Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 17 Mac 2011

PETIKAN DARI CERAMAH MAT SABU



MAT SABU BUKAN MAT RIAH CAREY












NOTA: MENIKUT CERAMAH MAT SABU:

penyanyi maria carey
penyanyi beyonce
penyanyi nellay furtado
walau pun berdada gagah
walau pun berpakian seksi meski
walau pun cun melecun

tapi memiliki kesedaran insaniah

penyanyi pop ini secara sedar
memulangkan duit pendapatan mereka
yang dibayar oleh gadaffi

untuk penyanyi ini
duit bayarn konsert keluarga gadaffi adalah
duit darah rakyat libya

berbanding dengan tok tok guru agama
yang belajar agama di mesir dan jordan
siang malam dari pagi hingga petang
mengutuk tok guru nik aziz
tak sedar sedar tentang baik dan jahat
tak sedar sedar tentang halal dan haram
kerana di bayar oleh gerombolan
kah kah kah

nota:
sila beli harakah untuk megetahui
dimana ceramah mat sabu yang akan datang





BEYONCÉ , MARIA CAREY TO DONATE MONEY FROM GADAFFI FAMILY PARTIES
– international business times

Following Nelly Furtado's initiative, singers Beyoncé and Mariah Carey said they will each return the $1 million they received for performing for Libya dictator Moammar Gaddafi's family.

According to a report by people.com Gaddafi is currently being investigated for possible war crimes, including ordering the bombing of Pan Am flight 103 in December 1988 that killed 270 people.

Carey released a statement to People saying, "I was naïve and unaware of who I was booked to perform for. I feel horrible and embarrassed to have participated in this mess. Going forward, this is a lesion for all artists to learn from. We need to be more aware and take more responsibility regardless of who book our shows. Ultimately we as artists are to be held accountable."

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku selalu berfikir betapalah orang-orang kafir ni dalam banyak hal lebih prihatin berhati perut dan berperikemanusiaan daripada orang melayu yang beragama Islam yang Islamnya adalah disebabkan keturunan. Siang malam tak ade kerja lain selain berfikir macamana nak merembat dan merompak duit rakyat.

Tanpa Nama berkata...

"Aku selalu berfikir betapalah orang-orang kafir ni dalam banyak hal lebih prihatin berhati perut dan berperikemanusiaan daripada orang melayu yang beragama Islam yang Islamnya adalah disebabkan keturunan. Siang malam tak ade kerja lain selain berfikir macamana nak merembat dan merompak duit rakyat."

aku pun selalau fikir, nak kata puak gerombolan tu Islam, tak serupa Islam, nak kata kafir pun, tak semaju orang kapir...jadi apa dia? Islam pun tak, kapir pun tak? rupanya pertengahan sahaja, jadi BINATANG LAH...hahahahahahaha

terjun.tanpa.parachut berkata...

islam keturunan cam tu le perangai, bukan nak reti belajor

cicit ngah layor berkata...

Tanpa Nama 3:51, Teman pon sepaendapat dgn miker...heghan kiter,Melayu Islam berperangai mcm tu.Sedngkan org belum Islam lagi elok hati budi demer walau pon demer makan babi,minum arak dan makan tak sebut Bismillah.Org kiter siap dgn pakai songkok sukarno nyer,dgn baju melayu nyer,dgn janggutnyer tapi pantang ader peluang...ghembat.Ngaper jadi ni?Kalau dah terlanjor tu balik ler kepangkai jalan..bertaubat ler.

Tanpa Nama berkata...

Aku selalu kata kat students aku, RASUAH lagi hina daripada berzina.

RASUAH dosa kepada ramai orang-macamana nak minta maaf?

Zina-bukan aku kata ringan, BERAT sebab keturunan tercemar tapi dosa di antara 2 insan.

Maaf dalam terlanjur bagi analogi; melayu lani tibai dua-dua, dosa zina pun macam tikam ekor aja; yang pemimpin galak rasuah sampai negara Singapork pun buleh main picit teloq depa.

Lepaih p sain di Singapork bagi tanah KTMB najib p UN.

Tanpa Nama berkata...

Adalah tidak adil jikanya artis-artis Barat kafir yang berhati baik dan selalu bersedekah kepada orang yang miskin macam Sandra Bullock, Mariah Carey, Michael Schuhmacher, Bill Gates, dan lain-lain masuk ke neraka manakala Mufti Perak yang jahat dan ahli-ahli gerombolan yang menipu wang rakyat dan ada yang membunuh model Mongolia masuk ke syurga hanya semata-mata mereka dilahirkan beragama Islam. Itupun kerana tidak ada pilihan disebabkan tiada kebebasan beragama bagi kaum Melayu.

Siapa setuju dengan pendapat saya?

Li berkata...

Assalamualaikum, Bro.
Tajuk pun ditulis sebagai `to donate'.
Tajuk tak kata `donated' lama dulu sebelum kisah anak Gadafi buat `huru-hara' undang dua makhluk yang menyelerakan itu menghibur hati sendiri dan kawan-kawan sejenisnya.
Slurrrrp.

apa nama berkata...

Semua sudah diprogram oleh UNO. Mereka mahu Melayu dangkal dan ketinggalan barulah mereka boleh berkuasa, kalau Melayu sudah bijak pandai mereka akan susah...kah kah kah

Monster Globalisasi berkata...

kerana dia bermoral dan mementingkan hak asasi..

Tanpa Nama berkata...

agak agak belon laki si najib tu nak pulang kan tak duit kita yang dia ter pakai tu???

Tanpa Nama berkata...

itu seba islam sampai dulu di tempat kita.sebab perangai org2 lebih kurang mcm zaman sebelum dtg nabi2.tu dah agama islam,bayangkan kalau islam tak sampi di sini,btapa ganas lagi suku sakat di sini

kalbunUMNO berkata...

untuk abe mat kita,

Nasi kerabu gulai serati,
Masakan kelantan cucu cicit,
Mat sabu calon pilihan hati,
Namun perut makin membuncit.

love berkata...

adakah artis2 barat lebih mulia drp sang alkaribut ?

Rob berkata...

takpe rasuah janji maju..
takpe rasuah janji buat kerja..
takpe rosmah gemuk janji bahagia..
takpe bunuh altantuya janji Melayu sejahtera..

ni sume ayat2 Melayu BODOHH!!!kalo org Islam betul sentiasa rasional..

Khun Pana aka johanssm berkata...

Berpakaian seksi meksi , tidak bermaksud tak bermoral.
Berpakaian pendek pendek , tidak bermaksud tiada otak .
Yang makan babi , tidak bermaksud akan masok dalam neraka.

Bandingkan lah dengan yang pakai songkok tinggi
Bandingkan lah dengan geng Ularsemak
Bangdingkan lah dengan BikMama yang cekap pakai C4

Negara kafir dan orang kafir pon sudah beku kan harta harta gadafi,hosni mauberak,fat first tunisia lady .
umno Islam malaisia , apa macham?
Atau kena tunggu arahan dari Ultra Keling yang bernama Tun Dr. Mamak.