru itu, marilah kita buktikannya dengan menolak calon pembangkang pada Pilihanraya Kecil di Kerdau dan Merlimau yang menjelang tiba. Pembangkang sebagai musuh negara tidak boleh sama sekali mendapat tempat di negara ini.

BIK MAMA
Suami kepada Perdana Menteri Malaysia
Bahagian FLOM
Pejabat Perdana Menteri
Jabatan Perdana Menteri
Putrajaya
Tel: 03-8888 8037
bikmama@pmo.gov.my

Tanpa Nama berkata...

patutla dulu kecoh2 pasal khalid ibrahim curi&seludup pasir!
rupa2nye dah lenggang kangkung sampai ke lenggeng!
isk isk isk...

Tanpa Nama berkata...

duit haram berbilion keluar tak ambil pot ke????

atau....pembangkang saje nak buat fitnah

bila nak siasat ni?

pembangkang mintak ler buat siasatan diraja pulak utk kes ni....

Tanpa Nama berkata...

amno ni tak lama lagi mampos la....
toksah dok main bangsat dengan rakyat la... this is all trick and bullshit.

penyokong amno sebenarnya pengkhianat bangsa dan negara kerana menyuburkan rasuah, pencabulan institusi kehakiman dan lain2 bullshit dan pigshit... tidak berani berubah, bacul.

Tanpa Nama berkata...

Kalau pm sayangkan rakyat, prk misti diadakan di lenggeng
bila ada prk, rakyat lenggeng akan dapat dibantu dengan pelbagai projek yang menurah-curah
berdoalah rakyat lenggeng agar prk akan diadakan di situ

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah..kah..tangguh sampai april pun lu kecoh..lu punya pencacai tangguh kes dah dekat 3 tahun..apa cerita..ini lah mentaliti pakatan..fitnah..fitnah dan fitnah..pukimak la pakatan!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah!
tt inilah kesahnya, jangan lupa ceritakan pula kepada aku :

Benci barisan sayangkan bulan,
Tidak tertipu kerajaan perpaduan,
Mahkamah sudah dikencing gerombolan,
Dakwa dan hukum tiada lagi panduan,

KALBUNUMNO

Tanpa Nama berkata...

pecacai angkut taik ada lagi...kah kah kah

pemerhati berkata...

tanpa nama 4 mac 11;15pm. lu mmg bongok tak paham berita.org dah gtau di dapati bersalah tp hukuman nye di jatuh kan pada tarikh lain.ada paham ke perbezaan nye dgn hakim tangguh kan kes utk kumpul kan 'bukti2' baru.
lu paham bahasa ke tak ni?b.m pass ke ntah.klu dah BoNgok tu ajar la apa pon BoNgok jugak la...g r jilat BoNtot depa tu...

Tanpa Nama berkata...

tadi gua jumpa satu lagi pakcik umno kat PJ.. dah dekat 70 dah...

gua selalu makan kedai pakcik bongok ni masa zaman muda2 dulu..

sampai warung dia, mula2 dia tanya gua, amacam penang sekarang? maklumlah gua asal penang... gua kata ok jer..

dia kata sedihlah melayu kat penang.. abih sumer tanah rizab ditibai cina.. dah tinggal tak sampai 5% dah sekarang.. tu la pasal orang melayu penang sudah lingkup..

gua bitau, itulah pasal, rizab2 melayu ni sudah kene tibai masa zaman BN memerintah dulu lagi... Lim Guan Eng naik dia nak buat camana lagi sbb semua dah dibagi geran masa zaman BN.. dia nak buat camana laie??? takkan nak rampas tanah yang dah dirembat dah dulu2 ni..

dia tetap kata LGE jugak yang patut dipersalahkan atas semua kesalahan rizab melayu sudah kurang ni.. macam2 idea bodoh bangang dihamburkan kat gua.. tu la ko isham, apasal la orang kampung ko ni bengap sangat.. nak lempang pun, aku sudah kesian lain macam?

Tanpa Nama berkata...

To pemerhati

Hang la yang bodoh..kalau mr. poosiiingh tak mintak tangguh dah lama pojaan hati kau masuk balik sg buloh..memburit dengan banduan2 lain..ada paham!!

James Iha berkata...

4 Mac 2011 11:15 PM
Kahkahlah..ada jugak mangkuk hayun sesat puak UMNGOK yg bodohnya tahap infinite. Aku tak heranla hang bodoh sbb si mat lena dan mamak kutty pon bodoh kesumat. hang baca la berita tuh betoi2 sblm hang nk spindle pon. Tangguh hukuman dan tangguh bicara tu berbeza la ptuihh.. Yang sama cuma Si Badak dgn Si Fat Lady jer..kahkahkah..