Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 25 Mac 2011

APA HAK PULAK MAMAT INI?




MACAM MACAM PUNYA SAKIT



nota:
dalam dunia ini ada pelbagai penyakit
kebanyakkan boleh diubati
malah ada kajian terus
dijalankan untuk mencari
jawabpan kepada satu satu penyakit

tetapi

ada satu penyakit yang tidak akan
ditemui ubatnya: KKS
kureng kaseh sayyeng
kah kah kah




EZAM MINTA PASPORT ANTARABANGSA ANWAR DI RAMPAS
- berita hairan

Ezam Mohd Nor meminta pihak berkuasa merampas pasport antarabangsa Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi menghalang ketua pembangkang itu daripada terus memburuk-burukkan nama Malaysia di luar negara.

“Saya mohon pihak berkuasa merampas pasport antarabangsa Anwar dengan kadar segera. Dia (Anwar) akan terus berusaha untuk menghancurkan politik dan ekonomi negara.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


nota:
cuba teka kalau passport mat ezam kena rampas?

macam mana nak jumpa bini muda di indon?

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

kena chakwow by post kah kah kah
kena pa chu ching by pone kah kah kah


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nah bro vedio best punya....mesti meletup tukar tiub....http://www.youtube.com/watch?v=6eQrHpuB8pE

Non-Governmental Individual berkata...

mamat gila talak. ! merajuk ngan DSAI!. sanggup jadi pencacai sbb nak dpt perhatian DSAi

jawa insaf berkata...

ini satu lagi contoh jawa sesat tak sedar diri.asal usul keturunan pariah memang akan tetap kekal pariah mcm khir toyo walaupun ada harta menggunung. menjadi kewajipan semua jawa jawa utk buktikan kpd rakyat malaysia bahawa bukan semua jawa boleh dijual beli dgn tolak bn.

Tanpa Nama berkata...

gambar tersebut ialah gambar seekor katak sedang menyedut udara di dalam sebuah kotak

korang tau bunyi katak macamana?
"woanggggg!!!!fulusssss!!!!"
"woanggggg!!!!fulusssss!!!!"
"woanggggg!!!!fulusssss!!!!"
"woanggggg!!!!fulusssss!!!!"
"woanggggg!!!!fulusssss!!!!"
(terutamanya bila hujan baru nak lebat)

Tanpa Nama berkata...

ezam..bila ko nak dapat dapat datuk??

Tanpa Nama berkata...

sudalah ezam
pi Lanchowwww laaa

Tanpa Nama berkata...

Lepas ni Mat Kotak pulak yg akan dapat Dato', Zul Kulibatok dah dapat...

Tanpa Nama berkata...

Cuba lihat dan tengok betul2 muka sipencacai nih, nk kata mcm muncung ternakan Isa pendek tuh sikit2 adalah..apa yg nyata lebih banyak menghampiri kepada muncung cecorot asal mlm jer mulalah mulutnya berbunyi cot cet cari benda nk mkn ,nak jilat nak ampu nak bodek ,atau kata mudah dari wajah "SIMUNAFIK".

orang lama berkata...

this man who sold his soul to the devil..contract sign up,lesen full mencarut sampai tua ikhsan regim BLUE DACING SDN BHD.