Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 1 Mac 2011

PENGUMUMAN : DI MANA BOLEH BELI IJAZAH



JANGAN MALU BERTANYA



nota:
kalau tak dapat
di jalan klng lama
atau di brickfield
sila tanya mamat ini
besar kemungkinan mamat
ini ada lubang kah kah kah








SYED IBRA BUKAN BERMEGAH TUNJUK IJAZAH BAHASA ARAB
- berita hairan

Calon Barisan Nasional (BN) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kerdau, Syed Ibrahim Syed Ahmad, memutuskan untuk menunjukkan ijazah bahasa Arab dari Universiti Al-Azhar miliknya bagi menutup mulut pihak menyebarkan pelbagai fitnah berkaitan kelulusan akademiknya.

Syed Ibrahim berkata, beliau tidak sedikit pun rasa tergugat apabila berita mengenai kelayakan akademiknya dipersoal dan disebarkan pihak berkenaan sebaik pengumuman pemilihannya sebagai calon BN.

Katanya, tindakan menunjukkan kelulusan akademiknya itu kepada umum bukan untuk menunjuk-nunjuk, sebaliknya membuktikan kebenaran selepas pembangkang cuba mempengaruhi orang ramai dengan fitnah tidak berasas itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah… CUBA KESAN BETUL BETUL….kah kah kah…

kah kah kah… IJAZAH INI DIPOTO KOPI DI TERMERLOH ATAU DI KUANTAN… kah kah kah…

kah kah kah… SUDAH KANTOI… kah kah kah..

kah kah kah…. MI NO SPIK ARABIK…. kah kah kah..

kah kah kah… MI NO DIGRI…MI BUY ONE…. kah kah kah…

kah kah kah…KALAU NAFIKAN ERTINYA… MESTI INI KES TIPU…kah kah kah

pengumuman:
ijazah boleh dibeli di jalan klang lama ialah:
ba, mba, phd dari university of oxford street

ijazah yang boleh dibeli dari brickfeild:
ba, mba , phd dari university of cambridge circus

ijazah yang boleh di beli dari gombak?

sila tanya orang melaka yang suka ada dua ijazah
macam ghafar ba ba
sidek ba ba
tanya mana beli ijazah ini
kah kah kah


14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Takyah tunjuk sijil cakap je bahasa arab berabuk2 musti takda orang komplen punya.. kakakaka..

Sekali tunjuk sijil berjela bercakap arab pon gagap camno orang nak caye..

sali berkata...

Hello bro,alhmdullillah,dah dapt blik blog ni,napa susah nak dpt acess? mlm tadi lain mcm pulak rupa blok ni ingt lu da tukar ke apa? what's going on?

Tok Kiyai berkata...

Assalamualaikum bro isham
Tukar tiub nak kena hack pula ke ni? Ada tanda amaran bro...
Saya pun mahu beli la satu degree bro...M.A dalam bidang tukar tayar pun ok...kih kih kih

Tanpa Nama berkata...

ala isham , tak yah tunjuk2 sijil , test bahasa arab dia lancar cakap ke tidak , dia mimpi mengigau bahasa arab ? ala ,dah 10 tahun jadi macai mb baru merasa nak jadi YB , mu tak tengok ke sejak diumum calon sampai lani senyum tak habis ... DUNIA KIA HE ....

Tanpa Nama berkata...

jangan percaya sangat yang belajar kat al-azhar ni...sekarang ni ramai yang yang menggunakan agama untuk menipu. ada jual kismis dengan bacaan juzuk quran lah.jual air mineral dengan bacaan ayat2 tertentu agar boleh jual mahal.kapitalis yang macam ni cukup bahaya, mereka bersembunyi sesebalik agama.

Tanpa Nama berkata...

ana wal calon al gerombolani walancau wanajis walburiti alrusmah. ana walijazahi ila bahasa al arabiah min satumalaysia lancau amno apco universitiyyun.

Tanpa Nama berkata...

ini dah kes terdesak nak suruh org percaya yg mangkuk hayun amno ni memang betul2 ada ijazah, apa kata haji hadi atau tuan guru nik aziz pergi sembang2 arab sikit ngan mangkuk amno ni, test tengok betapa fasihnya beliau ini.

kalbunUMNO berkata...

kah kah kah!
aku ni sebati dengan geng yang belajar di mesir, jarang sekali pelajarnya disana berguru dengan Musa, kebanyakannya berguru dengan firaun.
kah kah kah,
dalam hal sijil ini, setahu aku semua pelajar di mesir tahu seseorang pelajar itu ada sijil atau balik tangan kosong. Tapi nampaknya geng yang sama belajar dgn mamak ini pun tak mengiakan apa yang disahkan olehnya.
Yang hairan pada aku, macam mana yang lulus bahasa Arab boleh jadi penasihat ugama kepada MB. Sepatutnya jadi penasihat bahasa kepada MB. Disini terdapat jalan mati yang dibawa oleh mamak ini.

Prof Ir Dr Tukar Tiub berkata...

hisham woi lama dah ak baca tt ni....kalo ikut 2 dah boleh grad dah.....bila hang nak bg ijazah aku ni?.........kah kah kah.....nanti ak bg alamat hang hantaq sijil by post tau....transkrip xpayah pon xpa sebab calon umno 2 tunjuk sijil saja.......kah kah kah

azmie berkata...

kalbunAmeno, mmg ada org yg satu kelas ngan syed bra ni masa kat azhar dulu. dia confirmkan mamat ni fail. kalu ckp pun tak ada masuk media. pi cari bdk2 azhar thn 92-97 mesti bole jumpa ini unta

ff berkata...

berita dari negara kapir

http://www.nytimes.com/aponline/2011/03/01/world/europe/AP-EU-Germany-Minister-Resigns.html?_r=2&am

he resigned because it was found out that he had plagiarized in his dissertation. The media has been covering it for 2 weeks now and he said he can't take the pressure anymore. In other words: His credibility has taken too much damage for him to achieve anything further in his career and so he's putting a stop to the whole thing right now instead of staying in the public eye til the next elections.

Tanpa Nama berkata...

Perubahan bakal bermula di Kerdau

Memandangkan calon BN kali ini merupakan bekas graduan dari Universiti Azhar perubahan berikut mungkin berlaku di Kerdau:-
1. Kerdau akan menjadi kawasan maju seperti Lembah Kelang ( ini terbukti dikawasan yang telah dimenangi oleh BN sblm ini - Galas dan Tenang)
2. Pengalaman beliau sbg penasihat agama pemimpin BN disamping kelulusan yang dimiliki akan kuasa sbg wakil rakyat akan digunakan untuk menasihat pemimpin UMNO Pahang agar tidak lagi menggunakan isyarat lucah dan memaksa isteri masing-masing menutrup aurat.Disamping itu beliau akan menasihati pemimpin tertinngi UMNO agar tidak lagi menghina Ulama termasuk Ulama Antarabangsa spt Sh. Yusuf Al Qardawi dan melabelkan mereka sbg pengganas.
3.Belaiu juga akan bertnggungjawab untuk menasihati pemimpin negara dan isteri tidak boros bebelanja duit rakyat walaupun diluarnegara.

....Ayuh sokong BN ...perubahan bakal bermula di Kerau...

Tanpa Nama berkata...

Keh..keh..keh..mentaliti penyokong pakatan memang cam ni..lu orang nak beli ijazah..TT ada selori kat umah dia..ijazah separuh jalan..keh..keh..pukimak la lu TT

katun berkata...

Penyanyi lagu asmara ini adalah menantu tak restu ibu mentuanya. Asalnya si ibu nak bercalonkan menantu anak raja negeri pasola. Begitulah besarnya nafsu si ibu mentua sehingga kini tiada di kisahnya akan anak menantu dan cucunya.Nafsunya semakin berKEMBANG dengan mengelarkan dirinya FLOM.