Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 17 Mac 2011

TERGOLEK DOG




TERGOLEK DOG KETAWA



WASPADA:
bangla
indon
myamar
siam
semau sedang diberi kad pengenlan
terutama di selangor - ini
rancangan yang tersusun
dengan kerjasama spr sendiri!!!



SISTEM PILIHAN RAYA MALAYSIA BERWIBAWA :NAZRI- mstar

Sistem pilihan raya yang diguna pakai sekarang adalah berwibawa berdasarkan kejayaan Suruhanjaya Pilihan Raya mengendalikan 12 pilihan raya umum sejak 1959, kata Nazri Abdul Aziz.

Beliau berkata keputusan-keputusan pilihan raya telah diterima secara sah oleh semua pihak sama ada kerajaan atau pembangkang yang telah membawa kepada pembentukan kerajaan yang diiktiraf.

"Bagaimanapun ini tidak bermakna tiada ruang untuk melakukan reformasi dan transformasi dalam sistem sedia ada.

"Bahkan SPR sentiasa responsif terhadap perubahan semasa dengan melakukan proses rekayasa menerusi usaha pengupayaan dan penambahbaikan dalam pengurusan operasinya demi untuk memperkasakan sistem pilihan raya sekaligus demokrasi Malaysia," katanya dalam jawapan bertulis kepada soalan Teresa Kok (DAP-Seputeh) pada persidangan Dewan Rakyat pada Rabu.

KAH AKH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit….RAKYAT TERGOLEK DOG …BILA BACA BERITA INI…. kah kah kah..

kah kah kah... DOG DOG PUN TERGOLEK SAMA.... kah kah kah..

kah kah kah…MALAON INI UFO KE?..... kah kah kah…

kah kah kah…DARI PLANET MANA MALAON INI DATANG?.... kah kah kah..

kah kah kah…. KALAU PERCAYA CAKAP MALAON INI… SAMA LAH KITA PERCAYA BAHAWA ROSMAH MANSOR MASIH ANAK DARA…. kah kah kah…

kah kah kah… TERESA INI PUN SILAP…. TANYA MALAON INI DIA ADA BERAPA LESEN TAXI…. kah kah kah…

nota:
semenjak tahu 1959
semua rakyat telah
kena tipu kah kah kah

nota:
cuba cerita sikit kenapa
tak nak pakai dakwat lepas mengundi?
cuba cerita sikit pasal undi pos?
tanya sikit pasal undi hantu?



10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

you tahu, kawan i kan abang paki, dia datang rumah i termengah-mengah minta i tolong bawa dia ke putrajaya sebab kawan dia dah berapa orang dapat IC.I suruh dia pergi pejabat UMNO saja senang citer tak payah nak pergi jauh-jauh sampai putrajaya tu...wakaka!

matalembu shah alam berkata...

SISTEM PILIHAN RAYA MALAYSIA BERWIBAWA : fuck u nazri botak jaga taxi..

sistem pilihanraya tak akan berubah kerana pilihanraya tidak akan merubah KERA-jaan..fuck

bla Pas terengganu tergolek PRU 2004 - kerana pengundi hantu. kalah di H. Selangor kerana Zaid botol, kalah di Galas kerana Ku Li, kalah Tenang kerana banjir, kalah di Merlimau kerana Melaka kubu/kubur umno, kalah di Kerdau kerana Felda.. fuck

poyo kau tt, pergi lah kau bersurah dengan ketua pemuda Pas serban besar, ketua pemuda pkr mulut besar pakar buat repot besar, ketua pemuda dap lancau besar - pemuda2 kita sape punya?.. nasib baik ketua pemuda umno kera jantan(KJ)kalau tidak PR lagi poyo..

tergolek 'dog & fuck...

matalembu@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

Hisham, PR pun bangang jugak, dah tahu sistem spr mcm celaka pun masih mahu mencuba nasib...

PR hanya harapkan keajaiban spt lonjakan sokongan luarbiasa rakyat yg umpama tsunami yg akan menimbuskan segala undi pos, undi hantu dan segala penipuan bagi mengecapi kemenangan...

Masalahnya apalah nak diharap pada otak melayu yg kata Madey mudah lupa tu...

Pendirian PR betul2 memenatkan macai bawahan...

Tanpa Nama berkata...

Salam

Kat johor pun apa kurangnya..ini pengakuan sendiri dari tukang urut indon.Masa tu bini aku baru bersalin.ada kawan kenalkan tukang urut nie.masa dia tgh urut tu dia ada ler bagi tau yang dia ditawarkan kad pengenalan biru dengan bayaran RM20 sahaja.Dia nie dah ader kat pengenalan merah..bukan setakat dia jer..semua penghuni kar situ yang dah ader IC merah akan diberikan ic biru.Yang lawaknya tukang urut tu siap boleh bagi tau..kan pilihanraya dah dekat...kahkahkah..betu tak betul kawan tak tau ler..tapi itu lah pengakuan dari tukang urut indon tu..

Stupid University berkata...

Nazri masih lagi duduk dalam rumah anjing! Woof! Woof! Woof! Kalau biasa katak bawah tempurung! Ini pula anjing dalam rumah anjing! Kah! Kah! Kah! Kah! Anjing sasau! Kah! kah! kah! Kah! Kebodohan yang sama seperti laki Najib! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

IDID ATOK DULEB ATAKREB- POOKYYYMAK NAZRI......SAMA MACAM NAJIB...PERGI CEK SABAH TU DULU.BEKAS GIRL AKU FILIPINO CAMPUR CINA TEMPATAN IS SINO FILIPINO.....MASALAH NYA BAPA BUDAK NI FILIPINO CAMPUR FILIPINO PEO BOLEH JADI KADAZAN.....PUKIMAK JUGA KERJA KORANG NI...INI PAKISTAN AKU TAHU MCM STORY DIA.FIRST HANTAR SABAH JUAL KAIN.SEBAB POLIS KAT SBAH MANA BOLEH ROUND HABIS SEBAB GEOGRAFI.LEPAS TU PERAM 10 TAHUN.BAWA KE SEMENANJUNG ATAU MANA SAJA UNTUK JADI HANTU.HARIS SALEH KAN PAKISTAN.MAMAK KUTI DARI KALINGA ..DEKAT2LAH TU DGN PAKISTAN.POKEMAK ANAK HARAM DORANGNI...BAIK LAKNAT SAMPAI MATI DORAANG NI.

Tanpa Nama berkata...

mamat2 menteri ni mudah saja nak tipu orang.. apatah lagi tipu PR..

kalo UMNO BN dah nak kalah nanti pun, derang akan masuk PR/PAS/PKR/DAP saja.. kendian leh cover balik jawatan lama.. senang saja nak trick pemimpin PAS/PKR/DAP ni..

nazri ni pun, kalo keluar UMNO, masuk PKR.. gua jamin dia akan jadi menteri jugak kalo PKR menang pilihanraya..

apa yang aku berani jamin IALAH.. BN AKAN MENANG NEXT PRU dengan MUDAH..

FUCK YOU PAS..
FUCK YOU PKR..
FUCK YOU DAP..
FUCK YOU BN..

BANGUN LAH ANAK2 MUDA..
kita sudah letih dengan mainan politik orang2 tua begini..
bila la revolusi nak jadi ni???

Tanpa Nama berkata...

PR nanti kalau kalah dlm PRU usahlah lagi bagi alasan SPR berat sebelah, tidak adil, tidak telus, tidak lancau dan bla..bla..bla...

Rakyat dah bosan dgr alasan lama/ kuno tu...yg korang dah tau sistem lancau mcm tu apsal korang masuk bertanding dgn penuh senyuman...

Lain kali sebelum nak masuk bertanding tu bagi syarat dulu kat SPR supaya beri jaminan agar kaedah penggunaan dakwat pada jari pengundi dan undi pos hanya digunakan pada yg layak sahaja spt duta2 atau penduduk di luar negara akan dilaksanakan maka barulah beri persetujuan untuk menyertai pilihanraya...bongok!

Tanpa Nama berkata...

Rakyat malaysia nih kan kental penyabar so tak mau la gaduh2 tu nampak macam masih ditipu berpuluh tahun..

diam tak semestinya menerima bila sampai hadnya musti akan bangun menentang masa tu baru la sedar dan nak mengaku kalau tak mengaku juga hmm jumpa kat padang masyar ajer la..

pru12 baru gelombang kecil dan bn/spr nampak neh mungkin kemasukan pengundi hantu besar2an dan persempadanan semula akan berlaku.. Apapon seperti yang tuhan janjikan menipu tak kekal lama.. macam tahi lama-lama berbau juga..

Kalau dah berusaha kalau kalah kat dunia jangan risau kita bukan hidup sekali je..

Tanpa Nama berkata...

mamat ni kan ke yang tayang tin cap sauh masa kecik dulu. kenapa ler mamat ni tak mampoooos sekali masa tsunami kat jepun ari tur

suruh dia pi Lanchowww laa...