Selasa, 1 Mac 2011

CARA UNTUK MENANG



INI PADANG KITA



nota:
untuk memastikan kita menang
kita ajak gerombolan main bola
dipandang kita - hajar sikit!!!






DAFTAR WARGA THAI UNTUK TAWAN KELANTAN – harakah daily

Pihak lawan sedang berusaha mendaftarkan seramai mungkin warga Thai sebagai pengundi pada pilihan raya umum ke-13 bagi merampas kerajaan Kelantan yang kini ditadbir oleh PAS hampir 21 tahun lalu.

Timbalan Pesuruhjaya PAS Kelantan, Husam Musa, berkata tiga Parlimen, iaitu Rantau Panjang, Tanah Merah dan Tumpat akan menjadi perhatian mereka sebagai ‘target’ untuk merampas negeri ini keseluruhannya.

Beliau berkata demikian ketika berucap pada majlis seminar mahasiswa mahasiswi Mesir, di Balai Islam, Lundang, di sini hari ini.

Menurutnya, PAS Kelantan mempunyai senarai penuh berhubung perkara itu.

“Kita amat kesal dengan kejadian ini dan sekiranya ia berterusan berlaku, bermakna masa depan negara akan ditentukan oleh warga asing dan bukannya rakyat negara sendiri,”ujarnya.

“Ini kerana warga asing itu akan diberi kad pengenalan bagi membolehkan mereka mengundi pada pilihan raya umum akan datang,”ujarnya.

Husam menambah, kerana kepentingan diri mereka sanggup berbuat demikian walaupun bersalahan dengan moral dan undang-undang.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


nota:
bukan sahaja warga siam yang didaftar
di sabah warga filipina di daftar sebagai pengundi
di selangor mat indon mat bangla mat burma
semua telah didaftar untuk jadi pengundi

inilah caranya bagaimana pilihanraya
telah dijalankan di mesir
mubarak telah membenarkan
warga sudan dan afrika yang lain
untuk mengundi - itu pasal sampai 30 tahun parti yg sama memerintah


NOTA:
pilihanraya yang akan datang telah
dirancang untuk memeatikan gerombolan menang

NOTA:
kalau pilihanraya boleh mengubah sesuatu
pasti telah lama di haramkan


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kedudukan padang sekarang ni secara vertikal di tepi bukit bukan seperti dalam gambar tu.. kat bawah bukit tiang gol pakatan, atas bukit gerombolan.. sebab tu kita ambik penalti pun masuk gol kita sendiri sekarang ni..

Tanpa Nama berkata...

SAYA SETUJU.......KAT GOMBAK @ SG. CHINCHIN TELAH RAMAI WARGA INDON DIDAFTARKAN SEBAGAI PENGUNDI BAGI MENYOKONG PUAK-PUAK MEREKA YANG BACUL DENGAN PERJUANGAN...YANG DIDALAM OTAK MEREKA HANYA MEMIKIRKAN KUASA SAHAJA..

Tanpa Nama berkata...

Mat Rohingya pun dapat IC untuk jadi pengundi UMNO/BN.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

kat langkawi penuh dgn Burma..smpai org langkawi pn takut dgn puak2 ni!s

lalala berkata...

Mcm mana sekalipun depa tetap akan buat apa saja agar mereka terus menakluk kerajaan..

yang jadi mangsa rakyat..toksah ckp la pasal warga asing ni..jemu dah..kt johor ni cukup la..dh ada kampung sendiri..ic merah..kita pulak yg takut nk lalu dan masuk kampung tu..ini lah kepala hotak puak umno ni..rakyat diutamakan kunun..ptuih...

tunggu jela rakyat bangkit mcm mesir,tunisia dan libya nnti...

Tanpa Nama berkata...

KES INI SANGAT SERIUS DAN BERAT. JIKA BETUL PERKARA INI BERLAKU IANYA ADALAH SATU PERBUATAN YANG TIDAK BOLEH DIMAAFKAN DAN DIPANDANG SEBELAH MATA SAHAJA OLEH SELURUH RAKYAT MALAYSIA. PIHAK YANG MEMPUNYAI BUKTI PERLU BERUSAHA MEMBUKA MATA SELURUH WARGA AGAR MENOLAK PERBUATAN YANG SANGAT KEJI INI KERANA IA ADALAH PERBUATAN PENGKHIANATAN YANG SANGAT JELAS TERHADAP KEDAULATAN NEGARA SENDIRI. APATAH LAGI IANYA DILAKUKAN OLEH MEREKA YANG DIBERI MANDAT MENTADBIR NEGARA TETAPI MEREKA JUGALAH YANG MEROSAKKAN AMANAH YANG DIBERI DEMI INGIN MEMPERTAHANKAN KUASA YANG BOLEH MEMBERIKAN MEREKA DAN KAUM KELUARGA KEKAYAAN DUNIA. KEPADA PIHAK YANG MEMPUNYAI BUKTI SAYA HARAP JANGAN DIAMKAN PERKARA INI. IANYA MESTI DIHALANG SEDAYA UPAYA KITA SUPAYA PERBUATAN KEJI MEREKA INI AKHIRNYA TIDAK MENJAHANAMKAN NEGARA YANG KITA CINTAI INI.

Tanpa Nama berkata...

Ini macam punya kes, SULTAN tak ambik pusing ke?

Tanpa Nama berkata...

Umno memang BABI!!!!

Tanpa Nama berkata...

1)indon...xtau berapa juta dh..
2)bangla...dh ramai
3)kemboja..dh jd warganegara
4)vietnam
5)myanmar
6)filipina
7)india..tengah import
8)afrika...datang belajar konon!!
9)nepal...pun ada gak
10)china...jual lendir

amat meriah 1 malaysia ni...esok abih org melayu merempat di bumi sendiri...yang xberani datang cuma org MONGGOLIA..takut bersepai..ha ha ha...sapa punya kerja ni?? umno ketuanan melayu tu la...sial!!!