Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 12 Mac 2011

SEORANG PEGAWAI YANG AMAT BERANI



FAT LADY OF MALAYSIA



nota:
bayangkan berapa kilo
minyak akan dapat diperah
dari sebelah tangan saja

banyangkan berapa banyak negara
dapat tukaran wang luar kalau minyak
badak ini dapat di ekspot
kah kah kah



30% RAKYAT MALAYSIA DIJANGKA ALAMI OBESITI TAHUN INI
- meloya

Lembaga Promosi Kesihatan Malaysia (LPKM) menjangkakan 30 peratus atau 8.1 juta rakyat negara ini akan mengalami masalah obesiti pada tahun ini akibat gaya hidup mereka yang tidak sihat.

Ketua Pegawai Eksekutif LPKM, Dr. Yahya Baba berkata, angka itu menunjukkan peningkatan ketara berbanding tahun-tahun sebelum ini, dan jika tahap kesedaran mengenainya tidak dilakukan secara serius, peratusannya mungkin lebih daripada itu.

"Kajian oleh Kementerian Kesihatan pada 2006 menunjukkan sebanyak 14 peratus penduduk negara ini mengalami masalah obesiti dan ia menunjukkan peningkatan pada setiap tahun.

"Statistik menunjukkan obesiti di kalangan orang dewasa negara ini meningkat mendadak 250 peratus dalam tempoh 10 tahun dari 1996 hingga 2006,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan Karnival Sukan Pantai, Sihat Tanpa Obesiti anjuran Persatuan Rekreasi Negeri Kelantan di Pantai Sri Tujuh di sini hari ini.

Yahya berkata daripada jumlah itu, 16 peratus membabitkan pelajar sekolah.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…INI PEGAWAI YANG BERANI…. kah kah kah..

kah kah kah... BERANI CAKAP PASAL GEMOK... kah kah kah..

woit… PEGAWAI INI TAK LAMA LAGI KENA TUKAR KERJA…. kah kah kah..

kah kah kah… PEGAWAI INI PERLI BIK MAMA…. kah kah kah..

kah kah kah..PEGAWAI INI AKAN DITUDUH BERSUBAHAT DENGAN TUKAR TIUB…. kah kah kah..

nota:
ada satu cara untuk menghapus obesiti:
haramkan pakai baju kurung kah kah kah

nota:
banyangkan berapa banyak minyak
dapat dikumpulkan jika kita dapat perah
dari orang orang gemok ini kah kah kah


nota:
bayangkan beraoa banyak kain
dapat diselamatkan jika
tak ada orang gemok

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

er.. apa kena mengena obesity dengan baju kurung?

Tanpa Nama berkata...

a'ah aku pun tak fhm.

Tanpa Nama berkata...

minyak badak?
er..boleh kuatkan sahwat ke?

Tanpa Nama berkata...

baju kurung ni blh meng'cover body yg besar badak tu la,cuba bygkan bik mama pakai skirt..mau muntah 2 hari..hahahaha

kalbunUMNO berkata...

aku jual pada kau tt,

Nasi berlauk gulai serati,
Makanan anak kelantan jati,
Tinggi langsing idaman hati,
Janda gemuk pula datang ganti.

kalbunUMNO berkata...

Jual lagi tt ...

Minah Kelantan tidak berharta,
Manis mulut bila berbicara,
Janda gemuk cemburu membuta,
Dua ninja yang masuk penjara.

kalbunUMNO berkata...

tt belilah kalau berani .....

Jelita manis berbaju lama,
Menutup aurat bertudung labuh,
Puteri moggolia tinggal nama,
Angkara cemburu berkecai tubuh.

Tanpa Nama berkata...

mcm ana rafali lah.....dia selalu pakai baju kurang sbb nak cover badan lah.........kah kah kah....kalo betol2 nk tutup aurat apsal xpakai tudung sekali.....kah kah kah......

cicit ngah layor berkata...

Bayangkan kalau dier kener telanjang dlm mahkamah olih loyor benggali tuer tu.Itu baghu kener telanjang perbuatan dier.Mcm maner pulak ghoper dier kalau telanjang bulat dlm bilik ayor.EEEEE tak tau nak cakap leeer.Kemera pon sampai mintak maap sbb tak ndak nangkap gambor dier.Getiknyer teman...

Stupid University berkata...

Bayangkan berapa tan minyak boleh diperah dari suami si Najib! Kah! Kah! Kah! Kopek tu dah berapa tan! Kah! Kah! Kah!