Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 27 Mac 2011

X-MUFTI JEMPUT TURUN KE JALAN RAYA




RANCANGAN ZIONIS





nota:
dibelakang semua ini ialah APCO
video lucah ini adalah rancangan licik
taktik zionis untuk membunuh
kepimpinan yang anti israel
dan anti zionis

tak percaya?

tunggu dan lihat





BEKAS MUFTI SARAN PERHIMPUNAN ANTI-POLITIK LUCAH - mkini

Bekas mufti Perlis, Prof Madya Dr Mohd Asri Zainul Abidin mengajak semua pihak menganjurkan satu perhimpunan besar bagi menyatakan kebencian rakyat terhadap politik lucah dan kotor.

"Semua pihak tanpa mengira agama, parti dan kaum hendaklah menyatakan bantahan mereka terhadap budaya kotor dan jelek di kalangan politikus dan media di negara ini," tulis Dr Mohd Asri dalam blognya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI BAIK SEKALI…. kah kah kah..

kah kah kah… TAPI AWAS…kah kah kah..

kah kah kah….NANTI ADA PULAK CADANG BERKUMPUL DALAM STADIUM…. kah kah kah

kah kah kah…SAJE NAK LEPAS STIM…. kah kah kah..

kah kah kah.. TUNGGU MESTI ADA SUARA SONGSANG INI... kah kah kah..

kah kah kah… SUARA INI TAKTIK NAK SELAMAT KAN MAT MONGOL…. kah kah kah

woit…. JAWABNYA TURUN KE JALAN RAYA…. kah kah kah…

kah kah kah….JAWABNYA… TUNJUKKAN KEMARAHAN…. kah kah kah…

nota:
x-mufti ini boleh memimpin
mat sabu beri sokongan
dr hatta tunjukan jalan
tian chua kumpul kan orang
arul psm gerakan massa
kira semua turun ke jalan raya
bersama mufi dan ulama muda!!!



26 ulasan:

5sal berkata...

As Salam!Setuju sesangat laaaa bila lagi.Wassalam!

Tanpa Nama berkata...

tt join sekaki la baru fru takut.

Tanpa Nama berkata...

jom anak2 muda kta raikan kbnaran di jln raya mtentang sistem yg kotor, jijik, lucah, kronism, rasuah, taghut, yahudi kahkahkah

zikri berkata...

bila nak buat, buatla weekend eh...hehe...senang nk trun...sorg kawan,bawak sorg kawan...jadi dua...haha

Tanpa Nama berkata...

abih tu pejuang islam zul bisul takkan tak diberi tugasan?? gobala takkan tak turun, boleh takutkan fru dengan gigitan manjanya!!!!

Tanpa Nama berkata...

lagi cepat lagi bagus

Tanpa Nama berkata...

arrr... errrr... arrrr....
aku tengah sakit perut nih
ko pergi dulu la

Tanpa Nama berkata...

aktivis perlu tunjukkan jalan sebagai perintis kepada rakyat kebanyakan jika berlaku apa2 tangkapan kepada mereka semasa berbuat demo.

ini penting bahawa rakyat kebanyakan begitu takut untuk turun berdemo atas alasan2 yang begitu lucah kelak..

sila bagi pencerahan wahai TT!!!

Genta berkata...

bila lagi? tolong gerakan anak muda yang telah lama jaga dari lena yang panjang. perlu ada yang menggerakan.

salik berkata...

kalau nak buat, buat perancangan elok2, gerakkan mat2 rempit, sedarkan mereka. anak2 muda ini telah lama dianaktirikan oleh sistem pendidikan, pentadbiran, kerajaan, masyarakat, keagamaan. mat rempit pun nak bina hidup yg selesa dan damai mcm org lain jugak.kita lihat apa akan jadi bila anak2 muda telah SEDAR..

jebatderhaka78 berkata...

tenang ati wa dgr x mufti kuarkan kenyataan ghini..alhamdulilah..masih ada mufti yg waras kat malaysia nie...tuk dr asri...kitorg anak2 muda caya sama lu...keep on rock..lawan tetap lawan!!!

srikandi berkata...

'yg dirogol pempuan,.amoi dlm bidio pun pempuan,ama pempuan,PD pempuam tuya pempuan..cemua mangsa rakus jijik kotor meka pempuan,bawah umur,janda,anak dara,pekerja nenek cemua pompuan...ayuh sdri2 pn2,kakak2,m/cik2,ibu2 n opah2(jgn dok sibuk ngn DNA nuar je) jooomm...kalu da takde anak jantan g kat bumi m'sia ni mertahankan maruah wanita,adap n susila, bangsa n agama,pemimpinyg ada hanya tahu kuasa harta n seks....mari kita ke jln raya tunjukkan tgn yg menghayunkan buaian itu lebih berakhlak mulia!!!!sis-in islam mana ANDA?

Tanpa Nama berkata...

Caya lah Dr Asri! kami orang muda sokong sama lu! mai ramai-ramai tendang pungkoq Najib! kah kah

Tanpa Nama berkata...

yang kata nak terberak tu, dalam Quran ada sebot watak ni.....

WATAK TUKANG BERI ALASAN....

MUNAFIKKKK!!!

The MIND!!!

Tanpa Nama berkata...

nak tengok
adakah mat monggol, pm bik mama dan malikul sembab seberani presiden gadafi di libya

Tanpa Nama berkata...

stuju JEBATDERHAKA78...ko mmang derhaka yg coolll kahkhakah...

pegi mamposs sama mopti2 anjing kera-jaan yg kluarkn fatwa smata2 support pmerintah tuk priuk nasik...trend inilah yg mkorupkan agama....

hidup revolutioner!

Tanpa Nama berkata...

Perjuangan tidak akan sempurna tanpa Pejuang islam sebenar- YB Haji Zulkifli Nordin. Itulah hero kami, anak-anak Melayu Kg. Pisang.

Non-Governmental Individual berkata...

AKU MMG TAK SABAR NAK PILIHANJALANRAYA NI!!!!!!

Najib Hensem berkata...

sokong!

Tanpa Nama berkata...

bro TT,
hari tu bila mamat x-mufti ni cakap Anwar tak relevan lagi dalam lanskap politik malaysia,aku rasa ramai org kita marah kat mamat x-mufti nih...

ape pendapat ko TT?

pendapat ko mengenai pendapat x-mufti ni bila dia kata anwar tak releven lagi....?

Tanpa Nama berkata...

yang hebat cakap bedegor2 kat sini tapi bila tiba waktu batang hidung tak nampak dan berdengkur sampai ke petang........

orang melayu kata TEMBERANG
orang arab kata MUNAFIK

Tanpa Nama berkata...

jangan buat hari khamis bro
hari khamis gua kena pakai baju batik

ImNeO berkata...

Pak Hisyam,
Saya sokong. Tidak ada jalan lain selagi ke jalan raya.

matlipat berkata...

Memang sudah wajib turun kejalanraya.Ayuh anak-anak muda,ikut semangat anak-anak muda diMesir,Yaman,Tunisia dan Libya.Masa depan negara terletak dibahu anak-anak muda.

Tanpa Nama berkata...

Ambo anok jati kelate baka ore brani x sbr doh ni nok turun jalan raya!!!nok tunggu gapo lagi...doh terang2 kerajaan lo ni zalim...xkan nok tunggu negaro slerok baru kito nok btindok...AYUH SEMUA RAKYAT MALAYSIA !!!KITO TUMBANGKAN GEROMBOLAN...PEMIMPIN ADIL PEMIMPIN DISEMBAH..PEMIMPIN ZALIM PEMIMPIN DISANGGAH!!!!

Tanpa Nama berkata...

sy sgt bersetuju,, klu lah semua ulama' berdaya berfikir begini,, aman lah negara bersama islam nya...