Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 6 April 2011

TIPU JANGAN TAK TIPU



TIPU JANGAN TAK TIPU



nota:
abis melayu kena tipu
pagi ditipu meloya
tengah hari ditipu cukong
petang ditipu bik mama
malam ditipu rtm
kah kah kah








KEMATIAN PEGAWAI KASTAM DISIASAT SEBAGAI KEMATIAN MENGEJUT
- meloya

KUALA LUMPUR 6 April - Polis menyiasat kes seorang penolong pengarah kastam Selangor, yang ditemui mati di tingkat satu, pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Wilayah Persekutuan di Jalan Cochrane di sini hari ini, sebagai kematian mengejut.

Ketua Polis Kuala Lumpur, Zulkifli Abdullah berkata, siasatan awal Unit Patologi Forensik mendapati Ahmad Sarbani Mohamed, 56, yang ditemui dalam keadaan tertiarap di gelanggang badminton di Tingkat 1 bangunan itu, mengalami kecederaan di kepala.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. KAUM KELUARGA HEBOH MENAFIKAN ARWAH INI MEMBUNUH DIRI… kah kah kagh..

kah kah kah…KAUM KELUARGA HEBOH MENGATAKAN SI ARWAH ORANG WARAK…. kah kah kah…

kah kah kah…SATU DUNIA TAHU SI ARWAH JATUH DARI TINGKAT TIGA…. kah kah kah…

kah kah kah….AKHBAR MELOYA INI LAPOR MATI MENGEJUT…. kah kah kah..

woit...KEPALA BANA PUNYA AKHBAR... kah kah kah...

woit… SEDARLAH ORANG MELAYU…. BERTAHUN TAHUN KENA TIPU…. kah kah kah…

kah kah kah…. TAK SEDAR SEDAR… TAK FAHAM FAHAM…. kah kah kah….

woit… DAH MATI TERTIARAP NANTI…. DAH TERLAMBAT…. kah kah kah…

kah kah kah...TAK TERTIARAP ... BARU NAK SEDAR?.... kah kah kah...

nota:
pelik juga mati jatuh
dari tingaklat tiga?

macam mana boleh jatuh?

ini mesti lantai runtuh
ini mesti bangunan yang
dibuat oleh kontrektor
yang buat stadium di kt
kah kah kah
kalau tidak kontrektor
yang buat jamban tn gantung
di kuala dipang kah kah kah




20 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tipu jangan tak tipu! Siapa yang tipi siapa! Sape yang kena tiup!

Non-Governmental Individual berkata...

AKU PUN HERAN MCM MANA LAH BOLEH JATUH...



TEORI MELAYU: INI BUKAN BUNUH DIRI ATAU DIBUNUH,,,


TERJATUH SBB SIASATAN DIJALANKAN DI TEPI TINGKAP... KAH KAH KAH KAH!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Mula-mula orang cina...
Pas tu, orang Melayu...
Pas ni, orang India kot..???

SPRM - Suruhan jarah pembunuh rakyat malaysia????? Biar betoi....!

yb berkata...

Ini cerita benar.

Dulu ada orang terjun/ditolak dari tingkat 3 apartment saya. Ramai yang tinggal di rumah itu tapi tak pernah nampak. Saya tinggal di unit betul-betul di bawah mereka.

Satu hari saya dengar orang kelahi, lelaki dan perempuan. Kemudian perempuan itu menjerit dan melolong, tung tang, tung tang habis periuk belanga terbang dan dinding ditumbuk dan ditendang.

Dalam hangat berperang, tup tup saya nampak benda besar jatuh atas awning saya sebelum ke jalan.

Saya intai ke bawah. Rupanya benda itu seorang perempuan.

Dia mengelupur sakit tapi tidak nampak sebarang luka dan tidak mati.

Lepas itu, semua orang di rumah itu turun dan angkat perempuan itu dan cabut lari dari rumah.

Yang pasti, perempuan itu tidak luka dan tidak mati setelah jatuh dari tingkat 3.

Sekian.

ImNeO berkata...

Pak Isham,
saya tak boleh tahan lagi..
Lanciau PukiMAK MACC..
MACC menyiasat atau membunuh rakyat !.

P>S Takziah buat arwah..May God Bless Us all dari PUKIMAK MACC

Tanpa Nama berkata...

Nanti hasil siasatan akan berbunyi... 'meninggal bukan kerana membunuh diri tetapi bukan dibunuh' ....

Tanpa Nama berkata...

kita kena berlapang dada TT... biar Allah yang tentukan, tutup kes, selamatlah pegawai2 lain yang punyer angkara..

bukan susah nak boddohkan melayu2 ni...citer pasal agama sikik, abis checkmate la dia orang..

Anti TELAN berkata...

Nanti 'Rejim PUTAR ALAM' akan menyatakan mangsa mati kerana lantai bangunan SPRM LICIN...kah kah kah

Beng Hock mati hari tu pun disebabkan lantai licin

Ingat PUKI ka licin-licin ni...kah kah kah..kah kah

kalbunUMNO berkata...

orang yang mati di Bangunan SPRM, kata P.Ramlee mati tersenyum, "mati dalam iman".
padan muka, dulu asyik buli anak bilis aje, terkencing dalam seluar terberak dalam kasut bila siasat ikan pauh.
padan muka, kalau siasat pembangkang naik jet, bila siasat UMNO naik kura-kura.
padan muka, bila sahaja ada aduan UMNO ke atas pembangkang cepat-cepat buka fail sama luas dengan mulut buaya, bila pembangkang buat aduan ke atas UMNO, lambat-lambat buka buku nota sama luas dengan mata nyamuk.
Rakyat mana nak percaya dengan kenyataan yang di buat oleh SPRM. Padan muka.

Tanpa Nama berkata...

nama pun polis mesia.mana boleh tak tipu.kalau tak tipu tak leh dok senang .gatai pungkoq

cicit ngah layor berkata...

Arwah datang sendiri kepejabat SPRM ataih urusan kes dier.Ulang,dier datang ataih urusan kes dier.Dier bukan datang untuk menamatkan riwayat dibangunan tu.Kalau ndak menamatkan riwayatnyer sendighi,banyak lagi bangunan yg tinggi diKL tu.Saper yg ndak bertanggung jawab dlm soal ni? Pengarah siasatan dah jawab,Polih pon dah bukak SDR.Kiter tunggu pulak kemunculan KP,aper kater dier.Org yg pandai silat kuntau pon kalau tak henti2 bersilat kuntaunyer,lamer2 letih juger.Nanti,org yg tak tau bertumbok pon dpt mengalahkan nyer.Tengok ler nanti.

Tanpa Nama berkata...

boleh jadik juga kastam tu jatuh d tingkat 3 sebab bagunan tu bergoyang akibat hentakan kaki bikmama pasai najib tak bagi ikut pi sarawak...kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

From Raja Blukang:-

Kah..Kah..Kah..
Muka Jilat Burit..
Don't disturb me...
Jangan ganggu Aagghhh...!!!
Pepet Bi..Mama..
Dah meloyakan...
Tamby dah pakai..
banyak dah Kongsi pakai..
Mat Mongol cakap..
Leave me alone...
Kesian Beb

Abbs berkata...

kahkahkah.. umporno pernuh degn penipuan bro..
BER 1 KITE BER 1 DGN TEKAD UTK MENIPU, TIPU TERUS MENIPU KITE TIPU MELAYU, KAHKAHKAHKAHKAHKAH

Tanpa Nama berkata...

Assalammualaikum...

Pembaca yang menanti cerita selanjutnya. Kali ini menceritakan iaitu Sultan Perak. Nama beliau yang sebenarnya ialah ATAN BIN HASHIM. Bapa beliau bekerja sebagai pekerja biasa di istana. Ketika itu, Azlan (Sultan Perak) adalah anak angkat kepada Toh Puan Khatijah. Toh Puan Khatijah telah menukarkan namanya kepada Raja Azlan dan Toh Puan Khatijah ada seorang anak raja dibawah jagaan beliau iaitu Raja Baharom. Disinilah kesempatannya Azlan (Sultan Perak) Atan Bin Hashim mengambil kesempatan seolah-olah beliau pewaris raja (anak raja). Sedangkan beliau ini anak orang kebanyakan kerana itulah beliau tidak boleh melaksanakan tugas dengan baik.

SAMBUNG BACA DI http://rajaahmadnasir.blogspot.com/

ni bukan blog aku,aku cuma kongsi je..

Tanpa Nama berkata...

klu ada cctv kat situ, konpem ketua polis cakap video tu tulen..kahkahkah

Anak Jati Kelate berkata...

Best gila jadi rakyat Malaysia..!!!

Memang best gila babas!!!

Tiap minggu ade je berita pelik kuar..!!!

Confem ade!!!

Nak aku cite satu persatu penat siot!!!!

Best sebab tiap hari rakyat kena kencing dgn Gerombolan!!!

Wahai rakyat jelata sekalian!!! yg x rela kena kencing pagi petang siang malam atas bawah kiri kanan depan belakang!!!Nak tunggu apalagi..!!!

Hanya jalanraya boleh halau pemimpin lahanat celaka korup sialan!!!

Nak takut apa???

Kita semua Rakyat..!!!Kita adalah tuan punya tanah!!!

Bukan puak Gerombolan!!!

Masa depan kita!!Masa depan tanah kita!!Kita yang tentukan!!!

Hanya jalanraya boleh Nyahkan Gerombolan!!!

Ayuh!!!

apa kes? berkata...

kah kah kah...
kah kah kah...
kah kah kah...

ini kes cekik diri sendiri
lepas tu hentak-hentak kepala kat lantai pasal kalah main badminton.

tutup kes je laaa.. mana ada kes!

orang lama berkata...

SPRM = Sykt PoRn Msia

MACC = Main Angkat Campak Campak

johan5150 berkata...

dsai juga ke behind this? kah kah kah!