Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 6 April 2011

CUKONG SUDAH MULA MARAH




JANGAN JADI MACAM INI



nota:
jangan bermain dengan radioaktif
tidak ada tahap selamat
kata kata yang mengatakan radiposktif
ada tahap selamat hanyalah propaganda
dari saudgar penjual loji

tak caya?

pernah dengar ada racun selamat?


MCA: HENTIKAN PEMBINAAN LOJI NADIR BUMI - mkini

MCA menggesa supaya kerajaan supaya membekukan kerja-kerja pembinaan loji pusat pemprosesan nadir bumi (rare earth) di Kuantan, Pahang, sehingga ia terbukti ia benar-benar selamat pada alam sekitar.

Presiden MCA,Dr Chua Soi Lek berkata satu kajian menyeluruh mengenai potensi risikonya dan kajian penilaian kesan alam sekitar, mesti dilaksanakan dan hasilnya diumumkan.

Katanya, kerajaan wajib mempertimbangkan pro dan kontra projek kontroversi itu, dan "bukan terlalu tergesa-gesa" dalam menerima pelaburan yang membawa risiko besar kepada rakyat dan alam sekitar.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… CUKONG SUDAH MARAH…. kah kah kah…

kah kah kah… BILA CUKONG MARAH… GEROMBIOLAN HATI SUSAH…. kah kah kah…

kah kah kah…. BILA CUKONG CAKAP ADA DUIT IKUT SAMA…. kah kah kah…

kah kah kah…KALAU CUKONG TAK ANTI NUKLEAR…. CUKONG HILANG SOKONGAN…. kah kah kah..

kah kah kah…BILA CUKONG HILANG SOKONGAN … PAKATAN JADI WIRA… kah kah kah…

woit...NAK TANYA MANA DIA PENJIHAD ISLAM?.... kah kah kah...

kah kah kah...ORANG ISLAM KAN DI RACUN.... kah kah kah...

kah kah kah...MANA DIA NGO MELAYU?.... kah kah kah..

kah kah kah...ORANG MELAYU AKAN DI RACUN.... kah kah kah....

kah kah kah...TAK KAN SIBUK MEMANTAT DEPAN TV MELIHAT VIDEO PORNO... kah kah kah..

nota:
selalunya cakap cukong masin
bila cukong marah semua takut
bila cukong komen semua ikut
kuasa pada duit
yang berduit cukong

kita lihat kali ini
kalau gerombolan tak ikut cakap cukong
bermanaa pahang akan jatuh ke tangan pakatan

kalau pahang jatuh ke tangan pakatan
ini berita amat tak baik
kerana mat nak di sumbatkan adnan yacob
kah kah kah

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

.....tak nak komen fasal video terkini ke isham?
.....takkan tak komen apa2..satu dunia dah tengok pra-nonoton.

.....komenlah sikit2, mungkin pelanduk 2 serupa..
.....harap2 bukan dia.......

Tanpa Nama berkata...

gerenti tak jadi buat punya...

yb berkata...

PM sedang berada di South Korea. Bagaimana kemajuan rundingan nuclear di sana?

Dalam wikipedia, South Korea sedang berancang untuk export 80 nuclear reactor by 2030. Ada sedikit catitan tentang Malaysia.

Link:
http://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_power_in_South_Korea

ada otak berkata...

denan angkat 1jari "lanchow la lu cukong"..denan dah x tepuk lubang kepal tngan kiri..dlu blum ada 1m'sia..

Duli Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Raja Gopal berkata...

Mengapa Mufti Perak Harussani belum keluar fatwa tentang loji nuklear lagi? Nuklear ini amat merbahaya. Lebih merbahaya dari rokok. Lebih merbahaya dari poco poco. Malah lebih merbahaya daripada daging babi yang digemari oleh para cukong. Mengapa babi haram tetapi nuklear yang boleh membunuh dengan serta merta semua rakyat Malaysia tidak haram? Malah dihalalkan oleh si Mufti bangang dan bengong macam biawak.

Sah dah mufti UMNO ini gila pangkat dan wang ringgit. Poco-poco haram tetapi loji nuklear halal.

Kalau pasal cari gaduh dengan orang Kristian, Mufti Perak ini sah nombor satu kepala bapa segala samseng. Tetapi kalau tentang loji nuklear, mufti UMNO ini senyap sunyi macam Syaitan Bisu.

Mufti ini hanya pandai keluar fatwa halal haram tentang perkara yang tidak penting. Tetapi kalau perkara yang amat penting, mufti ini tiada ilmu langsung sebab hanya kelulusan madrasah Pakistan (kalau kelulusan paling tinggi pun setakat universiti kat negara Arab yang mundur sahaja).

Mana lebih bahaya? Babi atau loji nuklear? Mana lebih bahaya? Poco poco atau loji nuklear?

Mengapa menternak babi dikawasan orang Islam diharamkan? Tetapi buka loji nuklear kawasan orang Islam tidak diharamkan oleh Mufti Samseng UMNO mulut celupar ini? Malah digalakkan pula.

Mengapa orang Melayu dan penjihad Islam belum tunjuk perasaan lagi? Kalau bina kuil Hindu atau gereja dekat kawasan Melayu, sudah tentu tunjuk perasaan guna kepala lembu dan bakar gereja. Tetapi kalau buka loji nuklear kat Lynas, tak berani nak tunjuk perasaan. Adakah kuil Hindu dan gereja lebih merbahaya daripada loji nuklear?

Kaum Melayu telah diperbodohkan oleh UMNO dan mufti mufti yang menyembah wang ringgit sebagai Tuhan. Kalau duduk dekat dengan kuil Hindu atau gereja, orang Melayu takut macam takut hantu pontianak. Malah kalau dibina kuil Hindu dan gereja jauh daripada kawasan perumahan pun, orang Melayu tidak suka. Tetapi kalau duduk dekat dengan loji nuklear, orang Melayu tidak ada masalah. No problem langsung.

Adakah daging babi, kandang babi, kuil Hindu, dan gereja lebih merbahaya daripada loji nuklear?

Sebenarnya, Mufti UMNO ini sengaja keluar fatwa bodoh tentang poco poco untuk memperbodohkan orang Melayu supaya tidak bising tentang loji nuklear kat Pahang. Orang Melayu telah diperbodohkan oleh Mufti Samseng UMNO ini. Mufti UMNO ini sengaja memperkaitkan poco poco dengan orang Kristian sebab mahu penjihad Islam cari gaduh dengan orang Kristian dan terus lupa tentang Lynas.

Tanpa Nama berkata...

Makcik Felda, Pakcik Felcra, Mak janda Risda...manalah yahu pasal nuklear ni....yang dia orang tahu...nak gi undi dapat duit,kain batik cukuplah.....kahkahkah

orang lama berkata...

nie tokey ayam cuKongg kalao marah fesyen pelik sikit..dia olang kalao malahh depan press tunjuk action sikit...belakang lain citer.. lagi tunjuk 2 thumbs up line sudah clear sama itu pedanar mentelir suluh angkat paling canggih punya loji bommmm nuklear woo!

nie hidung belang punya pedanar menteli kena escort dgn bik DEbab gi shopping loji bomb nukklear,komisyen masyuk poket bik debab..kali nie bik debab kena ikut beb, ..dulu made in mongolia..korea lagilah pulakkk seputih salji sonata..meletoP boom!