Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 25 Mac 2011

MAT BOROI SUDAH KANTOI



GAMBAR MAT BOROI



nota:
kalau dah nampak
boroi macam ini
tak kan nak cakap
mamat ini 6 pack
tak kan nak buat
spekulasi yang mamat
ini kacak dan bergaya
kah kah kah




JANGAN KATA PALSU - meloya

Semua pihak termasuk pembangkang tidak berhak mengeluarkan kenyataan bahawa rakaman video seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin pembangkang adalah palsu.

Hishammuddin Hussein menegaskan, adalah menjadi satu kesalahan mengeluarkan kenyataan awal seperti itu kerana mereka tidak tahu kesahihannya.

“Mereka tidak berhak mengeluarkan kenyataan untuk menentukan kesahihan video tersebut kerana ketulenannya hanya dapat ditentukan selepas pihak polis selesai melakukan siasatan.

“Mengapa hendak menghakimi kes ini, sedangkan orang yang mengeluarkan kenyataan itu sendiri berkemungkinan besar belum tengok lagi rakaman itu,” jelasnya

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.. PASAL APA SALAH KALAU ANWAR KATA BUKAN DIA… kah kah kah..

kah kah kah… ATAS AKTA MANA PULAK IANYA JADI SALAH…. kah kah kah..

kah kah kah…LIDAH KONTOT INI SAJE NAK BODOHKAN ORANG MELAYU… kah kah kah..

woit.. KERJA LAIN TAK ADA… BODOHKAN ORANG MELAYU… kah kah kah..

kah kah kah… LEPAS BODOHKAN...TAKUT TAKUTKAN ORANG MELAYU…. kah kah kah..

nota:
melayu bodoh
melayu takut
gerombolan senang hati
kerana orang bodoh yang takut
akan sokong gerombolan
kah kah kah

27 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pukimak Lu Hishammuddin Husein. Mangkuk HAYUN betul lah kau ni. Bahalol!

Tanpa Nama berkata...

jom tengok doraemon...
jgn ambik peduli menda2 bodo ni
x pasal2 dpt dosa free
come on la ......
kalau tua2 dah nak mampos tu ingat2 la mati

Tanpa Nama berkata...

tangkap hishamudin onn sebab dia beriya-iya mempertahankan video itu.Adakah itu projek dia?

Tanpa Nama berkata...

Kalau Charlie Chaplin ini di atas ranjang bersama Nuar Zaen macam mana? Bini pun lari, kalau dah si laki lebih sedapkan lubang jubur jantan dari yang tuhan dah sediakan untuknya. Jika PR berjaya membentuk kerajaan selepas PRU13 nanti, orang seperti Charlie Chaplin ini dan kerabatnya adalah amat perlu dibicarakan 7 hari seminggu kerana terlalu banyak salah guna kuasa dan metakedarah wang dan hasil titik peluh rakyat. Ingat 7 hari seminggu!

karim berkata...

sebok dengan ketulenan video,memanglah video tu yang tulin.pelakunnya penyamar...gila meroyan puak2 tonggong tu.

Tanpa Nama berkata...

memng betul tu... naik sebab bapaknya yang berpengaruh.....

Tanpa Nama berkata...

BONGOK PUNYA TT.. KALAU DALAM ISLAM PUN TAK TAU JANGAN CAKAP.. KALAU KO TAU SANGAT BUAT STATMENT BERSUMPAH .. RM 1 JE... KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

'Semua pihak termasuk pembangkang tidak berhak mengeluarkan kenyataan bahawa rakaman video seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin pembangkang adalah palsu'
hehe,semua pihak juga termasuk kerajaan tidak berhak mengatakan rakaman video tu betul...

Tanpa Nama berkata...

maksud menteri ni, kalau kita kata video ni asli walaupun tanpa menengoknya...itu, oklah, takada hal, ada hak dan digalakkan.
Ini menteri kasi malu Onn Jaafar dan orang Johor saja.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

bongok betui la hisapputing nie...bengang aku tgk mukanya...memang sah kaki hisap (bersama sepupu jugak kot...) ini bersuhabat, bersekongkol dengan ketiga-tiga latuk t tu...memang sah fitnah...jalan penyelesaiannya disumpah laknat pengkhianat negara dan nusa...

Tanpa Nama berkata...

Untuk menentukan video ini palsu/tulen, maka saya dengan ini menyokong ditubuhkan suruhanjaya diraja.

Rajagobal akan bersetuju bahawa wakil dari :
1.Pakatan - Hadi, Kit Siang, Karpal
2. Gerombolan - Najib, Mohideen, Nazri, Hihamudden
3. Wanita - Rosmah (Wan Azizah menolak, jadi lantik wanita pertama)
4. Mufti - Harus Sana Harus sini
5. Jabatan Agama - JAKIM, Jabatan Agama
6. Media - Media cetak/eletronik
7. Pakar - KRU/ Tukar Tiub

Utk menentukan ianya bukan palsu semua wakil harus duduk menonton berulang kali dan memberi pandangan panjang lebar.

Keputusan hendaklah secara terbuka agar rakyat Malaysia dapat mnerima sebulat suara tanpa ragu-ragu.

Keputusannya 1Malaysia akan terkenal seluruh dunia dan subahat disisi agama.

1 MALAYSIA MENONTON VIDEO LUCAH

Kha...kha...kha.

Tanpa Nama berkata...

Hishammudin!! everyone is entitled to their own opinion. It is just yours is stupid.

Tanpa Nama berkata...

tang perut tu awat nak superimpose dulu.kasi slim sikit..."nampak sangat menipu"...x kan cenggini punya video pun nak buat suruhanjaya..buang duit je lah...tangkap je Datuk T ni..dah lah menipu,memfitnah pula lepas tu tayang video porno kat public pulak..byk kesalahan datuk T ni.

Tanpa Nama berkata...

Melayu memang bodoh dan bengap.

Wak berkata...

Salam bro Isham.

Yang penting bukan pasal video tu tulen atau palsu. Tapi adakah pelakon tersebut Anwar Ibrahim atau orang lain?

Video dikira tuleh jika tidak diubah suai melalui superimpose atau sebagainya. Nampaknya Datuk T tu yakin sangat yang video tu tulen. So sy yakin video tu tulen. Tapi yang lebih penting siapa sebenarnya dalam video tu. Itu lebih penting.

Desak la pihak polis untuk siasat dulu siapa yang sebenarnya dalam video tu. Lepas tu baru siasat ia tulen atau tidak.

Tanpa Nama berkata...

Ini dia konspirasi sebenar :

http://www.youtube.com/watch?v=6eQrHpuB8pE


Kah...kah...kah...

matstimketum berkata...

keadilan dimesia dah terbalik, orang yang buat repot pulak kena dakwa dan didapati bersalah! datuk tiga suku boleh serah tape dan jam pada polis! pandai sungguh rakayat yang mengundi bn jadi kera....jaan. kih,kih....zul bisul ketayap tak tanggal dapat datuk rimba pahang......kah,kah,kah sungguh lawak ehsan rakyat pahang ler.

mat saga berkata...

kah kah kah kah kah...

nak jadi pm tapi suka melancap... sukma kata nuar melancap...

kah kah kah kah kah....

nak jadi pm tapi suka kena hisap kote..
sukma kata kena hisap kote nuar... saipul pun kata kena hisap kote nuar.. amoi cina tu pun hisap kote nuar... kah kah kah kah... bakal pm suka kena hisap kote...

kah kah kah kah kah...
nak jadi pm tapi main dengan pelacur... pelacur tu beb... dah 22,378 kali kena main kot... lepas tu nuar pun hentam jugak...lawak giler beb ... bakal pm kita main dengan pelacur...

oh... izah.... papamu memang hebat... kiri , kanan , mengiring , depan , belakang , semua bole... macam Mr. Rocco pelakon blue italy pulak... gaya dah ada..

kah kah kah kah kah..
nuar , nuar...

froggy turn south berkata...

Heh...Lu mat saga, gua tau lu takut anuar jd pm...kiteorang ni lgsg x kesah lu main ayat2 panas camni...tak terase pon....gua simpati lg adalah kt lu...
..tp gua rase lu ni mesti melayu kampong kn...tp gua xfaham...Lu ade internet asal lu xbuat research? Lu bkk porn je ke? Lebihkn sket membace lah mat oii...gua sedih la tgk melayu kurang buat research cam lu ni...

Tanpa Nama berkata...

DALAM HATI AKU, AKU RASA mat saga ni orang kafir
tak pernah bukak Quran
tak pernah ngaji hadis
DALAM HATI AKU, AKU RASA dia ni memang keturunan kafir
sebab bahasa mat saga bahasa orang kafir

MonkeyShooter berkata...

Salam Bro TT. Cuba tuliskankan balik cerita di tahun 1972, di mana seorang pelacur berbangsa Kutty telah melahirkan seorang anak melalui lubang jubur bersama taik sembelit, setelah melakukan hubungan seks terlarang bersama Kutty (EEEE). Nama anak tersebut telahpun dikenal pasti sebagai (nama samaran) Mat Saga (kereta lama, tak mampu beli kereta baru kerana asyik ditipu oleh Mat Monggol).

Tanpa Nama berkata...

mat saga xberjaya mmbuat aku panas. bagi aku orang umno ni persatuan mamak. so aku yakinkan diri aku bahawasanya mat saga ini mamak. sebabnya melayu yg bertamadun xkan cakap macam mamak. pukimak gampang aku hadiahkan kpd mat saga

tgn kidal-

Tanpa Nama berkata...

gua nak tengok sangat video rahim thamby chik rogol budak bawah umur dan video rais yatim rogol pembantu rumah dia.plezz..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

lidah kontot+mulut ikan baung>pergi jahanam dgn Hishamudin!

Tanpa Nama berkata...

pukimak punya mat saga!dah la bodoh!gila pulak tu.bodoh ko ni ko warisi dr nenek moyang ko dulu ke?bodoh smpai mati la ko,pas tu terus ko wariskan bodoh ko tu ke anak cucu ko

tok jenggot berkata...

mat saga..
kah..kah..kah..
ada penyakit ker...??
kesian kau mat saga..
kalau bodoh jgn bgtau org, malu mak bapak..

org kampong nie..
kalau kerja mesti belum kena byr cukai, pasal gaji ciput..
naik pun proton saga..
kesian.. gaji ciput..

Tanpa Nama berkata...

mat saga ni budak blogger upahan jabatan penerangan wisma sime darby jalan raja laut..... jgn dilayan....dapat upah duit haram...bagi mkn anak bini duit haram....mampos le ko mat saga dgn family ko dilanggar lori simen...huahuahua....