Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 4 Mac 2011

DI LONDON WARGA SERAWAK BERDEMO




INI DEPAN RUMAH ANAK TAIB



nota:
demo di london
demo di ottawa
demo untuk pengaruh
warga serawak
untuk benci pada taib mahmud




DEMONSTRASI DI LONDON DIDALANGI PEMBANGKANG : HISHAMMUDDIN -mstar

Hishammuddin Hussein hairan dengan tindakan sekumpulan penunjuk perasaan termasuk rakyat Malaysia yang berdemontrasi di London Selasa lalu kononnya mendedahkan dakwaan salah guna kuasa Ketua Menteri Sarawak, Abdul Taib Mahmud.

Malah beliau yang yakin tindakan itu didalangi parti pembangkang dan bermotifkan mempersoalkan kenapa sekarang mereka beria-ria berbuat demikian.
"Kenapa sekarang? Ini semua kerana pilihan raya negeri yang menjelang tiba tidak lama lagi," katanya .

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… LIDAH KONTOT INI BANGANG…. kah kah kah….

woit…DEMO ITU BUKAN DIDALANGI OLEH PEMBANGKANG… kah kah kah..

kah kah kah…BANGANG TAK FAHAM…. kah kah kah..

woit… MEREKA BERDEMO KERANA MEREKA PEMBANGKANG… kah kah kah..

kah kah kah…NAK PAKAI DALANG BUAT APA?.... kah kah kah..

kah kah kah…KEBANYAKKAN YANG BERDEMO WARGA SERAWAK… kah kah kah

kah kah kah… KENAPA SEKARANG?.... SATU LAGI SOALAN BANGANG…. kah kah kah..

kah kah kah…BERDEMO SEKARANG UNTUK MEMPENGARUHI WARGA SERAWAK YANG LAIN… kah kah kah…

kah kah kah… BIAR WARGA SERAWAK LIHAT… DI LUAR NEGARA PUN ORANG BENCI TAIB MAHMUD… kah kah kah…

kah kah kah…MEMANG NAK PENGARUH ..AGAR WARGA SERAWAK BANGUN DAN HUMBANKAN SEKUTI GEROMBOLAN DI SERAWAK…. kah kah kah

7 ulasan:

MonkeyShooter berkata...

Banyak sangat isap taik palat Nuar Zein. Muka pun dah macam cermin mata Charlie Chaplin. Bini pun dah lari Oii....... Cakap pun dah merapu. Pemimpin UMNO ini lebih baik tidak bercakap dari banyak bercakap. Kalau bercakap jadi macam Pak Pandir. Tak tahu lah apa nasib mereka nanti, kerana terlalu ramai rakyat negara ini yang amat meluat tengok muka mereka yang dipenuhi dengan pelbagai kontroversi, noda dan dosa.... kalau tak pakai undi pos dan hantu, pak cik dan mak cik Felda masih mampu dibodohkan lagi, maka tinggal gusi lah mereka ini nanti dalam PRU13. Tapi jangan risau, orang Johor dan budak skema akan terus menyokong parti korupsi kamu.

Tanpa Nama berkata...

memang bangang si lidah pendek ni,lepas tu nak ajak orang jadi bangang macam dia pulak.pegillah..

Tanpa Nama berkata...

memang menteri awww memang bengong dan bapok

Tanpa Nama berkata...

Apadia? LIDAH KONTOT LG BANGGANG?..memang banggang pun!,pi lah hantar FRU kat LONDON tuh kayu !!,kang segala jln Jem,segala perniagaan terganggu,segala cermin kereta pecah,pendek kata semuanya bergala2,nanti busuk dan busung lak nama MALAYSIA,pasal disana x de FRU mcm kat sini,sebab mrk x pukul org berdemo mcm ni,kalau adapun KDN x bersunat kat sinun tapi mrk x sebodoh banggang cam KDN kat sini DEMOKRASI kunun!.Bila berdemo jer pembangkang,pasal PUKIDA,PUKISAM pasal geng Mamak kutty mengaku Melayu berdemo kat Penang tuh menatang apa ?,atau dalangnya PEMUKI?.Dahlah cukuplah org MELAYU dituba dengan kebodohan..berpinar dan jd pening lalat..pi hantar 1 batalion SPRM utk siasat KM Sarawak tu dahulu pastu baru boleh buat kenyataan,betul atau salah,ni tidak tetiba jer ke pembangkang,memang layaklah dpt anugerah BANGGANG BERLIDAH KONTOT...x cuba utk membaiki kesalahan dan kelemahan sendiri tetiba jer pembangkang...kalau tarak angin mana mungkin pokok ada goyang..ALIF kahwin MIM+NUN+WAW = BATANG KAYU..

Tanpa Nama berkata...

naperla tuhan jdkan sumer set umngok ni bongok2 belaka..asal bercakap jer nampak bongok,japlg aderla tukang komen set2 dorang ni..pun bongok gak..tak caya tgggu jap lg..BONGOK,BAHLOL,BANGANG ni takyahla tunjuk bro..

Tanpa Nama berkata...

Betul ler.

Kenapa lidah kontot tu tak hantar fru kat london?
Demo tu sudah mengancam keselamatan orang2 london yang nak bershoping

Non-Governmental Individual berkata...

PEGI LANCAU LA... LIDAH KONTOT! YG PROJEK MEE SEGEERA MASA PILIHANRAYA TU PULAK? KENAPA SEKARANG??